![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alle zever van "trouw" is bullshit natuurlijk, enkel idioten zijn "trouw" aan een entiteit die hen onderdrukt. Een nationaliteit geeft U geen enkele plicht. Kijk, ik heb de Belgische nationaliteit, maar wat heb ik uitstaans met Belgie, behalve het feit dat mijn oorsprong ligt in een geografisch gebied waar een of andere bende "Belgische staat" genoemd, de plak zwaait ? Ik woon in Frankrijk, maar behalve het gegeven dat ik, als ik geen ambras wil, ik mij moet plooien naar de grillen van de bende die zich Franse Staat noemt, heb ik daar ook geen uitstaans mee. Ik heb die nationaliteit niet, maar ik zou ze op elk moment kunnen bekomen. Maar die klantenkaart geeft mij geen enkel voordeel waar ik zin in heb, dus vraag ik die niet aan. |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
niet "als het ware", dat is ook uitlokking, en dus kan er nooit worden gesanctioneerd, want uitlokking is verboden en dus illegaal in België.
|
|
|
#185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na die leeftijd moet je de één of de ander afgeven. Tenisster Naomi Osaka heeft een paar jaar geleden zo haar US citizenship moeten opgeven om haar Japanse te kunnen behouden.
|
|
|
|
#186 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zei Vuye gisteren ook in De Afspraak.
Laatst gewijzigd door daiwa : 13 juni 2020 om 13:09. |
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar zo kan men ook de stemplicht hebben, en wat weet ik nog allemaal. |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Newspeak van ’t zuiverste water, imo, want als het de opposanten écht zou te doen (geweest) zijn – wat ze ons graag willen doen geloven -, dan zouden ze ook niet bereid zijn zo’n privé-zaken in handen te geven van academici en dat onding gewoon verticaal geklasseerd hebben, welke zoetekoeknaam er ook aan zou gegeven zijn. Vaudeville comme d'habitude.
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U geeft toch ook niet zomaar uw autosleutels aan de eerste de beste die aan uw voordeur komt bellen met de vraag om uw wagen eventjes te gebruiken? Of toch? |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goede regeling.
|
|
|
|
|
|
#191 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bart De Wever (NVA) is pionier van het invoeren van praktijktests (in Antwerpen) en nu draait de NVA hun kazak. https://www.demorgen.be/nieuws/antwe...jobs~bb00ec9f/ 8 juni 2019 Citaat:
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 13 juni 2020 om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou kunnen. Ik nam Japan als voorbeeld. Van mij mag het ook Mexico zijn.
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom ? Heeft U dan last van mensen met een dubbele nationaliteit ? U kan die ook aanvragen als U wil. Ga wat in het buitenland wonen en doe uw aanvraag. U zal zien de voordelen zullen in het rond vliegen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juni 2020 om 17:53. |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Waar heb je dat voor nodig behalve om te foefelen?
|
|
|
#199 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Gewoon eens door de steden lopen en de arrogantste er uit halen en je hebt ze.
|
|
|
#200 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dubbele nationaliteit is nergens voor nodig. Door die dubbele nationaliteit kunnen bijv. hier wonende Turkse Belgen (of Belgische Turken, zoals ge wilt) voor Erdogan stemmen. Dat is alles behalve logisch en eerlijk.
|