Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2015, 23:21   #2161
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je moet dat tegen de familie van Tavek zeggen, die gaan met alle plezier een elektrische wagen kopen.

En als ze stilstaan komt Tavek ze met zijn diesel halen
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag, en waarom zouden die stilstaan als ze gratis kunnen parkeren en nog bijladen ook? Voor de rest kunnen ze toch eens de stad en de haven verkennen (te voet)?

Nog eens mijn vraag:
Citaat:
Dus je rijdt zomaar heen en terug naar Oostende zonder aan de kust iets te ondernemen?

Raar, en ik dacht dat men ergens naartoe rijdt met een doel.
Wacht gij rijdt van Brabant naar Oostende neemt ergens een rotonde in Oostende en je rijdt onmiddelijk terug naar huis voor de lol ?

Laatst gewijzigd door Micele : 15 december 2015 om 23:24.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 23:22   #2162
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Mijn vrouw haar diesel is gestorven omdat ze te veel korte afstanden deed.

En net zoals met een gewone wagen kan je perfect uitrekenen hoe lang en hoe ver je kan rijden met een charge. En gelukkig zie je in meer en meer parkeergarages laadpalen opduiken.

Maar gelukkig kan mijn familie rekenen.
En zo is iedereen gelukkig, zoals het hoort met kerst

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 23:25   #2163
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En zo is iedereen gelukkig, zoals het hoort met kerst

Oeps geen argument en nog geen antwoord.
Oud 15 december 2015, 23:55   #2164
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

in elk geval als alle auto's die naar de kust rijden de zondag moeten bijtanken.... dan staan daar 500.000 auto's aan het net te laden aan 5000Watt per auto. Dus 2.5 kerncentrales in standby om de zondag gewoon te gaan funrijden naar de kust.

Gelukkig dat ze een kabel gelegd hebben naar de kust voor de windmolenparken te ontsluiten. Dan gaan ze die kabel kunnen gebruiken om die 500.000 E-wagens te superchargen
Hopelijk zal iedereen op zijn dashboard aanduiden hoe snel de wagen moet laden, of tegen wanneer hij wil vertrekken, zodat via loadbalancing, iedereen rustig zijn tijd neemt om te laden
Het komt er dus op neer, dat in de toekomst elke parking een charger mag staan hebben...

Laatst gewijzigd door brother paul : 16 december 2015 om 00:07.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2015, 23:57   #2165
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Daar reageer ik inderdaad slecht op.
Ik tracht welopgevoed te blijven. Ik weet het, het is dikwijls moeilijk.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 00:01   #2166
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
vooral, out of the box, verwerpt u
Wel - hier kan ik even om glimlachen. Tijd zal het ons leren nietwaar?
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 08:20   #2167
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor de Tesla: dat is natuurlijk speelgoed voor de rijken, dat is duidelijk.

Zuiver elektrische auto's zijn goed als 2e of 3e auto of als gadget.
Jij hebt duidelijk nog nooit aan het stuur van een Tesla gezeten...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2015, 09:36   #2168
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
En daar zijt ge fier op? Ik ben nog nooit in mijn leven (of één van mijn bedrijven) failliet gegaan. Ik denk dat ik zelfmoord zou plegen. Indien u werkelijk min of meer op de figuur gelijkt als u hier neerzet, denkt u aan de mensen en soms bedrijven die u meetrekt in uw failliet? NEEN

Hebt u een minimum respect voor uw eigen persoon? Of zit u hier doodgewoon wat te provoceren en bent u gewoon een fantast, een mislukte sukkel, die op dit forum een figuur neerzet om uw eigen mediocriteit te verbergen?Ikke en de rest kan stikken. Verder denk je over mij wat je zelf wilt of fantaseert
En om iets over deze mislukte sukkel of wat dan ook te vertellen : ik heb hier verkondigd dat ik pas mijn panamera E-hybrid heb overgelaten op een nieuwe 991 Turbo S. Wel mijn wagen is blijkbaar naar een autohandelaar gegaan. Bij deze dus http://www.abauto.be/nl/catalogus/po...LECHTS-23000KM

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Woooow!!! Nagels met koppen...De Tesla eigenaar -in zijn dromen- reageert natuurlijk ook. Een reactie zonder enige vorm van inhoud, typisch
En over E-wagens en Tesla in het algemeen ; een gadget voor de wannabee's die enkel en alleen een E-wagen kopen omdat het fiscaal bevooroordeeld is. Triestige individuen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar we zijn vandaag in een goed bui dus leven en laten leven maar
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 15:17   #2169
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
En om iets over deze mislukte sukkel of wat dan ook te vertellen : ik heb hier verkondigd dat ik pas mijn panamera E-hybrid heb overgelaten op een nieuwe 991 Turbo S. Wel mijn wagen is blijkbaar naar een autohandelaar gegaan. Bij deze dus http://www.abauto.be/nl/catalogus/po...LECHTS-23000KM

En over E-wagens en Tesla in het algemeen ; een gadget voor de wannabee's die enkel en alleen een E-wagen kopen omdat het fiscaal bevooroordeeld is. Triestige individuen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar we zijn vandaag in een goed bui dus leven en laten leven maar
geef toe, die batterij op wielen is toch een geslaagde compromis. Zodanig geslaagd dat hun ludicrious launch mode elke porsche ridder hun peopje kunnen laten ruiken... Elke belastingcontroleur zit gewoon te kniezen op die excessive afschrijving. Elke klant trek je gewoon aandacht, en iedereen klasseert u in het vakje 'liberaal progressief groen'. En ondertussen heb je eenstukje speelgoed waar je uren mee zoet bent, die door zijn out of the box concept, op tientallen vlakken toch wel revolutair kan genoemd worden. Het live update aspect is nooit gezien... Het in the field data gathering model is nooit gezien... Het dashboard is nooit gezien... Het batterijconcept is nooit gezien. Het superchargen is nooit gezien... Dus op dat vlak heeft Musk toch wel bakens verzet.
Oud 18 december 2015, 15:17   #2170
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

geef toe, die batterij op wielen is toch een geslaagde compromis. Zodanig geslaagd dat hun ludicrious launch mode elke porsche ridder hun peopje kunnen laten ruiken... Elke belastingcontroleur zit gewoon te kniezen op die excessive afschrijving. Elke klant trek je gewoon aandacht, en iedereen klasseert u in het vakje 'liberaal progressief groen'. En ondertussen heb je eenstukje speelgoed waar je uren mee zoet bent, die door zijn out of the box concept, op tientallen vlakken toch wel revolutair kan genoemd worden. Het live update aspect is nooit gezien... Het in the field data gathering model is nooit gezien... Het dashboard is nooit gezien... Het batterijconcept is nooit gezien. Het superchargen is nooit gezien... Dus op dat vlak heeft Musk toch wel bakens verzet.
Oud 18 december 2015, 16:12   #2171
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zelfs het minimum aan verbeeldingskracht ontbreekt.

De olie-, stank-, lawaai-verslaving enz... heeft duidelijk de hersens aangetast.

Citaat:
http://www.joop.nl/groen/detail/arti...k_de_hersenen/

Luchtvervuiling beschadigt ook de hersenen

Luchtvervuiling verhoogt niet alleen de kans op longziekten maar ook op autisme en schizofrenie … Ultra fijnstof is de grootste boosdoener

Luchtvervuiling is niet alleen slecht voor de longen, het kan ook je brein beschadigen. Uit nieuw onderzoek bij muizen is gebleken dat luchtvervuiling bij muizen het brein aantast op dezelfde plek als de plek die gelinkt is aan autisme en schizofrenie.

Dat schrijft de Britse krant The Independant.
http://www.independent.co.uk/news/sc...a-9524414.html

Laatst gewijzigd door Micele : 18 december 2015 om 16:18.
Oud 18 december 2015, 17:26   #2172
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Iets zegt me dat je niet "bevooroordeeld", maar "bevoordeeld" bedoelde? Want je loopt duidelijk met een vooroordeel tegenover Tesla rond...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2015, 22:50   #2173
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En aan het stuur van een Renault ook nog niet.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2015, 02:54   #2174
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
En daar zijt ge fier op? Ik ben nog nooit in mijn leven (of één van mijn bedrijven) failliet gegaan. Ik denk dat ik zelfmoord zou plegen. Indien u werkelijk min of meer op de figuur gelijkt als u hier neerzet, denkt u aan de mensen en soms bedrijven die u meetrekt in uw failliet?

Hebt u een minimum respect voor uw eigen persoon? Of zit u hier doodgewoon wat te provoceren en bent u gewoon een fantast, een mislukte sukkel, die op dit forum een figuur neerzet om uw eigen mediocriteit te verbergen?
Wie zegt het....

Zeg eens dubbelnicker. Wat doet iemand op een Vlaams forum die, net als massamoordenaar Leopold II, neerkijkt op "het plebs" en die beweert een aantal bedrijven te bezitten?
Oud 19 december 2015, 02:56   #2175
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leuk....
Oud 19 december 2015, 07:45   #2176
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie zegt het....

Zeg eens dubbelnicker. Wat doet iemand op een Vlaams forum die, net als massamoordenaar Leopold II, neerkijkt op "het plebs" en die beweert een aantal bedrijven te bezitten?
Ik heb hier nog nooit een andere identiteit dan Gipsy gehad op dit forum.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2015, 13:24   #2177
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Uiteraard is die Tesla fiscaal bevoordeeld.
Turtelboom heeft een Tesla.

De factuur komt na haar afschrijving wel in onze brievenbussen .
Was met de zonnen panelen ook zo.
Hun huizen eerst, de rekening nadien verspreiden.
Oud 20 december 2015, 13:32   #2178
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Uiteraard is die Tesla fiscaal bevoordeeld.
Turtelboom heeft een Tesla.
5000 € is te weinig zou 10.000 € moeten zijn zoals het ooit bijna was voor de particulier in 2011. (30 % met een max van 9300 €)

De fossiele vervuiler betaalt dat hé Mambo. Leer er mee leven, of koop ook een E-wagen niemand houdt je tegen.

Bedrijfswagen ? Lees de fiscale aftrekbaarheid:
http://www.bespaarbelastingen.be/alg...bedrijfswagen/

Laatst gewijzigd door Micele : 20 december 2015 om 13:36.
Oud 20 december 2015, 13:38   #2179
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
5000 € is te weinig zou 10.000 € moeten zijn zoals het ooit bijna was voor de particulier in 2011. (30 % met een max van 9300 €)

De fossiele vervuiler betaalt dat hé Mambo. Leer er mee leven, of koop ook een E-wagen niemand houdt je tegen.

Bedrijfswagen ? Lees de fiscale aftrekbaarheid:
http://www.bespaarbelastingen.be/alg...bedrijfswagen/
Het is duur he.
Ik heb dat wel al eens bekeken.
Zo een Renault kangoo op batterijen.
Maar die kostte toen de prijs van bijna 3 diesels.

Maar misschien ooit?
Oud 20 december 2015, 13:45   #2180
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het is duur he.
Ik heb dat wel al eens bekeken.
Zo een Renault kangoo op batterijen.
Maar die kostte toen de prijs van bijna 3 diesels.
Onmogelijk ! Zelfs in 2011 niet.

Citaat:
http://www.groenlicht.be/2011/12/22/...lt-kangoo-z-e/

De Kangoo ZE is er vanaf €20.000 zonder BTW. Batterijen leasen kan vanaf €72 per maand, al mag je dan niet meer dan 10.000 km per jaar afleggen. Het leeuwendeel van de verkoop is voor bedrijven bestemd, we vertellen er dus even bij dat de onderhoudskosten van een eenvoudige elektrische motor 20% lager liggen dan van een gelijkaardig model met verbrandingsmotor. Voor €5 per maand krijg je toegang tot het datacenter, waar alle informatie over het verbruik, de kostprijs en dergelijke meer van de wagen beschikbaar is. Handig voor wagenparkbeheerders.

Conclusie

De Renault Kangoo ZE verschilt in se niet echt wezenlijk van een gelijkaardige Kangoo met verbrandingsmotor. Hij beschikt over voldoende laadruimte om bestellingen te vervoeren op een uiterst milieuvriendelijke wijze. Als je dus frequent bestellingen moet rondbrengen naar plaatsen die niet te ver uit elkaar liggen, kan je als professionele gebruiker aanzienlijk besparen op brandstofkosten. Grote bedrijven vinden met het datacenter van Renault ongetwijfeld een bondgenoot om het verbruik van hun koeriers te monitoren en te optimaliseren.
Waarom ben je alweer onverschaamd aan ´t liegen Mambo ? Wat is je drijfveer ?

Laatst gewijzigd door Micele : 20 december 2015 om 13:50.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be