![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een woning uit de jaren zeventig die nog nooit werd bijgewerkt, is totaal verouderd. Daarom is het niet verwonderlijk dat we van de noordelijke landen een bijzonder oud woningenbestand hebben. Goed dat de overheid hier ingrijpt en huisbazen dwingt tot het moderniseren van hun eigendom.
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Minister-President
|
Je kan het ook anders opvatten. Deze verhuurder geeft een meer dan royale korting t.o.v. een andere verhuurder die voor een vergelijkbare maar geïsoleerde woning al vlug 200 euro/maand meer vraagt. Een huisjesmelker die 550 euro/maand vraagt? Really, are you kidding me?
Laatst gewijzigd door Jakko : 4 december 2016 om 19:18. |
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Minister
|
Citaat:
I'm not impressed; better and greater men have tried to impress me, all in vain. De dag dat hij effectief een punt weet te maken tegen me, is nog heel veraf |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als u me al "sinds jaar en dag" kent, dan zou u weten dat ik niets opdring. Wel dat ik mijn mening ongezouten naar voor breng, ongeacht of anderen ermee instemmen of niet. Niemand wordt evenwel tot instemming gedwongen.
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Minister
|
Citaat:
Kan een verhuurder in België eigenlijk ooit wel goed doen? |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Minister
|
Citaat:
Eens zien, wie van de huidige excellenties geeft al het goeie voorbeeld en woont nu met zijn gezin al in een kleine woonst of bij voorkeur een appartement? |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Minister
|
Citaat:
Moeizuchtig, betuttelend en paternalistisch daarentegen, daarmee dek je de lading perfect. Maar bon, op het einde van de rit doet dat weinig af aan het feit dat er weinig verkeerd is met mensen die groter willen wonen. Het staat Janneman uiteraard vrij om zelf al op 100 vierkante meter te gaan wonen met zijn gezin |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vroeger hadden de mensen op den buiten een grote tuin. In feite is alleen de +- 30 eerste meters vanaf de baan bouwgrond. Dat aantal vierkante meters wil niet veel zeggen.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 december 2016 om 19:55. |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Minister
|
Dan is er nog 70% van Vlaanderen over om andere dingen mee te doen.
|
|
|
|
|
|
#193 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook iets wat velen niet weten: als je een diepe tuin hebt (> 50m) kunnen ze je alles voorbij die 50m vrij gemakkelijk onteigenen voor bvb een verkaveling met sociale woning. Dit gebeurt in mijn gemeente regelmatig, om net die verdichting te bereiken. |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
|
Denk niet dat zelfs dat zou lukken met onze politici
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
|
Na een wereldoorlog is er dan ook werk genoeg voor iedereen....
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
|
Ze wachten tot er genoeg elektrische voertuigen zijn vooraleer ze nieuwe snufjes, err, taxen bedenken.
|
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit omwille van milieu en armoedeproblematiek. En neen, pajoske zijn berekening gaat niet op. Hij schrijft die investering volledig af op zijn huurder, terwijl hij in feite de waarde van zijn pand verhoogt. |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anders, voel u vrij eens wat voorbeelden te geven van wat u omschrijft als zijnde "moeizuchtig, betuttelend en paternalistisch". |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|