![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#183 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat iemand mij een kogel door de kop schiet lijkt mij toch veel plausibeler dan dat iemand mij gaat vergassen.
|
|
|
#185 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie u eerder als een saté op een mes. Maar ik ga dat mes niet vasthebben. teveel werk.
|
|
|
#186 |
|
Minister-President
|
Er is met u toch niets ernstig aan te vangen dus wie zou er bogot op u willen schieten, echt de moeite niet om daar ne kogel aan te verspillen.......en nog minder gas tenzij dat de Vladimir da gratis levert.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 29 november 2025 om 23:59. |
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Minister-President
|
Dat zou ik overlaten aan de enige hier op het forum die er ervaring mee heeft, iedereen kent hem maar durft nauwelijks zijn naam uitspreken, hij zou geboren zijn in het jaar 1962, het jaar van de tijger...... |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Europees Commissaris
|
Het forumreglement voorziet verder ook regels mbt hoffelijkheid; nog eens citeren:
" Te vermijden op vraag van de moderatie: ... schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) ... " Dus, de moderatie zou nu theoretisch kunnen ingrijpen en deze persoonlijke aanval niet zomaar laten passeren. Dat is geen censuur. Dat is moderatie. Ik denk niet dat het moeilijk is om dat verschil te begrijpen. Maar bon, we weten dus al langer dan vandaag dat die regel niet gehandhaafd wordt. En dat geeft dan een vrijgeleide aan sujetten, zoals uzelf, om dan maar elke kans aan te grijpen om uw tegenstrever persoonlijk aan te vallen. Ik begrijp echt deze "queeste" van u niet, Bach. Maar goed, het is uw zaak. Hopelijk kan je het tenminste in K&K wel een beetje hoffelijk houden....
|
|
|
#190 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als gij bij sommige voetbalclubs aansluit, dan ga je ook akkoord moeten gaan met een clubreglement. Bvb. dat als je 3 keer te laat komt, of dat als je op het veld een zwarte tegenstander uitmaakt voor neger, dat je gesanctioneerd wordt. Dat is toch helemaal geen censuur?! Dat zijn afspraken. Wel, dit forum is niet anders. Zo'n afspraken zijn er ook op dit forum. En de initatiefnemers van dit forum bepalen dien. Er is totaal geen verplichting deel te nemen aan dit forum als die regels u niet aanstaan. Dit heeft werkelijk niks met censuur te maken, louter met moderatie, om de boel -in principe- leefbaar te houden. Ik kan dit nog 100 keer uitleggen. Misschien moeten jij en Bach het eens opzoeken, of vraag het aan ChatGPT, wat het verschil is tussen moderatie en censuur. Misschien dat jullie het wel aanvaarden als je het van een ander hoort.
|
|
|
|
#191 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Met de regels die u zou willen toegepast zien zou u zelf dit forum dienen te verlaten. Laatst gewijzigd door Bach : 30 november 2025 om 01:35. |
|
|
|
|
|
|
#192 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het begint er naar uit te zien dat iets "niet moeilijk" is als het uw visie volgt. Citaat:
Dus de moderatie zou zoiets moeten bestraffen maar gij moogt het doen?
|
|
|
|
#193 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De manier waarop jij de discussie over de Seditious Six manipuleerde, toont dat aan. Citaat:
|
|
|
|
#194 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
<----- herbevoorrading nodig
|
|
|
#195 |
|
Minister-President
|
Wa is er hier nu weer binnen gewaaid, en ik dacht dat het een onderwereldfiguur was......
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 30 november 2025 om 07:53. |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
2. Nee
|
|
|
|
#198 |
|
Europees Commissaris
|
Klopt
|
|
|
#199 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik dacht idd dat het niet moeilijk was. My bad. Ik weet niet wat ge bedoelt met sedetiois six
|
|
|
|
#200 |
|
Europees Commissaris
|
…en dat allemaal, omdat ik de mening uitte dat ik denk dat het uitblijven van moderatie mensen wegjaagt. En dan ging het over verschil tussen censuur en moderatie. Ja ik dacht dat dat evident was. My bad.
Tetug k&k?
|