![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn pa is 76 en wil niet stoppen omdat hij anders oud zou beginnen worden! En moest ik u zijn medische geschiedenis eens verklappen dan zouden ze meesten hier rode oortjes beginnen krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kon ook gevraagd hebben of uw pa eigenlijk wel al gewerkt heeft. Ik kan mij ook wel een paar jobjes voorstellen die ik zelfs gratis wil doen. |
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#186 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Bewijs de configurator bij de opel site..... de korting voor een opelwerknemer berekenen ze op de volle pot .(bruttoprijs) de korting voor een niet werknemer is de nettoprijs.(korting eraf) En rekenen maar zou ik zeggen.. En een familielid krijgt 2% minderkorting dan een aktief opelwerknemer. Meestal zeg je liever NIET dat je opelwerknemer bent als je een opeldealer bezoekt...krijg je meer korting.... NU JIJ.....herr flick. Van horen zeggen hoor je veel leugens. Laatst gewijzigd door chris k : 14 februari 2005 om 23:48. |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 14 februari 2005 om 23:53. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Staatssecretaris
|
@ chipie
Verdienen veel .....MAAR krijgen veel teweinig. Werk maar eens aan den band ( ik sta niet aan den band voor alle duidelijkheid)....doe die job maar eens dag in dag uit...jaar in jaar uit. Elke tijd is getimed.....dus vrije tijd >>>vergeet het (voor de meesten toch) |
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus eere wie eere toekomt. Nu klust hij zo wat bij en zelfs zonder vergoeding. Kwestie van bezig te zijn. |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo zijn er wel meer. |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hoeveel verdient men daar gemiddeld[size=7]?[/size] |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Kleine elfjes fluisteren mij in dat iemand aan een productieband in de transport/metaal sector van 40 jaar een 2500€ bruto gemiddeld krijgen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Misschien durft U dit niet kenbaar maken, omdat het zo hoog is? Allez, komaan met de geit[size=7]![/size] |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En ik doe daar de vroege /late en nachtploeg ....en dan elk jaar nog eens betalen met de jaarlijkse belastingen. Om te schreeuwen zo laag..dat ik ze niet durf te zeggen....een verpleegster heeft meer en die moet tegenwoordig(de meeste A2) pis en kak opkuisen....=ook schandalig!!!! |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sociale zekerheid bieden = Europees protectionisme invoeren of opdrijven. Hier niet produceren aan onze sociale normen = hier niets meer verkopen. |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2500 bruto voor daar uw dinges af te staan draaien in ploegen enz... zeg dat dat verdomme weinig is hé, zeker op die leeftijd moest er nu nog staan 30 jaar, ... Die mens houd daar amper 1250 euro van over, ... 500 euro afbetaling of huur huis en wat schiet er dan nog over ... ? 't is te hopen dat zijn vrouw werk heeft en dat zijn kinderen niet de duur studeren of dat m nog een vette bijverdienste heeft. |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sorry, gehoord van iemand die op OPEL werkt, ... en ook van iemand die bij de FIAT groep werkt. Is wel al een paar jaar geleden. Nu ja, er is inderdaad een verschil tussen brutto en nettoprijzen, bij CD kortingen is dat ook zo, daar krijg je ook gemakkelijk 20 % soms gaat daar de BTW nog af ook, maar daar verlies je natuurlijk al je andere mogelijke kortingen. Als ge bij een autosalon gaat kopen, of in zo'n periode met extreme kortingen bij lancering van een oud of afvoering van een nieuw model dan spreek je natuurlijk over andere zaken. |
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Maar ik geloof dat dit tot een verminderde koopkracht leidt of zit ik verkeerd?
|
|