Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2014, 22:34   #181
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Het is weer schelden dus.

Nog steeds niet in staat inhoudelijk te reageren.

Daaraan herkent men het onverstand, dat de voordeur niet weet te vinden en door de achterdeur met een pistool naar binnen sluipt om de mensen neer te schieten.

Wat had u nu gedacht? Dat ik met enige ernst ga reageren op uw debiliteiten? Er is niet één normaal mens, die ook maar een meerwaarde ziet in uw theorie. Het wordt vervelend; dat idiote gedoe van u.
Oud 23 januari 2014, 22:46   #182
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Wat had u nu gedacht? Dat ik met enige ernst ga reageren op uw debiliteiten? Er is niet één normaal mens, die ook maar een meerwaarde ziet in uw theorie. Het wordt vervelend; dat idiote gedoe van u.
Waarom ben je zo negatief? Harrie doet toch niets verkeerd?
Oud 24 januari 2014, 10:47   #183
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Mijn atoomtheorie is de grootste ontdekking aller tijden.
En schelden en beledigen is zo gemakkelijk en goedkoop.

Laat dat toch en probeer serieus en inhoudelijk te reageren.

harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 10:58   #184
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste harriechristus ea forum tijgertjes,

Ik kreeg deze mail van een christelijk gereformeerde en hij is niet zuiver arisch/blank maar hij benadrukt dat er maar EEN enkele God is, een lange, potente, grootgeschapen, alwetende, geniale Blanke, absoluut heteroseksuele, perverse en sadistische man, die ergens hoog in de hemel zit in een ruimteschip als almachtig, en alomtegenwoordig microwezentje he, zoals Harriechristus het zou verbeelden. Ja, eigenlijk heeft Harriechristus nu de oude Vedische/hindoeistische theorieen wat verder uitgewerkt voor die zwarte hindoe aapjes uit India en hierom moet hij naar India gaan om daar zijn eerste microwezentjes Mandir (hindoe tempel) te laten bouwen vol met duizenden beelden van deze almachtige Goden en godinnen. Ja Harriechristus, ga nog deze week naar India .....
Beste Denawand.

Hartelijk dank voor deze uitnodiging.

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik spijt heb als haren op mijn hoofd dat ik mijzelf ooit als de wedergeboren Jezus heb verkondigd, want goed beschouwd is deze nog erger dan Hitler en de Bijbel nog erger dan Mein Kampf.

Maar goed: gebeurd is gebeurd, maar ik kan nog wel iets goed maken door mijzelf ook als de wedergeboren Boeddha te beschouwen tot de Heilige drie-eenheid van Boeddha en Jezus en Harriechristus, waarbij de tweede (Jezus dus) volgens de Hegeliaanse negatie (antithese) de duivel zelf is (onder de mantel der liefde schuilt de slang van de eeuwige wraak in het vuur van de hel).

De ware vrede en liefde komt uit India, uit het Hindoeïsme en het Boeddhisme, hoewel ook deze een kleine correctie nodig heeft dat niet alle leven lijden is.
Maar daar is dan mijn wedergeboorte voor.

Maar wat dat reizen betreft: ik ben niet zo'n reislustig persoon en helaas een kluizenaar en erg introvert.
Een tochtje naar de hoeren bij de Wallen is mij al ver genoeg.
Dus daar komt niks van.
De Nieuwe Kerk van harriechristus (de enig ware God) staat dus in Amsterdam.

Maar gezien het feit dat de geschiedenis draait van Oost naar West zal mijn leer via Amerika uiteindelijk in Azië terecht komen dat het land van de toekomst is.
Het land van de ware vreedzame religiositeit.
Aldus logisch beredeneerd zal de wereld eerst nog eens een keer onder moeten gaan (het laatste oordeel dus) dank zij Amerika, dat het land van de duivel is.

Groeten van harriechristus.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 januari 2014 om 11:04.
Oud 24 januari 2014, 13:19   #185
Peche
Banneling

Standaard

Zijn het de gekken die spotten of spotten de gekken?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2014, 13:41   #186
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Zijn het de gekken die spotten of spotten de gekken?
Gekken worden gespot.
Oud 26 januari 2014, 10:59   #187
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Horus, Osiris en Isis.
En dan heb je ook nog Brahman, Visjnoe en Sjiva.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2014, 11:07   #188
Peche
Banneling

Standaard

Zoiets ja

Hoe wij als mensen de triniteit best aanpakken gaat als volgt.
Bewustzijn, onderbewustzijn, lichaam.

Wanneer deze in mekaar stromen zijn de mogelijkheden onbeperkt.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2014, 17:22   #189
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoiets ja

Hoe wij als mensen de triniteit best aanpakken gaat als volgt.
Bewustzijn, onderbewustzijn, lichaam.
De Geest, de Ziel en de zintuiglijke verschijning.
Oud 26 januari 2014, 23:01   #190
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

aub commentaar leveren op deze wijsheden van deze grondlegger van Scientology, minpuntje van hem is dat dit zgn geloof erg commercieel en bombastisch eruit ziet in de praktijk, en teveel riekt naar superioriteits wanen als hogere blanke man op aarde. Beetje een MacReligie kan je zeggen, dure gebakken lucht in mooi bakje met lintjes he zoals macdonald doet met kleine kinderen om miljarden te verdienen.

wat is nou het goede dat usa de wereld schonk?
ja ja, Fat Man, eerste atoombom toch om een nieuwe legale Totalitaire WOIII te starten met Amerika als eeuwige winnaar op aarde.

dewanand en Wieroe

zie dit:

L. Ron Hubbard
Grondlegger van Dianetics & Scientology

L. Ron Hubbard heeft ooit eens gezegd dat er maar twee maatstaven zijn, aan de hand waarvan men kan bepalen of iemand iets van zijn leven heeft gemaakt:
1. heb je gedaan wat je wilde doen?

2. En waren mensen blij dat je geleefd hebt?

De getuigenis van het eerste is zijn gehele levenswerk, waaronder de meer dan 12.000 geschriften en 3000 op band opgenomen lezingen over Dianetics en Scientology.

ga voor meer informatie naar: www.lronhubbard.nl

WAT IS SCIENTOLOGY?

Scientology is een religie in de ruimste betekenis van het woord, omdat het de mens helpt om totale vrijheid en waarheid te bereiken. De belangrijkste principes van Scientology zijn:

De mens is een onsterfelijk, spiritueel wezen.

Zijn ervaringen reiken veel verder dan een enkel leven. Zijn vermogens zijn onbegrensd, zelfs als men zich daar nu niet van bewust is.

Verder is de mens in wezen goed. Hij probeert voort te bestaan. En zijn voortbestaan hangt af van hemzelf en zijn vrienden en het bereiken van broederschap met het universum.

http://www.scientology.nl/

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2014, 00:35   #191
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

op 27 01 2014 at 00:30 schreef dewanand:

Your comment is awaiting moderation.

notitie mbt posting han van der horst:

1. hele gebied waar men goud zoekt op primitieve manier is totaal vervuild met kwik en visserij kan niet meer, hele voedselketen stort in. En die indianen verloederen en zijn dan alles kwijt, zeuren ze dan krijgen ze een kogel door hun kop en met pijl en boog alleen kunnen ze dus niet winnen. Gaan ze vechten dan komt het leger van Brazilie om hen een kopje kleiner te maken en om al hun vrouwen te verkrachten als hoeren.

IN suriname zijn inheemsen (indianen, marrons) echt een lagere paria kaste en de stads zwarten (incl hindoestanen) maken hen genadeloos af en discrimineren hen. Deze zwarte apartheid is onbekend bij vele blanken die toch niets willen begrijpen van de gekleurde, donkere, heerlijk exotisch (Hmmm bruin gebakken seksvlees, vers van de BBQ) mensaapjes hier te lande.

Zouden raszuivere PVVers het nou met zwarte (hindoe)hoeren mogen doen of met moslim hoeren?

al deze blote wilden kunnen best hier komen in nl he om als legale paradijselijke zwarte hoeren rijk te worden. Zij wonen nog onbedekt en onbevlekt in Eden zo te zien en aten nooit de verboden vruchten (ijsappels vind je niet in tropen), dus ze zijn zondevrij.

dewanand

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-154932

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2014, 13:43   #192
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

Zijn ervaringen reiken veel verder dan een enkel leven. Zijn vermogens zijn onbegrensd, zelfs als men zich daar nu niet van bewust is.
Ik heb Hubbard* toentertijd mijn atoomtheorie geschreven, maar hij wilde er niet van weten.
Ik was zelf voor een half jaar Scientoloog geweest in Kopenhagen (1973).
Dank zij één idee van hem dat er vroeger al hogere ruimtevaartculturen geweest zouden zijn heb ik mijn atoomtheorie gevonden.

Verder draait het bij hem vooral om geld voor dure behandelingen met de zogenaamde E-meter (een soort leugendetector, maar dan voor psychotherapie), ik denk om daarmede macht te willen verwerven.
Overal op deze planeet zijn zijn "Kerken" gesticht.

En dan is zijn religie nogal aards en materialistisch, dus echt typisch Amerikaans.

*Hubbard zelf is inmiddels dood.
Oud 27 januari 2014, 13:58   #193
zeddie
Banneling

Standaard

In the oceanic stir and change of universal Nature the soul or Purusha is the standing-point, stable, unmoving, unchanging, eternal,--nityah sarvagatah sthanur acalo'yam sanatanah. In the whole, the Purusha or soul is one,--there is One Spirit which supports the stir of the Universe, not many. In the individual the One Purusha has three stages of personality; He is One, but triple, trivrit. The Upanishads speak of two birds on one tree, of which one eats the fruit of the tree, the other, seated on a higher branch, does not eat but watches its fellow; one is isha or lord of itself, the other is anisha, not lord of itself, and it is when the eater looks up and perceives the greatness of the watcher and fills himself with it that grief, death, subjection,--in one word maya, ignorance and illusion, ceases to touch him. There are two unborn who are male and one unborn who is female; she is the tree with its sweet and bitter fruit, the two are the birds. One of the unborn enjoys her sweetness, the other has put it away from him. These are the two Purushas, the akshara, or immutable spirit, and the kshara, or apparently mutable, and the tree or woman is Prakriti, universal Energy which the Europeans call Nature. The kshara purusha is the soul in Nature and enjoying Nature, the akshara purusha is the soul above Nature and watching her. But there is One who is not seated on the tree but occupies and possesses it, who is not only lord of Himself, but lord of all that is: He is higher than the kshara, higher than the akshara, He is Purushottama, the Soul one with God, with the All.

These three Purushas are described in the fifteenth chapter of the Gita.
zeddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2014, 19:34   #194
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeddie Bekijk bericht
In the oceanic stir and change of universal Nature the soul or Purusha is the standing-point, stable, unmoving, unchanging, eternal,--nityah sarvagatah sthanur acalo'yam sanatanah. In the whole, the Purusha or soul is one,--there is One Spirit which supports the stir of the Universe, not many. In the individual the One Purusha has three stages of personality; He is One, but triple, trivrit. The Upanishads speak of two birds on one tree, of which one eats the fruit of the tree, the other, seated on a higher branch, does not eat but watches its fellow; one is isha or lord of itself, the other is anisha, not lord of itself, and it is when the eater looks up and perceives the greatness of the watcher and fills himself with it that grief, death, subjection,--in one word maya, ignorance and illusion, ceases to touch him. There are two unborn who are male and one unborn who is female; she is the tree with its sweet and bitter fruit, the two are the birds. One of the unborn enjoys her sweetness, the other has put it away from him. These are the two Purushas, the akshara, or immutable spirit, and the kshara, or apparently mutable, and the tree or woman is Prakriti, universal Energy which the Europeans call Nature. The kshara purusha is the soul in Nature and enjoying Nature, the akshara purusha is the soul above Nature and watching her. But there is One who is not seated on the tree but occupies and possesses it, who is not only lord of Himself, but lord of all that is: He is higher than the kshara, higher than the akshara, He is Purushottama, the Soul one with God, with the All.

These three Purushas are described in the fifteenth chapter of the Gita.
Er zijn oneindig veel Purusha's in mijn atoomtheorie, wat wel zo gemakkelijk is, want met drie kom je nauwelijks uit de voeten.

Bovendien ook nog in het Nederlands, in plaats van het moeilijk te lezen Engels.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be