Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2012, 14:55   #20301
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
9/11: Explosief Bewijs - experts aan het woord (video)
maandag, 20 augustus 2012 11:26 geplaatst in:

Op zaterdag werd op de Amerikaanse televisie een onthullende film uitgezonden over de gecontroleerde sloop van het World Trade Center op 11 september 2001.

Meer dan 40 experts op het gebied van architectuur, hoogbouw, natuurkunde, scheikunde en metallurgie kwamen aan het woord.

De documentaire werd uitgezonden door KBDI-TV, beter bekend als Colorado Public Television. KBDI-TV is onderdeel van PBS, één van de grootste aanbieders van televisieprogramma’s in de Verenigde Staten.

Verwerkingsproces

Tijdens de uitzending haalden de experts bewijs aan dat de Twin Towers en het minder bekende Building 7 waren gevuld met explosieven. Daarnaast legden acht experts op het gebied van psychologie uit dat veel mensen het moeilijk krijgen wanneer ze met deze mogelijke realiteit worden geconfronteerd.

Ze benadrukken tevens dat het naar buiten brengen van de waarheid essentieel is voor het verwerkingsproces, zowel op individueel als op collectief niveau.

Geen onderzoek

“Het officiële verhaal over de aanslagen op 11 september valt uit elkaar wanneer je naar de feiten kijkt en wetenschappelijke principes toepast om ze te interpreteren,” legde maker van de film Richard Gage uit. Gage is lid van het American Institute of Architects en oprichter van Architects & Engineers for 9/11 Truth.

“Meer dan 10 jaar na dato is er nog altijd geen onderzoek gedaan naar het bewijs,” ging hij verder. “Er staat te veel op het spel om de bezorgdheid en de vragen onder het tapijt te vegen. Familieleden van de slachtoffers wenden zich tot de kijker. Ze leggen uit waarom ze nog steeds ontevreden zijn over de antwoorden die de regering ze heeft gegeven. Ze vragen je te kijken naar wat de experts te zeggen hebben.”

De uitzending is tot 4 september aanstaande te bekijken. De onderstaande video toont alleen de eerste 20 minuten van de uitzending. Bekijk hier de volledige uitzending.
http://www.niburu.nl/het-complot/9-1...ord-video.html
Oud 20 augustus 2012, 16:40   #20302
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Tuurlijk Richard Gage en zijn zogenaamde experts weer, we kennen hem al langer dan vandaag. Ik veeg de vloer met die vent aan, puur op inhoud.

Gage in actie:
http://www.youtube.com/watch?v=qnoto...feature=relmfu
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 21:25   #20303
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Getuigen he, Atmo, Dixie?

911 Clues EVERYONE MISSED
nagabhshanam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2012, 22:48   #20304
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Inderdaad , en ik zei direct na de instortingen hetzelfde. Het is nu eenmaal de meest voor de hand liggende verklaring . Vervolgens heeft onderzoek het bevestigd.
Oud 20 augustus 2012, 22:55   #20305
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Inderdaad , en ik zei direct na de instortingen hetzelfde. Het is nu eenmaal de meest voor de hand liggende verklaring . Vervolgens heeft onderzoek het bevestigd.
Bullschit! Ge wordt arroganter met de dag!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 06:44   #20306
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Je wordt met de dag lachwekkender man!

LOL "Ik zei direct na de instortingen hetzelfde"

Uiteraard ga je er helemaal aan voorbij dat het betaalde acteurs zijn!

ha ha en dan zeggen ze dat ik gek ben!?!

Ben jij ook een betaalde acteur , Atmo? Zou me echt niet verbazen:

"Flood the internet with agents......" (Jim Keith)

Een beetje wel denkelijk redelijk mens zou echt bij nu in moeten zien dat het een inside job was. DUS iemand die dat niet doet en op zeer onredelijke gronden vasthoudt dat het geen inside job was, heeft in mijn ogen, een verborgen agenda.

man o man.

Hang in there man, but one day you have to let it go!

Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 21 augustus 2012 om 06:53.
Oud 21 augustus 2012, 10:06   #20307
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nagabhshanam Bekijk bericht
Je wordt met de dag lachwekkender man!

LOL "Ik zei direct na de instortingen hetzelfde"

Uiteraard ga je er helemaal aan voorbij dat het betaalde acteurs zijn!

ha ha en dan zeggen ze dat ik gek ben!?!
Omdat een complot filmpje dat suggereert, is vrij gek inderdaad.

Citaat:
Ben jij ook een betaalde acteur , Atmo? Zou me echt niet verbazen:

"Flood the internet with agents......" (Jim Keith)

Een beetje wel denkelijk redelijk mens zou echt bij nu in moeten zien dat het een inside job was. DUS iemand die dat niet doet en op zeer onredelijke gronden vasthoudt dat het geen inside job was, heeft in mijn ogen, een verborgen agenda.
Ze betalen mij 5 euro per reactie in het 9/11 topic , dat tikt lekker aan !
Vandaar ook dat ik zo veel post heb hier.
Oud 21 augustus 2012, 10:09   #20308
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Bullschit! Ge wordt arroganter met de dag!
Is vrij logisch he`, dat de gebouwen instortten "due to structural failure"
Dat is altijd zo , ook bij controlled demolition.
Oud 21 augustus 2012, 10:10   #20309
nagabhshanam
Banneling

Standaard

dus je negeert materiaal wat jouw idee niet onderschrijft en je aanvaard materiaal wat
wel jouw idee onderschrijft?

Een beetje wat je ons... complotdenkers.. verwijt???
Oud 21 augustus 2012, 10:10   #20310
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Is vrij logisch he`, dat de gebouwen instortten "due to structural failure"
Dat is altijd zo , ook bij controlled demolition.
Jemig man!

Your missing the point!!!!!!!!

wanneer niet he?
Oud 21 augustus 2012, 15:58   #20311
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nagabhshanam Bekijk bericht
Dit is een compleet verlies aan energie. Mensen zoals Dixie, atmosphere, parcifal en consoorten zullen nooit of nooit kunnen overtuigd worden. Stel dat het iemand als bij mirakel lukt om hen van iets te overtuigen. Bijvoorbeeld Bush zelf die zegt dat hij betrokken was. Dan zullen ze natuurlijk nog wel zeggen dat hij onder druk stond met zo'n bekentenis.

Anderzijds kunnen ze natuurlijk bvb nooit toegeven dat om maar een voorbeeld te geven WTC7 een inside job was, zelfs met keiharde bewijzen. De reden is simpel: als zij ook maar iets toegeven valt heel hun kaartenhuisje in mekaar.

Dat heb je niet met de andere mensen zoals jij en ik die er rotsvast van overtuigd zijn dat het een inside job was. Mochten wij toegeven dat bvb het Pentagon echt door een vliegtuig geraakt werd dan wil dat nog niet zeggen dat al de rest geen inside job was.

Dat is nu eenmaal het grote verschil. Ander voorbeeld: als iemand hier bvb komt vertellen dat er nucleaire mini explosies gebruikt werden geloof ik daar persoonlijk ook geen snars van, dat is gewoon over the top, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet 100% in een inside job geloof wat al de rest betreft.

Ik vind persoonlijk dat we veel te veel energie steken in die domme mensen die maar blijven geloven dat er 3x achter elkaar iets gebeurd (controlled demolition WTC1 - WTC2 - WTC7), wat nooit of nooit in de geschiedenis voordien gebeurd was.

Dat feit alleen zou tot nadenken moeten scheppen. Wie het dan nog niet inziet is hopeloos verloren, of staat gewoon op de payroll, of heeft er vermoedelijk alle belang bij om andere mensen dom te houden, of is er emotioneel zodanig bij betrokken dat hij het gebeuren mentaal van zich afsluit.

Waarschijnlijk is dat laatste het geval bij de resterende 50% van de Amerikanen die nog altijd in de officiele versie geloven. Vermits er een duidelijke israelitische betrokkenheid voor mij en jou bestaat in de hele 9/11 affaire kan je dus logischerwijze ook niet verwachten dat iemand zoals Dixie dat ooit zal toegeven. Waar zitten wij ons nu druk over te maken vraag ik me af.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:09   #20312
nagabhshanam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Dit is een compleet verlies aan energie. Mensen zoals Dixie, atmosphere, parcifal en consoorten zullen nooit of nooit kunnen overtuigd worden. Stel dat het iemand als bij mirakel lukt om hen van iets te overtuigen. Bijvoorbeeld Bush zelf die zegt dat hij betrokken was. Dan zullen ze natuurlijk nog wel zeggen dat hij onder druk stond met zo'n bekentenis.
Hier ben ik het totaal met je eens.

Citaat:
Anderzijds kunnen ze natuurlijk bvb nooit toegeven dat om maar een voorbeeld te geven WTC7 een inside job was, zelfs met keiharde bewijzen. De reden is simpel: als zij ook maar iets toegeven valt heel hun kaartenhuisje in mekaar.
Ook mee eens

Citaat:
Dat heb je niet met de andere mensen zoals jij en ik die er rotsvast van overtuigd zijn dat het een inside job was. Mochten wij toegeven dat bvb het Pentagon echt door een vliegtuig geraakt werd dan wil dat nog niet zeggen dat al de rest geen inside job was.
Ook mee eens,

Citaat:
ftDat is nu eenmaal het grote verschil. Ander voorbeeld: als iemand hier bvb komt vertellen dat er nucleaire mini explosies gebruikt werden geloof ik daar persoonlijk ook geen snars van, dat is gewoon over the top, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet 100% in een inside job geloof wat al de rest betre.
Persoonlijk geloof ik momenteel absoluut in of nucleare explosies en/of Tesla technologie.

Citaat:
Ik vind persoonlijk dat we veel te veel energie steken in die domme mensen die maar blijven geloven dat er 3x achter elkaar iets gebeurd (controlled demolition WTC1 - WTC2 - WTC7), wat nooit of nooit in de geschiedenis voordien gebeurd was.
Ok,bij mij wisselt het. De ene keer vind de discussie op zich wel leuk of boeiend en soms denk ik ook dat het allemaal geen zin heeft. Echter, ik meen te weten wat er op het spel staat dus ga ik toch door. Zou ik niet weten wat er echt op het spel staat zou ik het zeker niet doen, want leuk is het niet.

Citaat:
Dat feit alleen zou tot nadenken moeten scheppen. Wie het dan nog niet inziet is hopeloos verloren, of staat gewoon op de payroll, of heeft er vermoedelijk alle belang bij om andere mensen dom te houden, of is er emotioneel zodanig bij betrokken dat hij het gebeuren mentaal van zich afsluit
Zoals ik eerder zei, ik vernoed zeker wat 'agenten' hier en mensen met een
'dubbele agenda.

Citaat:
Waarschijnlijk is dat laatste het geval bij de resterende 50% van de Amerikanen die nog altijd in de officiele versie geloven. Vermits er een duidelijke israelitische betrokkenheid voor mij en jou bestaat in de hele 9/11 affaire kan je dus logischerwijze ook niet verwachten dat iemand zoals Dixie dat ooit zal toegeven. Waar zitten wij ons nu druk over te maken vraag ik me af.
Wat zitten we ons druk te maken? Wel, ik kan me niet niet druk maken wetende wat er op het spel staat.

Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 21 augustus 2012 om 16:10.
Oud 21 augustus 2012, 16:13   #20313
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is waar dat men nog nooit tevoren volgetankte straaljagers intentioneel tegen volle snelheid in flatgebouwen doen crashen heeft, al de rest volgt daar uit.
Als jij er kabouters of mini-nukes of hologrammen of kruisraketten wil bijhalen, be my guest maar geef dan ook staalhard bewijs of maak je klaar om belachelijk gemaakt te worden tot het begint te jeuken.

Als je dat niet wil snappen, ben je misschien niet op het juiste forum?
Wat is eigenlijk je bedoeling om die conspiracy crap hier opnieuw en opnieuw op te rakelen? Denk je dat we die domme zever wel zullen slikken na 200 of meer herhalingen.

Lees traag en duidelijk : Stomme zever blijft stomme zever, ook na 200 herhalingen.

Doe beter of bol het af. Toedeloe.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:14   #20314
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De volledige uitzending duurt meer dan 2 uur en het aantal experts dat het woord voert is enorm. Ook na die datum kan je de documentaire bekijken of downloaden. Die link geef ik echter enkel per PB. De kwaliteit is spijtig genoeg niet echt denderend.
Oud 21 augustus 2012, 16:18   #20315
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Mensen zoals Dixie, atmosphere, parcifal en consoorten zullen nooit of nooit kunnen overtuigd worden.
Dixie is een "ex-truther".
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:21   #20316
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
...be my guest maar geef dan ook staalhard bewijs of maak je klaar om belachelijk gemaakt te worden tot het begint te jeuken.
Als er iemand zich belachelijk maakt ben jij het en de anderen wel die tegen alle wil in nog steeds de officiele versie geloven.
Citaat:
Ik denk dat jij het hier beter kan afbollen in plaats van de mensen hier voor dom te houden. Lisa will no longer be singing with Damien and the band, and I will no longer react to your stupid and retarded comments.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 augustus 2012 om 16:41.
Oud 21 augustus 2012, 16:31   #20317
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2x
nogal logisch ik dacht dit ook !
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2012, 16:34   #20318
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is waar dat men nog nooit tevoren volgetankte straaljagers intentioneel tegen volle snelheid in flatgebouwen doen crashen heeft, al de rest volgt daar uit.
Als jij er kabouters of mini-nukes of hologrammen of kruisraketten wil bijhalen, be my guest maar geef dan ook staalhard bewijs of maak je klaar om belachelijk gemaakt te worden tot het begint te jeuken.

Als je dat niet wil snappen, ben je misschien niet op het juiste forum?
Wat is eigenlijk je bedoeling om die conspiracy crap hier opnieuw en opnieuw op te rakelen? Denk je dat we die domme zever wel zullen slikken na 200 of meer herhalingen.

Lees traag en duidelijk : Stomme zever blijft stomme zever, ook na 200 herhalingen.

zouden ze het NU snappen waarschijnlijk niet
Oud 21 augustus 2012, 16:36   #20319
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Dixie is een "ex-truther".
nope was ik niet, ik was enkel kritisch na het bekijken van Loose Change tot alles van dat filmpje met de grond gelijk werd gemaakt
Oud 21 augustus 2012, 16:38   #20320
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er iemand zich belachelijk maakt ben jij het ...
kapotgaan blijven afgaan in deze topic
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be