Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2014, 16:02   #181
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Die Regina Loef wist niks. Alleen wat ze uit de gazetten heeft gehaald. Die heeft de ouders van Van Hees zeer veel verdriet gedaan door hen valse hoop te geven.
Het is een schande dat u zo een getikt mens gelooft.
Citaat:
Waarom moet ik voor bewijzen zorgen?? Ik geloof niks van al uw getikte hersenspinsels!

Ik weet exact evenveel als u over de zaak, alles wat ik in de pers heb gelezen.
Ik zat trouwens in het buitenland tijdens het proces Dutroux, en ik kan u verzekeren, wat een verademing! Niks complottheorieën, maar kwaliteits verslaggeving van top journalisten.
U weet dus niets, zoals Louf.
Oud 30 november 2014, 16:02   #182
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom moet ik voor bewijzen zorgen?? Ik geloof niks van al uw getikte hersenspinsels!

Ik weet exact evenveel als u over de zaak, alles wat ik in de pers heb gelezen.
Ik zat trouwens in het buitenland tijdens het proces Dutroux, en ik kan u verzekeren, wat een verademing! Niks complottheorieën, maar kwaliteits verslaggeving van top journalisten.
excuseer, heb je ook gehoord over de duitser udo utknotte ofzo opgevangen of daarvan zelf een filmpje gezien van een journalist/auteur die de feiten van zijn werk kan onderbouwen en het feit hoe het met de echte journalistiek gesteld is ???

U zat in het buitenland dan kunt u helemaal niets weten van de feiten, daarmee basta, wat er in de media is beschreven klopt nooit met de echte realiteit !!
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 16:04   #183
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

België en pedofilie. Zoals peper en zout.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 16:05   #184
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Je weigert simpelweg in te gaan op de feiten.
Een getuige verklaart aan de politie dat ze weet waar een kinderlijk ligt.
Ze gaat er heen met de politie en het lijk wordt gevonden, vastgebonden op exact de zelfde wijze als die getuige beschrijft.

Vervolgens wordt er niks meer onderzocht, de getuige wordt als knettergek in de media afgeschilderd en daar blijft het bij.

Dit werkt op uw lachspieren?
Ik trek uw neutraliteit zwaar in twijfel
Er zijn hier forum gasten die "het land" willen beschermen ... tegen gelijk welke prijs moet dat verstaan hé ;sceptic ze boren graag de waarheid in de grond , ze hebben er alle belang bij met hun partij ...een klassieker.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 16:09   #185
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Misschien heb je gelijk, er is niets aan de hand.

De hele wereld . egt, en de Belgische politici en het volledige establishment zijn terdege betrouwbaar.
Het is gewoon niet mogelijk al die diensten die onderling en intern ook wel wat rekeningen te vereffenen hebben volledig te overeenkomen tot een gezamelijk front.
Oud 30 november 2014, 16:12   #186
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je kan misschien wel een web van perverten samen krijgen, maar een web van perverten die ook nog eens zwijgen als er moorden aan te pas komen en de volledige nieuws en andere diensten kunnen meeslepen in dat web lijkt me toch op zijn minst onmogelijk.

Mensen hebben ook nog moraal en eer.
Zelfs moordenaars hebben dat.
Voor een web van machtigen, die bovendien vaak rechtstreeks of onrechtstreeks betrokken partij zijn, is alles mogelijk.
Oud 30 november 2014, 16:13   #187
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
U weet dus niets, zoals Louf.
Het enige verschil is, ik weet het verschil tussen feiten en fictie.

Net als iedereen, OOK u weet ik alles van de pers.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 16:18   #188
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het enige verschil is, ik weet het verschil tussen feiten en fictie.

Net als iedereen, OOK u weet ik alles van de pers.
Hmm, wel waarom draag jij niet bij aan een duidelijke repliek te verhalen van de feiten...maar dat kan u niet, want u zat in het buitenland tijdens het proces van dutroux en het werkelijke dossier kent u ook niet, onderzoeken hoeft voor jezelf blijkbaar niet ?

Waar wringt het schoentje dan bij jou ? Verklaar mij dat eens !!
Oud 30 november 2014, 16:18   #189
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
excuseer, heb je ook gehoord over de duitser udo utknotte ofzo opgevangen of daarvan zelf een filmpje gezien van een journalist/auteur die de feiten van zijn werk kan onderbouwen en het feit hoe het met de echte journalistiek gesteld is ???

U zat in het buitenland dan kunt u helemaal niets weten van de feiten, daarmee basta, wat er in de media is beschreven klopt nooit met de echte realiteit !!
Is dat bewijs? Iedereen kan alles verklaren wat dat men ook wilt, maar waar is het bewijs??

Ik zat enkel tijdens het proces 3 weken in het buitenland. Zalig! Want dan kan men het bos tussen de bomen zien. En vooral hoe onwaarschijnlijk we ons weer oeverloos belachelijk hebben gemaakt.

Alsof dat u een monopolie hebt op de 'realiteit'! Hilarisch!
Oud 30 november 2014, 16:19   #190
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je kan misschien wel een web van perverten samen krijgen, maar een web van perverten die ook nog eens zwijgen als er moorden aan te pas komen en de volledige nieuws en andere diensten kunnen meeslepen in dat web lijkt me toch op zijn minst onmogelijk.

Mensen hebben ook nog moraal en eer.
Zelfs moordenaars hebben dat.
Ik denk dat het hart van België duisterder is dan zelfs menig moordenaar zou vermoeden. Je kan hier niet aan de oligarchie (adel) raken. Er is een systeem dat boven de democratie staat, zich onaantastbaar acht en dat ook is in het huidige België.

Maar denk voor geen seconde dat er geen gruwelen met kinderen op grote schaal mogelijk zijn. Er zijn teveel voorbeelden die tonen wat allemaal gebeurt.

Citaat:
In januari 1995 wordt de pedofiel Jean-Paul Raemaekers door het Brabantse assisenhof tot levenslange dwangarbeid veroordeeld wegens het voor de cameralens folteren van een aantal meisjes van amper tien jaar.

De elite in België gedraagt zich als een loge, een sekte. Die zie ik moorden om hun smerige geheimen niet te laten uitkomen. To big to bring to justice. Het rot hart van een natie. De vloek van Congo denk ik soms. Want dat is al lang bezig m.i.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 november 2014 om 16:25.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 16:23   #191
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Hmm, wel waarom draag jij niet bij aan een duidelijke repliek te verhalen van de feiten...maar dat kan u niet, want u zat in het buitenland tijdens het proces van dutroux en het werkelijke dossier kent u ook niet, onderzoeken hoeft voor jezelf blijkbaar niet ?

Waar wringt het schoentje dan bij jou ? Verklaar mij dat eens !!
Der wringt geen schoentje bij mij, ik ben zelfs een grote liefhebber van complottheorieën. Soms moet ik echt schaterlachen wat een flauwe kul er allemaal verzonnen wordt!

Maar eigenlijk is dat diep triestig. Ge zou denken dat de mens een rationeel wezen is, hé.
Oud 30 november 2014, 16:23   #192
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb het bekeken. Is dat uw bewijs??
Die Regina Loef is een mythomane. Dat zijn mensen die ziek zijn. Die geloven oprecht hun eigen leugens en doen dat om aandacht.
Als ge zo iemand gelooft zijt ge OERDOM!

De rest is allemaal speculatie tot in het oneindige.
Hoe vindt een mythomane een lijk in een zaak die 10 jaar niet is opgelost, Geert?

http://www.knack.be/nieuws/belgie/gr...al-145155.html

Regina Louf heeft dit lijk gevonden samen met het onderzoeksteam (Rudy Hoskens, Patriek De Baets en collega's) waaraan ze haar verklaringen heeft afgelegd. Het lijk was vastgebonden op de manier die Louf beschreef en ook de locatie kwam perfect overeen. Toch straf voor een mythomane, niet?

Dit volledige onderzoeksteam werd vrijwel onmiddellijk ontslagen (en pas 10 jaar later weer vrijgesproken) en vervangen door mensen die geen onderzoek wilden doen naar deze zaak.

Waar heb jij je informatie vandaan dat Louf een mythomane is? Van VTM?

De gerechtspsychiater die Louf heeft onderzocht, Paul Igodt, verklaart officieel op camera dat Louf geen leugenares is, en een multipele persoonlijkheid heeft ontwikkeld op basis ban massief seksueel misbruik in haar kindertijd. Die man had 20 jaar ervaring in zijn functie.

De Belgische staat heeft gerechtspsychiater Igodt van die zaak af gehaald omdat hij niet wilde meewerken aan het fabeltje "ze is zot", wat jij zo graag slikt zoals al die andere meelopers

Spoel deze Franse docu (het zal u verbazen, GECENSUREERD IN BELGIE) door naar 39:50 en u ziet de ontslagen gerechtspsychiater Paul Igodt verklaren wat zijn diagnose is over Regina Louf

https://www.youtube.com/watch?v=Pux3B82ElZY

Uw diagnostiek komt niet verder dan het niveau van de Flair

En dan mij dom noemen.

Kalf

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 30 november 2014 om 16:29.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 16:27   #193
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik denk dat het hart van België duisterder is dan zelfs menig moordenaar zou vermoeden. Je kan hier niet aan de oligarchie (adel) raken. Er is een systeem dat boven de democratie staat, zich onaantastbaar acht en dat ook is in het huidige België.

Maar denk voor geen seconde dat er geen gruwelen met kinderen op grote schaal mogelijk zijn. Er zijn teveel voorbeelden.

De elite in België gedraagt zich als een loge, een sekte. Die zie ik moorden om hun smerige geheimen niet te laten uitkomen. To big to bring to justice. Het rot hart van een natie. De vloek van Congo denk ik soms. Want dat is al lang bezig m.i.
Die mening ben ik mee akkoord, collectieve waanzin van personen die de realiteit uit het oog zijn verloren, integendeel ze zijn zodanig geworteld in diepe angst dan het feit dat ze de waarheid over zichzelf zelfs 'ontkennen' !
Oud 30 november 2014, 16:34   #194
geertvdb

Standaard

Citaat:
Hoe vindt een mythomane een lijk in een zaak die 10 jaar niet is opgelost, Geert?

Regina Louf heeft dit lijk gevonden samen met het onderzoeksteam (Rudy Hoskens, Patriek De Baets en collega's) waaraan ze haar verklaringen heeft afgelegd. Het lijk was vastgebonden op de manier die Louf beschreef en ook de locatie kwam perfect overeen. Toch straf voor een mythomane, niet?
Hebt gij dat artikel wel gelezen??? Daar staat HELEMAAL niet in dat Louf dat lijk gevonden heeft, integendeel dat ze pas veel later met haar getikte verklaringen kwam:

In de nasleep van de zaak-Dutroux beweerde Regina Louf, ook bekend als getuige X1, dat Van Hees vermoord werd tijdens een satanisch ritueel waarbij ook Dutroux en Michel Nihoul aanwezig waren maar ook dat spoor loopt dood.

Citaat:

De gerechtspsychiater die Louf heeft onderzocht, Paul Igodt, verklaart officieel op camera dat Louf geen leugenares is, en een multipele persoonlijkheid heeft ontwikkeld op basis ban massief seksueel misbruik in haar kindertijd.
Ow sorry, ze is geen mythomane maar heeft multiple persoonlijkheden... ja dan is ze normaal
Ja nu geloof ik alles wat ze verklaard heeft!

Trouwens haar vader heeft steeds met klem elk misbruik ontkend!

Citaat:

En dan mij dom noemen.

Kalf
Sorry, ik heb u niet dom genoemd, ik heb u OERDOM genoemd. Ik moet dit toch eventjes rechtzetten
Oud 30 november 2014, 16:55   #195
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die Regina Loef wist niks. Alleen wat ze uit de gazetten heeft gehaald. Die heeft de ouders van Van Hees zeer veel verdriet gedaan door hen valse hoop te geven.
Het is een schande dat u zo een getikt mens gelooft.
Edoch....
Zoals ik al eerder schreef, maar waar jij overheen las, wist Louf véél meer dan in de gazetten had gestaan. Zoveel dat de ouders van Christine Van Hees de hoop begonnen te koesterden dat, eindelijk, de waarheid een kans zou krijgen.

Het was loze hoop, maar dat lag NIET aan Regina Louf.
Een vrouw die van jongsaf gedwongen werd om door de meest smerige watertjes te zwemmen, maar daar geen exact tijdsverloop op kon plakken. Een kind dat van longsaf misbruikt wordt, en dat de meest slechte wereld van binnenuit leert kennen, is pas ongeloofwaardig als die gruwelijke gebeurtenissen in chronologische volgorde zou kunnen opnoemen.

Louf zal zeker dingen door elkaar gehaspeld hebben, maar dat ze personen vernoemde die nergens bij betrokken waren, geloof ik niet.

Over Nihoul is trouwens heel wat zéker geweten, en toch liep hij zowel als zijn illustere vriendin al heel gauw weer op vrije voeten. Zoals hij voorspeld had. En dit niet alleen dankzij een arm zolang als de Donau, maar ook omdat hij niet uit de biecht klapte.

Ik ben er lang van uitgegaan dat kennis macht is. Tot iemand die wéét wat macht is mij corrigeerde. Kennis betekent niet als vanzelfsprekend macht, maar wel kennisSEN. Met zes "kennissen" op de juiste plaats krijg je het onmogelijke klaar , werd mij verzekerd.
Als ik zie wat de man die me dit inprentte bereikte met zijn "kennissen" van de VLD, aan tafel bij de baron, en in een Brusselse golfclub, kan ik niet anders dan dat doortrekken naar de wereld waar mensen zoals wij nooit iets over zullen horen, zien, of te weten komen.....maar waar we wél onze kinderen aan kunnen kwijt geraken. Nochtans krijgen we meer dan voldoende signalen dat die wereld bestaat. De wereld van geld, macht en seksorgies.
Oud 30 november 2014, 17:12   #196
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit volledige onderzoeksteam werd vrijwel onmiddellijk ontslagen (en pas 10 jaar later weer vrijgesproken) en vervangen door mensen die geen onderzoek wilden doen naar deze zaak.

De gerechtspsychiater die Louf heeft onderzocht, Paul Igodt, verklaart officieel op camera dat Louf geen leugenares is, en een multipele persoonlijkheid heeft ontwikkeld op basis ban massief seksueel misbruik in haar kindertijd. Die man had 20 jaar ervaring in zijn functie.

De Belgische staat heeft gerechtspsychiater Igodt van die zaak af gehaald omdat hij niet wilde meewerken aan het fabeltje "ze is zot", wat jij zo graag slikt zoals al die andere meelopers

Spoel deze Franse docu (het zal u verbazen, GECENSUREERD IN BELGIE) door naar 39:50 en u ziet de ontslagen gerechtspsychiater Paul Igodt verklaren wat zijn diagnose is over Regina Louf

https://www.youtube.com/watch?v=Pux3B82ElZY

En dan mij dom noemen.

Kalf
Geertvdb weet het allemaal beter, want hij was drie weken in het buitenland...
Oud 30 november 2014, 17:27   #197
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Edoch....
Zoals ik al eerder schreef, maar waar jij overheen las, wist Louf véél meer dan in de gazetten had gestaan. Zoveel dat de ouders van Christine Van Hees de hoop begonnen te koesterden dat, eindelijk, de waarheid een kans zou krijgen. .
Louf wist niets. Allemaal verzonnen. Zo een mensen maken onschuldige slachtoffers, zoals de ouders van Van Hees, die in wanhoop zich vastklampen aan elk sprankeltje hoop. De mensen die een getikte mythomane een forum geven zijn daar verantwoordelijk voor.

Citaat:
Het was loze hoop, maar dat lag NIET aan Regina Louf.
Een vrouw die van jongsaf gedwongen werd om door de meest smerige watertjes te zwemmen, maar daar geen exact tijdsverloop op kon plakken. Een kind dat van longsaf misbruikt wordt, en dat de meest slechte wereld van binnenuit leert kennen, is pas ongeloofwaardig als die gruwelijke gebeurtenissen in chronologische volgorde zou kunnen opnoemen. .
Louf heeft ook haar eigen verleden verzonnen. Allemaal om aandacht te krijgen. Zij is nooit misbruikt geweest.
Ge moet u eens in de plaats stellen van haar ouders, die al die leugens over zich heen kregen.
Ter vergelijking een andere mythomane:

There is also a case of mythomania in the world of showbusiness: Heather Mills, the model and actress who shot to fame following her wedding to ex-Beatle Paul McCartney. Her desire to attract the public’s attention led her to talk about details of her life which are far from the truth.
Mills said in an interview that when she was 14 she ran away from home to live on the streets, but school records confirm she was attending classes.

Die verklaarde ook op TV dat ze misbruikt was. En iedereen geloofde dat.

Citaat:
Louf zal zeker dingen door elkaar gehaspeld hebben, maar dat ze personen vernoemde die nergens bij betrokken waren, geloof ik niet. .
Ze heeft niks door elkaar gehaspeld, ze is gewoon knettergek.

Citaat:
Over Nihoul is trouwens heel wat zéker geweten, en toch liep hij zowel als zijn illustere vriendin al heel gauw weer op vrije voeten. Zoals hij voorspeld had. En dit niet alleen dankzij een arm zolang als de Donau, maar ook omdat hij niet uit de biecht klapte. .
Onderzocht, en allemaal geen bewijzen voor. Nihoul was een zielige oplichter van de 3e knoopsgat. Op de verkeerde plaats op het verkeerde moment.

Citaat:
Ik ben er lang van uitgegaan dat kennis macht is. Tot iemand die wéét wat macht is mij corrigeerde. Kennis betekent niet als vanzelfsprekend macht, maar wel kennisSEN. Met zes "kennissen" op de juiste plaats krijg je het onmogelijke klaar , werd mij verzekerd.
Als ik zie wat de man die me dit inprentte bereikte met zijn "kennissen" van de VLD, aan tafel bij de baron, en in een Brusselse golfclub, kan ik niet anders dan dat doortrekken naar de wereld waar mensen zoals wij nooit iets over zullen horen, zien, of te weten komen.....maar waar we wél onze kinderen aan kunnen kwijt geraken. Nochtans krijgen we meer dan voldoende signalen dat die wereld bestaat. De wereld van geld, macht en seksorgies.
Blablabla, gebakken lucht.
Oud 30 november 2014, 17:27   #198
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht

Maar denk voor geen seconde dat er geen gruwelen met kinderen op grote schaal mogelijk zijn. Er zijn teveel voorbeelden die tonen wat allemaal gebeurt.

Het is niet omdat je een lintje hebt dat ze u ongemoeid laten.
Dat samen klitten van adel resulteert veel meer in eet en drank, en ja die worden dan ook bediend door garcons en koks van lagere komaf.
Of zit dat allemaal mee in de concubine?
Oud 30 november 2014, 17:33   #199
geertvdb

Standaard

Citaat:
Geertvdb weet het allemaal beter, want hij was drie weken in het buitenland...
Ik weet niks beter, ik geloof gewoon niet in complottheorieën. Waar ik ook in de wereld ben.
In 2004 was er internet, ik heb alles gevolgd, juist zoals gij.
Oud 30 november 2014, 17:50   #200
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Der wringt geen schoentje bij mij, ik ben zelfs een grote liefhebber van complottheorieën. Soms moet ik echt schaterlachen wat een flauwe kul er allemaal verzonnen wordt!

Maar eigenlijk is dat diep triestig. Ge zou denken dat de mens een rationeel wezen is, hé.
En dan het volgende is in tegenspraak met bovenstaande;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik weet niks beter, ik geloof gewoon niet in complottheorieën. Waar ik ook in de wereld ben.
In 2004 was er internet, ik heb alles gevolgd, juist zoals gij.
en toch liefhebber zijn van complottheorietjes...dat bewijst op zichzelf al dat je denkt te weten wat er werkelijk is gebeurd maar je moest het weer van het ongeloofwaardige pers hebben !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be