Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2005, 17:27   #2081
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Even gezocht op Google
+911 +ufo -porsche. (Porsche 911 wordt soms vergeleken met een ufo)
154.000 links
Op een paar sites gesurfd.
Aanbevolen
Is nog beter dan humorsites.
Hebben de believers ooit al iets over een UFO gezegd i.v.m 9/11?? Nee.

Uw wil het gewoon in het belachelijke trekken en dat zegt meer over uwzelf dat over die sites die beweren dat er een UFO te zien was bij 9/11.
Oud 2 juni 2005, 17:36   #2082
willem1940NLD

Standaard

UFO's vallen mij allang tegen; nog nooit zag ik er een die zelfs maar ruimte bood om mijn brommer in mee te vervoeren.
Oud 2 juni 2005, 17:43   #2083
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De meeste 9/11 believers sits zijn ook gekoppeld aan ufo's, retilians , aliens, cropcircles, atlantis, illuminati ,nazies op antartica en nog wel meer van die rommel.

Dan halen de believers hier nog tabloids aan als mainstream kranten.

Er moeten natuurwetten verkracht worden , en een samenzwering van enkele 10 000 den perfect betrouwbare personen die nergens uit de biecht klappen op poten gezet zijn. En dan zou alles aan het licht komen door uitspraken die met 1 druk op de knop nooit op TV of krant zouden komen.... Yeah right.
Oud 2 juni 2005, 18:13   #2084
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
De meeste 9/11 believers sits zijn ook gekoppeld aan ufo's, retilians , aliens, cropcircles, atlantis, illuminati ,nazies op antartica en nog wel meer van die rommel.

Dan halen de believers hier nog tabloids aan als mainstream kranten.

Er moeten natuurwetten verkracht worden , en een samenzwering van enkele 10 000 den perfect betrouwbare personen die nergens uit de biecht klappen op poten gezet zijn. En dan zou alles aan het licht komen door uitspraken die met 1 druk op de knop nooit op TV of krant zouden komen.... Yeah right.
Meeste believers sites mssn,mr meeste believers toch niet?...ik ken er enkele ondertussen en geen ervan denkt er ook maar aan om die reptielentheorie zomaar aan te nemen.UFO's net hetzelfde;al die getuigen zeggen UFO believers.Ik vind UFO's niet onwaarschijnlijk,maar:waarom komen ze nooit bij mij langs?What's wrong with my lawn?Zelfde met je genoemde aliens,cropcircles en Atlantis.

Het overgrote merendeel van believers gelooft in geen van die zaken.Straks ga je de 9/11 truth movement nog beschuldigen in de annunaki te geloven...

Operation Paperclip echter...nazi-wetenschappers die na WW2 in huis zijn genomen door VS en ex-nazi's die na WW2 voor CIA en NASA zijn gaan werken das toch ook een soort publiek geheim?Ik weet er niet genoeg over om te oordelen;maar jij alleszins ook niet.Mengele is zelfs nooit vervolgd las ik al meermaals...

En wat zei je??Een samenzwering van enkele 10000den BETROUWBARE???? personen?Ik denk dat geen 10% van de VS bevolking Bush en Cheney betrouwbaar noemt;vergeten dat ze met een leugen Irak zijn binnengevallen?
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 18:14   #2085
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Je hebt blijkbaar idd moeite met Nederlands(zowel met inhoud als grammatica als spelling...).

1) Inhoud:Ik heb helemaal niet beweerd dat jij en Tomb de officiele versie geloven.

2) Waarom sta je niet even kritisch tegenover de officiele versie als tegen wat we hier aanbrengen?

3) Tomb stelde dat believers alles geloven wat je hen voorschotelt terwijl we de officiele versie die we voorgeschoteld krijgen net verwerpen.
We hebben moeten zoeken naar "onze" versie,waar we nog niet helemaal uit zijn-we zoeken verder.

4) Grammatica:gezegt moet gezegd zijn en Nederlands volgens mij met een hoofdletter(spelling)-al ben ik dat niet 100% zeker.Hier hoef je geen aandacht aan te besteden(mij maakt dit niks uit),mr omdat je zei dat men zegt dat je problemen hebt met het Nederlands...
1) Enkele postings terug deed je dat toch wel, zal hem dadelijk eens quoten.

2) Omdat er niemand is die over de officiele versie iets beweerd hier zonder bewijzen. Tegen wie moet ik discussieren? Trouwens, waarvoor ben je hier? Als je er niet tegen kunt dat iemand tegen jou beweringen ingaat dan kan ik maar 1 ding zeggen...opzouten!

3) Nog niet helemaal uit? lol, je hebt nog geen enkel bewijs dus je moet nog beginnen! hehe

4) Ik maak schrijffouten, is dat zo erg? Iedereen begrijpt wel degelijk wat ik bedoel hoor. Ik ben trouwens niet hier om mijn nederlands bij te schaven. Off-topic dus en irrelevant.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 18:27   #2086
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Lex blanca, de samenzwering is dan toch gedaan door een paar 10000 mensen die absoluut niet uit de biecht klappen. 1 zatte bui en weer een liquidatie of wat?

waarom staat zowat alle 9/11 samenzweringrotzooi op believer sites.
En kan je me wat meer vertellen van die annunaki? Babylonische ruimtewezens die de mensheid gemaakt hebben? En een paar 1000 jaar later bij de maya's een volgende ronde hebben gecreerd. Yeah right te veel Alien Vs Predator gezien.
Oud 2 juni 2005, 18:30   #2087
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
1) Enkele postings terug deed je dat toch wel, zal hem dadelijk eens quoten.

2) Omdat er niemand is die over de officiele versie iets beweerd hier zonder bewijzen. Tegen wie moet ik discussieren? Trouwens, waarvoor ben je hier? Als je er niet tegen kunt dat iemand tegen jou beweringen ingaat dan kan ik maar 1 ding zeggen...opzouten!

3) Nog niet helemaal uit? lol, je hebt nog geen enkel bewijs dus je moet nog beginnen! hehe

4) Ik maak schrijffouten, is dat zo erg? Iedereen begrijpt wel degelijk wat ik bedoel hoor. Ik ben trouwens niet hier om mijn nederlands bij te schaven. Off-topic dus en irrelevant.
1)Tja,ik kom hier nog niet zo lang en er wordt gezegd dat er geen reden is om aan de officiele versie te twijfelen,ik dacht dat dat betekende dat je de officiele geoofde.

2)En wat doe jij hier?Geen links geven en zeggen:dat is geen bewijs...
Ik zou zeggen als je niets aanbrengt voor of tegen de 9/11 officiele...opzouten!

3)Jij hebt natuurlijk wel je bewijs-de officiele versie,want niemand kan er wat tegeninbrengen...??Gebouw 7 door vuur neergekomen.

4)idd,daarom dat ik zei,hier hoef je je niks van aan te trekken;het was een intikkertje;men zegt dat jij geen Nederlands begrijpt en je bewijst het met je post.Nogmaals;niks om je van aan t e trekken-daarom screef ik het er ook bij.
Oud 2 juni 2005, 18:31   #2088
willem1940NLD

Standaard

Mensen, niet katten op de bijna onmogelijk gemaakte spelling van het Nederlands; hooguit een handje helpen ("opbouwende kritiek"). Per slot van rekening zijn (zie "groene boekje") klauwen vol woorden in feite gecultiveerde spellingsfouten of "uitzonderingen" danwel misverstanden:
abt - abdij; Brabant - Brabanders; grind/t(-erig)?

Ook blijft er voor mij verschil tussen "mensheid" en "menselijkheid".
Oud 2 juni 2005, 18:32   #2089
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Lex blanca, de samenzwering is dan toch gedaan door een paar 10000 mensen die absoluut niet uit de biecht klappen. 1 zatte bui en weer een liquidatie of wat?

En kan je me wat meer vertellen van die annunaki? Babylonische ruimtewezens die de mensheid gemaakt hebben? En een paar 1000 jaar later bij de maya's een volgende ronde hebben gecreerd. Yeah right te veel Alien Vs Predator gezien.
De top van die 10000 zitten zo goed als allemaal in loges van vrijmetselaars en andere geheime genootschappen waar ze leren zaken geheim te houden-Bush Skull and Bones bvb;

Ik zei verdorie dat het belachelijk is te denken dat de doorsnee believer dat gelooft![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 02-06-2005 at 19:35
Reason:
--------------------------------

Citaat:

De top van die 10000 zitten zo goed als allemaal in loges van vrijmetselaars en andere geheime genootschappen waar ze leren zaken geheim te houden-Bush Skull and Bones bvb;

Ik zei verdorie dat het belachelijk is te denken dat de doorsnee believer dat gelooft![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Ik zei verdorie dat het belachelijk is te denken dat de doorsnee believer dat gelooft![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 2 juni 2005 om 18:35.
Oud 2 juni 2005, 18:35   #2090
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja, ik geloof er niet in, mag dat? Ik geloof in natuurwetten en de menselijk hebzucht.
En daar gaand e 9/11 samenzweerders de mist in. De grote bonzen hebben hun poen en macht binnen. Maar het voetvolk zou poen kunnen scheppen door te spreken.Toch doen ze het niet.
Oud 2 juni 2005, 18:37   #2091
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, ik geloof er niet in, mag dat? Ik geloof in natuurwetten en de menselijk hebzucht.
En daar gaand e 9/11 samenzweerders de mist in. De grote bonzen hebben hun poen en macht binnen. Maar het voetvolk zou poen kunnen scheppen door te spreken.Toch doen ze het niet.
Wat is dat nu weer voor een scheefgetrokken redenering. Wie veel macht en geld wil heeft er nooit van de twee genoeg. Bovendien zijn hun motieven ook religieus/ideologisch.
Oud 2 juni 2005, 18:45   #2092
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Exodus: ... Bovendien zijn hun motieven ook religieus/ideologisch ...
Ik zou voor "motieven" eerder menen: instrumenten / gereedschappen / procedures (ritualen).
Oud 2 juni 2005, 18:49   #2093
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik spreek dan over de technieker die de remote moet monteren in een 767. De bestuurder/controleur van de global hawk. 1 van de vele explosievenplaatsers in de Twin towers en WTC7. De vele insiders bij NORAD. De verkeersleiders die gegevens moeten omzetten. De brandweerlui met misleidende informatie, de verzekeringsmakelaars die ondanks alles toch de kans op rechtszaken riskeren, of zelfs hun baan als de aandeelhouders het beu zijn.
De zwaartekracht die plaatselijk wat sterker word en nog wat andere kleine zaakjes.

Neen laat maar, geef mijn portie maar aan fikkie.
Oud 2 juni 2005, 21:52   #2094
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik spreek dan over de technieker die de remote moet monteren in een 767. De bestuurder/controleur van de global hawk. 1 van de vele explosievenplaatsers in de Twin towers en WTC7. De vele insiders bij NORAD. De verkeersleiders die gegevens moeten omzetten. De brandweerlui met misleidende informatie, de verzekeringsmakelaars die ondanks alles toch de kans op rechtszaken riskeren, of zelfs hun baan als de aandeelhouders het beu zijn.
De zwaartekracht die plaatselijk wat sterker word en nog wat andere kleine zaakjes.

Tja,de media,de macht,de $$ en de middelen hebben de grote vissen nu eenmaal achter zich-of zijn hun bezit.Wat kan een monteur daartegen beginnen?Die brandweermannen hebben getuigd voor de camera(zelfs zonder de regering echt te beschuldigen) en we horen er niks meer van...[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 02-06-2005 at 22:57
Reason:

Citaat:

Tja,de media,de macht,de $$ en de middelen hebben de grote vissen nu eenmaal achter zich-of zijn hun bezit.Wat kan een monteur daartegen beginnen?Die brandweermannen hebben getuigd voor de camera(zelfs zonder de regering echt te beschuldigen) en we horen er niks meer van...[/size]

Citaat:

Die technieker van die 767 kunnen ze wel de baas hoor of met $$ of er zijn zoveel andere middelen.Dat installeren is niet noodzakelijk kort voor 9/11 gebeurd, toch?

In een Global Hawk is een remote zowiezo niet zo bijzonder en hoeveel bestuurders zijn daar voor nodig?

Zouden veel mensen bij NORAD insiders zijn?Cheney had het commando en de mensen bij NORAD dachten dat het om een drill ging.Zij wisten maar evenveel als wij nu weten.Er zijn er mssn een paar die zouden kunnen getuigen mr tis tegen mensen als Cheney....wil je het duel met de VS regering aangaan?Ze hebben de media ,de macht en de $$ aan hun zijde.

De verkeersleiders lijken me ook niet echt zoo moeilijk(als het dat vliegtuig was moesten ze niks veranderen en als het een ander vliegtuig was ook niet want dan kon het ergens anders opstijgen,niet?)

De brandweerlui die getuigen explosieven te hebben gehoord verklaren dat op video,hoor je daar nog iets van?Neen,de macht van de media...

Dat wat je zegt van die makelaars begrijp ik niet goed;denk je dat zij uitgebreid aan bod zouden komen in de media?

Dat van die mensen die de explosieven moesten plaatsen,daar kom ik voorlopig ook niet uit;mr de rest van wat je noemt...tja,diegenen die weten waar ze tegenin gaan durven het vaak niet aan of worden niet au serieux genomen;en diegenen zoals die brandweermannen die vertelen wat ze meemaakten(die de regering zelfs niet beschuldigen of zo) worden niet op die manier belicht dat ze ernstig genomen worden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 2 juni 2005 om 21:57.
Oud 2 juni 2005, 22:11   #2095
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1)Tja,ik kom hier nog niet zo lang en er wordt gezegd dat er geen reden is om aan de officiele versie te twijfelen,ik dacht dat dat betekende dat je de officiele geoofde.

2)En wat doe jij hier?Geen links geven en zeggen:dat is geen bewijs...
Ik zou zeggen als je niets aanbrengt voor of tegen de 9/11 officiele...opzouten!

3)Jij hebt natuurlijk wel je bewijs-de officiele versie,want niemand kan er wat tegeninbrengen...??Gebouw 7 door vuur neergekomen.

4)idd,daarom dat ik zei,hier hoef je je niks van aan te trekken;het was een intikkertje;men zegt dat jij geen Nederlands begrijpt en je bewijst het met je post.Nogmaals;niks om je van aan t e trekken-daarom screef ik het er ook bij.
1) Omdat jij hier niet zo lang komt wil dit zeggen dat ik niet aan de officiele versie twijfel? Wat een conclusie kerel! Ik begrijp nu wel waarom je de inside story zomaar aanneemt. Kun je mij de link effe uitleggen...jij komt hier nog niet zo lang - ik geloof de officiele versie van voor tot achter.

2) Ik beweer niets en ik kom geen verhalen verkondigen die waarheid zouden moeten zijn dus ik heb geen enkele maar dan ook geen enkele reden om links te geven noch bewijzen. Waar moet ik bewijzen voor geven of links? Naar sites die aantonen dat ik de inside story niet geloof?

3) Nogmaals, ik verkondig noch verdedig de officiele versie. Heb ik ergens gezegt dat de officiele versie waterdicht is?

4) Men, wie is men? Enkele lullo's die een andere mening hebben dan mij en dan niets anders kunnen bedenken dan persoonlijke aanvallen te beginnen? Zal mij een worst wezen. Ik begrijp alles wat men tot hier toe neerpent op dit forum, dat ik schrijffouten maak heeft geen reet met begrijpen te maken. Indien jij vind van wel...awel dan begrijp jij ook geen reet nederlands want jou vorige post bevat ook schrijffouten. Als je belachelijk wilt blijven verderdoen door te zeggen dat ik geen nederlands begrijp..mij goed hoor, doe maar kinderachtig en laat je maar kennen. Je weet zelf goed genoeg dat het niet zo is en dat enkel maar wat wilt pikken op een ander op kinderachtige wijze, en daar kan ik niets aan veranderen.
Oud 2 juni 2005, 22:12   #2096
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij geloven het niet zonder het tenminste te bekijken... jij wil liever de media geloven die naar de pijpen danst van diegenen naar wie de beschuldigende vinger dreigt te wijzen.
Wat wilde je hiermee zeggen dan?
Oud 2 juni 2005, 22:14   #2097
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Lex Blanca]1)Tja,ik kom hier nog niet zo lang en er wordt gezegd dat er geen reden is om aan de officiele versie te twijfelen,ik dacht dat dat betekende dat je de officiele geoofde.[quote]

En wat wilde je hiermee zeggen?

Dacht, dacht, dacht, dat komt ervan indien je geen bewijzen nodig hebt om beweringen te staven é.[edit]
[size=1]After edit by illwill on 02-06-2005 at 23:14
Reason:

[quote=Lex Blanca]1)Tja,ik kom hier nog niet zo lang en er wordt gezegd dat er geen reden is om aan de officiele versie te twijfelen,ik dacht dat dat betekende dat je de officiele geoofde.[quote]

Dacht, dacht, dacht, dat komt ervan indien je geen bewijzen nodig hebt om beweringen te staven é.[/size]

[quote=Lex Blanca]1)Tja,ik kom hier nog niet zo lang en er wordt gezegd dat er geen reden is om aan de officiele versie te twijfelen,ik dacht dat dat betekende dat je de officiele geoofde.
[quote]

Dacht, dacht, dacht, dat komt ervan indien je geen bewijzen nodig hebt om beweringen te staven é.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 2 juni 2005 om 22:14.
Oud 2 juni 2005, 22:21   #2098
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Wat is dat nu weer voor een scheefgetrokken redenering. Wie veel macht en geld wil heeft er nooit van de twee genoeg. Bovendien zijn hun motieven ook religieus/ideologisch.
Als je weinig, geen of juist genoeg geld hebt wil je ook alleen maar meer.
Oud 2 juni 2005, 22:22   #2099
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja,de media,de macht,de $$ en de middelen hebben de grote vissen nu eenmaal achter zich-of zijn hun bezit.Wat kan een monteur daartegen beginnen?Die brandweermannen hebben getuigd voor de camera(zelfs zonder de regering echt te beschuldigen) en we horen er niks meer van...
Zoals we van jullie niets meer horen van die kerel die naar de rechter is gestapt met harde bewijzen. Zeer eigenaardig weer é.
Oud 2 juni 2005, 22:30   #2100
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik geloof van de officieele versie net genoeg om geen believer te zijn.
Ik geloof dat er 767's in de torens zijn gevlogen, Ik geloof niet dat er nog explosieven nodig waren om het instorten te bewerkstelligen.
Ik geloof ook dat er een 757 in het pentagon gevlogen is.
En dat deze toestelen de toestellen waren die opgestegen zijn van de respectivelijke luchthavens.

Wat ik ook geloof dat er zowiezo een vuil spel bezig is.
Dat zelfs de believers nog niet in de buurt komen van de waarheid.
Dat 75% van de believersverhalen niet meer dan rookgordijnen zijn, en de andere 25% gewoon wild gespeculeer zonder enig raakvlak met de realiteit.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be