![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voorlopig wel nog, ja.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar, en da's toch wel het meest markante van al, ook de 'nieuwe vlamingen' vinden het geweldig. |
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Brussel zal in eerste instantie een internationale stad worden. Maar vergeet niet dat het grootste gedeelte van Brussel uiteindelijk in de Vlaamse Rand ligt. Eéntalig Nederlands. In de toekomst zal Brussel een kern zijn in een zee van Nederlandstaligen. So what? Bent u bang? |
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Force Nationale : 1 oktober 2009 om 21:22. |
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omgerekend is dat bijna 0,1% van de totale bevolking van het Hoofdstedelijk Gewest, en van die fractie doet ongeveer de helft de mond open. Oehoehoeh, nu zijn we b�*ng, zulle. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou er trouwens nog een drietal willen bijbestellen, in medium-maat. Dan kan ik er 24/7 mee rondlopen. Dank bij voorbaat, djimi
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Integendeel zelfs, zou ik zeggen. Ik eet op zondag doorgaans rauwe vis, ciabatta-brood en verse vijgen, en drink daar graag een munt-thee bij. Pas trouwens maar op of ik word zèlf ook nog islamiet, al was het maar om jullie probleem nog wat groter te maken
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik méén het, hoor.
Er ligt al € 30,- klaar.
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou daarmee oppassen als ik u was, Waarde Vriend. Als maaltijd opgediende rauwe vis moet zeer vers zijn. Zeer vers betekent voor ons : dezelfde dag uit zee gehaald. Als dat niet het geval is (zoals het met in Brussel verkochte en opgediende vis ongetwijfeld het geval is), kunt u maar beter een blikje sardines verorberen. Maar dat alles even terzijde. |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben zéér tevreden met wat ik me bij hem kan aanschaffen. Ik weet me tijdens de week doorgaans te beheersen, al begin ik nu toch wel ontwenningsverschijnselen te vertonen. Hoog tijd dat het weer zondag wordt
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Post van een "nieuwe Brusselaar" Mariam: http://www.mejliss.com/showthread.php?t=255168 salam aalaikoum personnellement je te conseille de mettre tes enfants dans une école néerlandophone. Pourquoi? 1)le francais ils l'apprennent �* la maison sans difficultés 2)c'est un pays bilingue donc forcément c'est plus interressant pour eux de maitriser les deux langues 3)la plus importante:quand ils sont petits ils apprennent plus vite(surtout que le neerlandais c'est pas facile �* apprendre.) Ils pourront toujours passer en francophone en secondaire au moins ils maitriseront le neerlandais et ca leur evitera des "incidents de parcours". |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil uw gastronomisch genoegen helemaal niet vergallen, maar wat mij een beetje verontrust is de combinatie “zondag” en “verse vis”. Wij hier, aan de Atlantische kust, beschouwen vis die ’s zondags (al dan niet rauw) wordt opgediend nooit als “dagvers”, vermits die vis niet diezelfde dag uit de vismijn kan komen, en derhalve niet diezelfde dag (of de nacht ervoor) uit zee kan gevist zijn. Maar goed, als u en uw Oostendse visboer tevreden zijn, is iedereen tevreden, en zo hebben we het graag. Smakelijk ! Laatst gewijzigd door Hallebarde : 1 oktober 2009 om 22:28. |
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ook. Héél verstandig. Vergeet niet dat vele immigranten in vooral Brussel West een aantal jaren later naar het noorden of westen van Brussel trekken in Vlaaams Brabant. En dan kun je maar het beste alvast voorbereid zijn op het succesvol en snel impassen in de Nederlandstalige gemeenschap. De ervaring leert tevens dat moslim immigranten sneller het Nederlands leren én gebruiken dan autochtone Franstaligen immigranten in Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 oktober 2009 om 22:42. |
|
|
|
|