![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#182 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onvoldoende om iedere vreemdeling een crimineel te noemen dat wel, maar ruim voldoende om het huidig migratie en integratiebeleid een totale miskleun te noemen |
|||
|
|
|
|
|
#183 |
|
Staatssecretaris
|
Eerlijk gezegd, ben ik heel blij dat Artisjok zodanig veel indruk heeft gehad op jullie dat u anderen met haar (haar menselijkheid) vergelijkt. Ze is heel intelligente, stressbestendige, sociale en correcte vrouw.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 december 2010 om 08:54. |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Staatssecretaris
|
Eberhard Leclerc heeft duizend keer op uw opvatting argumenten gebracht. Als het voor u onvoldoende is, dan bespaar ik liever mijn tijd. Het is gewoon uw overtuiging. u bent niet capabel om van mening te veranderen, want "papa"-dewinter heeft genoeg haat ingespoten in jullie mentaliteit.
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Linksjes zoeken graag steun bij andere calimero's met een minderheidscomplex.. |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mensne die weigeren van de debatteren over 'staalharde' cijfers..daar steek ik geen tijd meer in.. |
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Criminele vreemdelingen hun straf laten uitzitten in't land van herkomst , degenen met een dubbele nationaliteit de belgische afnemen en zo . Geen slechte aanbreng van u . Lijkt me een goed idee van links , verbazend hé . Op die manier gaat men de overbevolking in de gevangenissen aanpakken ook en heeft men weer plaats voor die occassionele "witte" stouterik ... |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Als je met mij niet akkoord bent, dan begrijp ik uw propaganda niet, of begrijp ik wel, dat het om demagogie gaat. |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U gaat ze hier criminele feiten laten plegen om ze daarna op kosten van de staat nog eens terug te brengen naar hen land ??? How , maar da's al heel wat anders ... Neen , 't lijkt me dat u dan criminelen uit andere landen een vrijgeleide geeft om hier naar hartelust te komen stelen, overvallen, verkrachten , moorden en zo om ze daarna zonder boe of ba te laten gaan met hun zuurverdiende centen ... Daar kan ik dan weer NIET mee akkoord gaan , dat had ik dan fout begrepen . Ik wist niet dat u voor een totale straffeloosheid pleitte ... Dan was mijn eerste indruk op uw post eigenlijk toch een iets betere oplossing hoor ... |
|
|
|
|
|
|
#198 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
- Ik heb ook naar hier gekomen. En ik behoor niet tot de door u vermelde categorieën. Laten wij dan alle vreemdelingen terug sturen, omdat een klein percentage ervan daders zijn. En dan alle vlamingen levenslang veroordelen, omdat een klein percentage ervan dat verdienen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 december 2010 om 09:35. |
||
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Criminele vreemdelingen zijn niet ALLE vreemdelingen ... Het terugsturen (in in mijn versie ervan stond duidelijk criminele vreemdelingen hun straf in eigen land laten uitzitten) van degenen die criminele feiten plegen zou heel veel voordelen hebben . Meer plaats in de gevangenissen, 't zou het een ietsje menswaardiger maken ook , meer ruimte voor het gerecht om op een degelijke manier te werken ipv zaken te laten aanslepen en misdadigers vrij te laten of minieme straffen te geven wegens plaatsgebrek... Ook qua centen zou het een pak schelen , om te beginnen zouden we al geen cellen in Nederland moeten gaan huren en zo . Het afschrikeffect van de eventuele celstraf in (pakken we Marokko als voorbeeld?) is nog niet zo mis (Hoe noemt dien ene ? Sekkaki?). Ook de mogelijkheid om de nationaliteit (dubbele of niet) te verliezen en daarmee al de voordelen die dit land geeft is een zeer serieuze dreiging voor potentiële kandidaatgangstertjes... |
|
|
|
|
|
|
#200 | ||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat: