Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 december 2013, 18:58   #21781
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
A pensioner has been rewarded for her bravery after she confronted a burglar who targeted her Derbyshire home.
Margaret Woodward, 68, of Long Eaton, chased Patrick Reid with her walking stick after he crept into her ground floor flat while she slept in a chair.
The 51-year-old, who had broken in before, was caught on CCTV as he stole money from her purse.
Ms Woodward was given £1,500 and a bravery award by Derbyshire's high sheriff.
Op de video van de inbraak zie je dat de rasechte Briton nogal veel naar de zonnebank is geweest.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england...shire-25314545
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 20:20   #21782
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havanna Bekijk bericht
zo te zien heeft die mens héél veel geluk gehad, of hij was zijn oog kwijtgespeeld.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 20:24   #21783
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zo te zien heeft die mens héél veel geluk gehad, of hij was zijn oog kwijtgespeeld.
In tegenstelling tot deze Brit in Mechelen ...wat denk je, zou het?
Citaat:
Artsen vrezen voor oog slachtoffer steekpartij

oen hij zaterdagnacht de laatste zaak op de Grote Markt verliet, werd hij aangesproken door een of meer onbekenden.
http://www.gva.be/regio-mechelen/mec...eekpartij.aspx
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 20:29   #21784
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
door een of meer onbekenden.
tja... misschien leden van die Nederlandse bende? Of neen, wacht, dat was een Belgische bende.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 20:30   #21785
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tja... misschien leden van die Nederlandse bende? Of neen, wacht, dat was een Belgische bende.
Deze man had nog maar één oog ...
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 21:27   #21786
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

e correctionele rechtbank in Leuven heeft een 36-jarige man uit Herent bij verstek veroordeeld tot zes maanden cel voor de aanranding van een minderjarige met geweld of bedreiging. De man werd ook vijf jaar uit zijn burgerrechten ontzet. De beklaagde had in juni 2012 op de bus in Leuven een toen 14-jarig meisje betast. Eerder vorderde het openbaar ministerie achttien maanden cel.
Het incident deed zich voor op de lijn 358 Leuven-Kortenberg. De dertiger van Armeense origine legde die dag zijn hand op het been van het slachtoffer. Hij bewoog zijn hand van aan de knie tot aan haar lies en maakte zo wrijfbewegingen. Het slachtoffer stapte nadien naar de politie.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-lijnbus.dhtml

Netjes van de rechter
Citaat:
Het slachtoffer was verrast door de feiten. Door haar jonge leeftijd en de plaats waar ze zat op de bus, bevond ze zich in een kwetsbare positie. Ze was niet in staat om adequaat weerstand te bieden tegen de aanranding, daarom werd dit geherkwalificeerd naar aanranding met gebruik van geweld of bedreiging", aldus de rechter.
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 22:08   #21787
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havanna Bekijk bericht
Deze man had nog maar één oog ...
Da's wel heel erg, die zal dan helemaal blind worden. Steekpartijen worden zwaar onder gerapporteerd, het zijn er letterlijk dagelijks met gewonden.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 12:43   #21788
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Dit is toch weer een leuke. Het is niet "op welke dag ben je geboren" maar "om HOE LAAT werd je geboren".....
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131...mpaign=seeding
Citaat:
Een vermoedelijke inbreker werd door de rechter vrijgesproken omdat er verwarring bestaat over zijn geboorteakte. De jongeman pleegde een inbraak op zijn achttiende verjaardag. Maar omdat zijn geboorteakte geen uur vermeldt, wist de rechter niet of hij minderjarig of meerderjarig was op het moment van de feiten.
Chileen Milko B. trok op 4 april 2012, op zijn achttiende verjaardag, naar een deelgemeente van Sint-Pieters-Leeuw en roofde er een huis leeg. B. stal onder meer een Wii-spelcomputer, een pc en verschillende waardevolle oorbellen. Hij kon ontkomen, maar de politie vond al snel vingerafdrukken in de woning die leidden naar de 18-jarige Chileen.

De jongeman is voortvluchtig, maar toch werd de zaak gisteren behandeld voor de Brusselse rechtbank. Verrassend genoeg werd de Chileen vrijgesproken door de rechter. Omdat zijn geboorteakte uit Chili geen geboorte-uur vermeldt, kon de rechter immers niet weten of hij minderjarig of meerderjarig was op het moment van de feiten. Daardoor was de rechter naar eigen zeggen onbevoegd in de zaak, en gaat de inbreker vrijuit.

De slachtoffers reageren cynisch op de uitspraak. ‘Wat een fantastisch land is dit toch... voor inbrekers’, zegt de man in Het Laatste Nieuws. ‘We zijn er trouwens van overtuigd dat de inbraak een dag later gebeurde. Wij waren op reis, maar onze buren zagen op 5 april dat er een ruit was ingeslagen. Aangezien hij op 4 april verjaart, was de dader dus sowieso meerderjarig. Maar we zijn wellicht naïef als we denken dat justitie met dat bewijs iets zal aanvangen’, klinkt het.

Het parket gaat wellicht in beroep tegen het vonnis
Als men pas daags nadien (5 april) ziet dat er een ruit was ingeslagen, kan men toch niet weten of die inbraak voor 24.00 h. of n?* 24.00 uur gebeurde? Het kan natuurlijk zijn dat de inbraak om 23.00 gebeurde en dat mijnheer de Chileen pas om 23.15 het daglicht had gezien, wat hem dus nog minderjarig maakte om 23.00 uur?

ALHOEWEL...... als men op 4 april verjaart wil dat toch zeggen dat men om twaalf uur 's nachts van 3 april toch al reeds 18 jaren geleefd heeft?

uw verjaardag is toch de eerste dag van het nieuwe jaar!
1 januari is toch niet de laatste dag van het oude jaar?

als kindjes één jaar worden, dan beginnen ze in feite aan hun tweede levensjaar.
iemand die dus 39 wordt, begint aan zijn 40ste levensjaar
iemand die 18 wordt, begint aan zijn 19de levensjaar, ook al is hij pas om 23.35 geboren.

Zou iemand dat eens aan die rechter kunnen gaan uitleggen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 december 2013 om 12:52.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 12:50   #21789
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Wat een vruchtbare verrijkende dag weer.

Citaat:
De Hasseltse strafrechter Ilse Lommelen is gisteren fel van leer getrokken tegen een 37-jarige Rus die al vier jaar in België leeft met 1.200 euro OCMW-steun en op 8 oktober betrapt werd op het stelen van een laptop in Hasselt. “U leeft in België dankzij de mensen die hier werken en dan gaat u ze nog bestelen!”, aldus de rechter.

De Rus uit Waimes (in de Oostkantons) had verzet aangetekend tegen het verstekvonnis waarin hij tot 6 maanden cel veroordeeld was wegens diefstal van een laptop in een Hasseltse Krëfelwinkel. De dertiger heeft al zes veroordelingen op zijn strafblad. Zo trok hij twee keer op dievenpad in Luik en één keer in Kortrijk. Daarnaast werd hij al drie keer veroordeeld voor het rijden zonder rijbewijs.
http://www.vandaag.be/binnenland/141...ocmwsteun.html


1200 euro OCMW steun en een supergoedkoop sociaal appartementje?

Ik ken mensen die full time werken voor 1400 euro en daarvan 500 euro aan hun appartement moeten betalen.

Moeten die nu asiel gaan aanvragen in Rusland of hoe doen we dat?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 13:10   #21790
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat een vruchtbare verrijkende dag weer.

http://www.vandaag.be/binnenland/141...ocmwsteun.html


1200 euro OCMW steun en een supergoedkoop sociaal appartementje?

Ik ken mensen die full time werken voor 1400 euro en daarvan 500 euro aan hun appartement moeten betalen.

Moeten die nu asiel gaan aanvragen in Rusland of hoe doen we dat?
Waar vind je nog een appartement aan 500?
1200 betekent dus dat er nog vrouw en minstens één kind rondhuppelt.
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 13:15   #21791
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

"Brusselaar" met bommengordel

http://www.vandaag.be/binnenland/141...-facebook.html

Laatst gewijzigd door Havanna : 11 december 2013 om 13:17.
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 17:41   #21792
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Daarom vind ik dan ook dat de oorlog in Syrie en elders ter wereld gerust nog wat langer mag duren. Hoe minder achterlijke godsdienstfanaten, hoe beter.
Een oorlog maakt fanaten. Ik heb het ook al wel eens een moderne vorm van gezinsplanning genoemd, sarcastisch bedoeld.

Maar ik ben tegen het lijden van mensen en dieren, en de vernielingen van onroerende goederen, zeker als ze zeer oud zijn.

Religieuse leiders zouden geen politieke leiders mogen zijn en zo zijn we terug bij af, ik weet het.

Wat ze op hun territorium doen, blijft hun zaak, en dan nog. Ik vind het zeer goed dat Frankrijk is tussengekomen in Mali en nu in de Centraal Afrikaanse Republiek.

Maar laat Europa nu ook eens op eigen territorium een signaal geven en al die religieuze leiders die geen enkele academische bagage bezitten buiten gooien, al die venten die zeveren over sharia. Persoonlijk vind ik dat Engeland de laatste decennia veel te tolerant is geweest. Zij zullen ook de eersten zijn om de zaken terug te schroeven. Die rondrijdende busjes met een boodschap in de trant van 'If you are here illegal, go home.' zijn geen busjes van een of andere actiegroep in favor of, maar van de overheid zelf. Ze beginnen nat onder hun voeten te voelen. En andere landen hinkelen daar slungelig achterna, niet goed wetend hoe ermee om te gaan. Engeland weet het evenmin hoor.
En ik ben benieuwd hoe de volgende verkiezingen in Frankrijk zullen verlopen.
Maar Europa is veel te tolerant geweest en lijkt geen eigen profiel te hebben of te durven hebben. En de E.U. deelt de lakens uit, de ene keer zeer subtiel, de andere keer veel minder.

Aan bloedvergieten heb ik echter geen enkele boodschap.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 17:46   #21793
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Een oorlog maakt fanaten. Ik heb het ook al wel eens een moderne vorm van gezinsplanning genoemd, sarcastisch bedoeld.

Maar ik ben tegen het lijden van mensen en dieren, en de vernielingen van onroerende goederen, zeker als ze zeer oud zijn.

Religieuse leiders zouden geen politieke leiders mogen zijn en zo zijn we terug bij af, ik weet het.

Wat ze op hun territorium doen, blijft hun zaak, en dan nog. Ik vind het zeer goed dat Frankrijk is tussengekomen in Mali en nu in de Centraal Afrikaanse Republiek.

Maar laat Europa nu ook eens op eigen territorium een signaal geven en al die religieuze leiders die geen enkele academische bagage bezitten buiten gooien, al die venten die zeveren over sharia. Persoonlijk vind ik dat Engeland de laatste decennia veel te tolerant is geweest. Zij zullen ook de eersten zijn om de zaken terug te schroeven. Die rondrijdende busjes met een boodschap in de trant van 'If you are here illegal, go home.' zijn geen busjes van een of andere actiegroep in favor of, maar van de overheid zelf. Ze beginnen nat onder hun voeten te voelen. En andere landen hinkelen daar slungelig achterna, niet goed wetend hoe ermee om te gaan. Engeland weet het evenmin hoor.
En ik ben benieuwd hoe de volgende verkiezingen in Frankrijk zullen verlopen.
Maar Europa is veel te tolerant geweest en lijkt geen eigen profiel te hebben of te durven hebben. En de E.U. deelt de lakens uit, de ene keer zeer subtiel, de andere keer veel minder.

Aan bloedvergieten heb ik echter geen enkele boodschap.
Ik zou ook niet te veel vertrouwen hebben in wereldlijke leiders, minstens de helft ervan zijn psychopaten.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 17:54   #21794
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havanna Bekijk bericht
Hoe krijgt die dan zijn instructies? Geraakt die terug thuis?
Met de pap in de mond ingelepeld, vermoed ik.

Ik wilde enkel het absurde van folteren aantonen.

Absurd is ook dat één van die gastjes na drie dagen verblijf in een gesloten jeugdinrichting juwelen in zijn kous had steken. Gaan die dan niet door een metaaldetector als ze daar binnen komen? Worden ze niet gefouilleerd? Wat een chance dat het Roma-kinderen waren, die normaal gezien alleen maar stelen maar niet moorden en niet politiek geïnspireerd zijn, maar toch.

En volgens mij hebben die gasten geen thuis, alleen maar een entourage.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 17:56   #21795
Havanna
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 2.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Met de pap in de mond ingelepeld, vermoed ik.

Ik wilde enkel het absurde van folteren aantonen.

Absurd is ook dat één van die gastjes na drie dagen verblijf in een gesloten jeugdinrichting juwelen in zijn kous had steken. Gaan die dan niet door een metaaldetector als ze daar binnen komen? Worden ze niet gefouilleerd? Wat een chance dat het Roma-kinderen waren, die normaal gezien alleen maar stelen maar niet moorden en niet politiek geïnspireerd zijn, maar toch.

En volgens mij hebben die gasten geen thuis, alleen maar een entourage.
nog geld in zijn onderboek ook
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 18:48   #21796
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Propaganda filmpje vanuit christelijke, Amerikaanse hoek?

Om niet moslims aan te zetten tot het hebben van grote kroostrijke families terwijl het kleinste kind nu al zou moeten weten dat deze planeet dat niet meer kan dragen.

Het gaat er niet om om zoals ongschoolde moslims of ultra katholieken te gaan kweken. Een fertility rate van 1,8 is oké.

Het gaat er nu om om die fertility rate overal te halen, zodat deze planeet meer draagkracht krijgt, en elk individu groot of klein weer wat op adem kan komen.

En als de zaken heel contrasterend worden, dan heb je aan de ene kant een hoop kanonnenvoer, en aan de andere kant het intellect.

Pak gewoon het scenario van stijgend water; iemand die twee kinderen heeft die vertrouwd met het water zijn, zal zijn kinderen eerder redden dan iemand die er acht heeft die niet kunnen zwemmen en ik ga er van uit dat parelduiken geen universele bezigheid is.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 19:03   #21797
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik zou ook niet te veel vertrouwen hebben in wereldlijke leiders, minstens de helft ervan zijn psychopaten.
Ik kan zo meteen geen psychopatische wereldleiders bedenken, maar psychopathische (in de zeer ruime zin) nationale leiders wel. Zo snap ik niet wat een Mugabe in Zuid-Afrika deed. Hopelijk werd die door iedereen die meer verstand zou moeten hebben, straal genegeerd.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 19:06   #21798
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havanna Bekijk bericht
nog geld in zijn onderboek ook
Een puber van twaalf jaar met een onderbroek die niet ververst werd ... dan gaat 40 euro niet meteen opvallen, vermoed ik.

Het wasmachine was daar kapot zeker?

Voor hetzelfde geld kan zo'n jongen iets anders in zijn onderbroek hebben.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2013, 22:07   #21799
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Propaganda filmpje vanuit christelijke, Amerikaanse hoek?

Om niet moslims aan te zetten tot het hebben van grote kroostrijke families terwijl het kleinste kind nu al zou moeten weten dat deze planeet dat niet meer kan dragen.

Het gaat er niet om om zoals ongschoolde moslims of ultra katholieken te gaan kweken. Een fertility rate van 1,8 is oké.

Het gaat er nu om om die fertility rate overal te halen, zodat deze planeet meer draagkracht krijgt, en elk individu groot of klein weer wat op adem kan komen.

En als de zaken heel contrasterend worden, dan heb je aan de ene kant een hoop kanonnenvoer, en aan de andere kant het intellect.

Pak gewoon het scenario van stijgend water; iemand die twee kinderen heeft die vertrouwd met het water zijn, zal zijn kinderen eerder redden dan iemand die er acht heeft die niet kunnen zwemmen en ik ga er van uit dat parelduiken geen universele bezigheid is.
Zeg dat eens tegen moslims, die kweken als zotten. Wij zitten al lang op dat niveau, de tijd van 10 kinderen per vrouw is hier al lang voorbij.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2013, 12:24   #21800
Rio
Burger
 
Rio's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 augustus 2011
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat een vruchtbare verrijkende dag weer.

http://www.vandaag.be/binnenland/141...ocmwsteun.html


1200 euro OCMW steun en een supergoedkoop sociaal appartementje?

Ik ken mensen die full time werken voor 1400 euro en daarvan 500 euro aan hun appartement moeten betalen.

Moeten die nu asiel gaan aanvragen in Rusland of hoe doen we dat?
1200 euro noem ik geen "steun" meer. Dat is een volwaardig inkomen, ongeacht wat betrokkene zijn gezinsituatie ook mag zijn.

Als je kinderen hebt moet je ook maar je verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat er geld binnen komt in de plaats van de staat (OCMW) uitmelken! Maar ik kan het die mensen moeilijk kwalijk nemen want het is de maatschappij die het mogelijk maakt dat er kan geprofiteerd worden.

Het is diezelfde maatschappij die criminelen zo snel mogelijk terug wil activeren in de maatschappij zodat de minimale sancties geen afschrikeffect meer hebben.

Binnenkort hebben we 2 opties om een mooie carriëre uit te bouwen. Een dozijn diploma's halen of de crimineel uithangen. Bij het tweede kan je dan op uw gemakske en op kosten van de staat studeren en de overheid zal bedrijven aanmoedigen om voor u te kiezen.

Nog even en GEEN strafblad hebben is een handicap om te gaan solliciteren!
Rio is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be