![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht. |
| Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat het Vlaams Blok de DHL-kwestie efficiënt kan oplossen? | |||
| Ja |
|
63 | 38,65% |
| Neen |
|
100 | 61,35% |
| Aantal stemmers: 163. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik zei toch duidelijk VOGELVLUCHT en AUTOSTRADE? 2 verschillende zaken hoor. En ja 500km extra voor een vliegtuig is veel want dat is een uur extra. En of ze nu 3 uur gevolgen hebben of 10 uur daarvoor dat maakt niks uit, zo'n pakket moet daar op een bepaald uur zijn en als je 1 uur minder tijd hebt moet alles een pak sneller gaan. Of denk je dat de klant gaat zeggen "doe maar wij wachten we een uurtje omdat jullie geld willen besparen" ? Jij schijnt te leven in een oude tijd waar het niet uitmaakt of de post nu vandaag of morgen aankwam maar DHL werkt met afspraken en die leveren dus van daar tot daar in die tijd, gaan ze daar over gaat die klant dat niet leuk vinden en naargelang de afspraak kunnen ze daar zelfs boetes voor moeten betalen. Citaat:
De investering van DHL in leipzig zou tegen de 300miljoen € oplopen, 28% daarvan mag de duitse regering terugbetalen maar dan zit DHL nog met een investering van tegen de 200miljoen €. Ach ja peanuts en dan spreek je nog niet over personeelskosten ed. Citaat:
Citaat:
DHL is een bedrijf die geven er geen reet om wie de schuld heeft die denken aan hun centen . sancties ? De verhuis zal maanden zoniet jaren duren in die tijd kan je makkelijk alle contracten afbouwen. Nee ze twijfelen omdat het niet (of nog niet) duidelijk is wie van de 3 het meest rendabel is , moest leipzig echt zo goed zijn als jij zegt was de beslissing al lang geledne gemaakt.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||||
|
|
|
|
#182 | |
|
|
Citaat:
wat heb ik bewezen: De groei van belgie zal rond de 2 a 2.5% liggen en is daarmee bijna even hoog als de groei in de meeste nieuwe landen. Tiens dat was juist wat ik zei en waar jij niet akkoord mee was Ach ja als je zo denkt, verhuis dan naar polen? Daar ligt immers de toekomst?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
#183 | ||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
IK sprak over de afstand Brussel - NY vs Leipzig NY, jij mist de point en gaat dan nog 2 verschillende afstanden geven voor de afstand Leipzig - Brussel, en dan ga je mij nog voor dom verslijten? Stupid is as stupid does jongen... Citaat:
Citaat:
Je staart je blind op die verhuis zonder even aan de voordelen te denken die DHL zal hebben in Leipzig. Citaat:
Citaat:
|
|
|
#184 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
#185 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ik had het dus over hetzelfde . Als er een pak in NY om 12h moet vertrekken en om 7h in brussel moet zijn dan hebben ze daar nu een paar extra uur voor nodig want ze moeten 1uur langer vliegen en enkele uren extra onderweg zijn. Naar parijs hetzelfde, naar amsterdam hetzelfde,... Zullen sommige dichterkomen ? tuurlijk maar de post die naar warschau gaat is peanuts in vergelijking wat er naar west europa gaat hoor en daar gaat ht om. Misschien is dat over 20 jaar anders maar nu is dat de realiteit. En voor de laatste keer vogelvlucht is niet gelijk aan wat een auto rijd(=autostrade), als je dat al niet snapt dan vraag ik me af of je ouder dan 5 jaar bent. Citaat:
Citaat:
Kijk een informatici die nu bij DHL werkt zal vervangen moeten worden, tuurlijk kunnen ze die vinden maar die kent niks van DHL als het een nieuwe is, nemen ze iemand van DHL in duitsland zullen ze die positie moeten vervangen. Zo gaat het voor al de duizenden jobs van DHL in belgie . Opleiding is niet goedkoop zelfs niet als je het intern doet en duurt voor een iet of wat deftige postie weken/maanden. Citaat:
Denk je echt dat DHL zo een humaan bedrijf is?
|||||
|
|
|
|
#186 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
belgie is 1 van de goedkoopste EU-landen voor vastgoed
|
|
|
#188 | ||||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Naar parijs hetzelfde, naar amsterdam hetzelfde,... Zullen sommige dichterkomen ? tuurlijk maar de post die naar warschau gaat is peanuts in vergelijking wat er naar west europa gaat hoor en daar gaat ht om. Misschien is dat over 20 jaar anders maar nu is dat de realiteit. [/quote] Je draait in rondjes en haalt mijn woorden uit hun verband. Ik zie dan ook niet in waarom ik jou hier nog van repliek moet dienen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
K9, ik denk nogmaals niet dat wij hier tot een consensus zullen komen over dit onderwerp. Ik sluit hier dan ook af.
|
|
|
#189 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
London en Parijs niet meegerekend...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
![]()
|
|
|
#192 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
natuurlijk zal je dat niet weten als je de pamfletjes van het VB als jouw bron van informatie hebt, maar dat is uiteraard erg irrelevant aangezien jullie van geen belang zijn in deze materie
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 14 oktober 2004 om 10:26. |
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
#194 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
"Enig idee van de absurd hoge immobilienprijzen van Belgie (en dan vooral de regio tussen Gent - Brussel - A'pen) in verhouding tot de rest van Europa, ja zelfs uw Duistland?" maar goed, het flamingantisme is nooit een bastion der correctheid geweest he Belgisch vastgoed in Europees perspectief 20/09/2003 België is op vastgoedgebied een Europees en zelfs een internationaal buitenbeentje. Ons land is een van de rijkste ter wereld en nergens in Europa zijn de huizen zo groot als bij ons. Toch ligt de gemiddelde prijs van een woning in ons land een stuk beneden het gemiddelde. Sterker nog, op Portugal na zijn de huizen en appartementen elders in Europa een pak duurder. En er zijn nog heel wat meer opvallende kenmerken van de Belgische woningmarkt, zo blijkt uit een heel recente studie van vastgoedmakelaars ERA. Het bruto nationaal product per hoofd van de bevolking kwam einde vorig jaar in ons land uit op 31.320 euro. Dat is weliswaar een pak minder dan Luxemburg dat afvlagde op 47.520 euro en Zwitserland met dik 40.000 euro, maar niet veel minder dan Ierland dat net geen 33.000 euro haalt en heel wat beter dan landen als Nederland, Duitsland, Groot Brittannië en Frankrijk, die allemaal tussen bijna 28.000 en net 29.000 euro blijven hangen. Ons land is dus een van de rijkste van Europa. Toch lag de gemiddelde prijs van een Belgische woning einde vorig jaar niet hoger dan 108.500 euro. Alleen Portugal en Spanje zijn met 100.000 euro nog goedkoper. Met net geen 140.000 euro zijn Frankrijk en Zweden al duidelijk duurder. In Duitsland klimt het naar 170.000 euro en in Nederland tot 190.000. Luxemburg en Zwitserland zijn met respectievelijk 300.000 en 310.000 euro de duurste landen in Europa. In de grote steden liggen de prijzen meestal boven dat gemiddelde. Voor een modale woning in Brussel bijvoorbeeld moet je 160.000 euro uittrekken. Maar vergeleken met de andere Europese steden blijft dat weinig. Alleen Athene is met 150.000 euro nog goedkoper. In nagenoeg alle landen zit de hoofdstad boven de 200.000 euro, met Londen (389.000), Bern (400.000) en Luxemburg-stad (420.000 euro) als koplopers. http://www.frankfurt.de/sixcms/media...nitor_2003.pdf (pagina 30-31)
|
|
|
#195 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar je toont nog steeds niet aan dat Brussel (of dan vooral de regio tussen Gent - Brussel - A'pen) goedkoop is. Ga uw bastion van 'correctheid' dus maar elders propageren.
|
|
|
#196 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() [font=AGaramond-Italic][size=1] Which city do you think is best in terms of value for money of office space? [/size][/font][font=AGaramond-Regular][size=1] [/size][/font][font=GillSans][size=1] City Rank Score [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1] 2003 [/size][/font][font=GillSans][size=1]2002 [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]2003 [/size][/font][font=GillSans][size=1]2002 Amsterdam [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]13 [/size][/font][font=GillSans][size=1]13 [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]0.36 [/size][/font][font=GillSans][size=1]0.37 Athens [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]14 [/size][/font][font=GillSans][size=1]15 [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]0.34 [/size][/font][font=GillSans][size=1]0.33 Barcelona [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]4 [/size][/font][font=GillSans][size=1]1 [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]0.60 [/size][/font][font=GillSans][size=1]0.69 Berlin [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]10 [/size][/font][font=GillSans][size=1]12 [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]0.44 [/size][/font][font=GillSans][size=1]0.38 5. Brussels [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]11 [/size][/font][font=GillSans][size=1]9 [/size][/font][font=GillSans-Bold][size=1]0.41 [/size][/font][font=GillSans][size=1]0.41 [/size][/font] Citaat:
en jouw bewijzen? weer veel geblaat, en absoluut geen wol, wat ironisch gezien de wolligheid van het flamingantisme
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 14 oktober 2004 om 12:39. |
||
|
|
|
|
#197 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Die steden staan in alfabetische rangorde. Heeft niets te maken met rangorde qua prijs. DAARVOOR DIENT HET EERSTE CIJFER dixit 11 voor Brussel. Enfin, tegen uw cijferkundige kennis kan ik duidelijk niet op. ![]() ![]() ![]() ![]() Wel leuk hoe je op dat flamingantisme blijft hameren terwijl ik hier geen gewag van maakte. Een beetje vooroordelen misschien?
|
|
|
#198 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
had ik niet gezien maar goed, dat is nog altijd beter dan "absurd hoog", een stelling die voor altijd argumentloos zal blijven, tenzij je alsnog enig cijfermateriaal gaat tevoorschijn toveren?
|
|
|
#199 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat de prijzen van immobilien betreft, zou ik inderdaag graag harde cijfers neerleggen die de prijs per m2 vergelijken tussen Brussel en Leipzig. Ik ben zeker dat mijn stelling zal worden bevestigd. Jammergenoeg resulteert een zoekpoging in GOOGLE tot een heleboel bullshit waar ik nu niet de tijd heb om door te worstelen.
|
|
|
#200 |
|
Banneling
|
Kom laat ons komaf maken van deze flauwe kul. Het Vlaams Blok kan geen oplossing brengen aan de zaak DHL. Brussel Nationaal is een internationaal airport. Dit moeten dan ook bekeken worden op internationaal gebied. De beste oplossing zou de provincie Brabant met Brussel inbegepen te verenigen.
|
|
|