Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 25 november 2011, 22:19   #201
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Dank om me eraan te herinneren. Ik quote je deze keer letterlijk.

Als jij schrijft "De waalse collaboratie was een economische en vooral een puur criminele!l" (nadruk op puur) houdt dit in dat iedere Waalse collabo meeheulde met de bezetter om criminele redenen. Dit is een veralgemening en bijgevolg niets meer dan : gezeik.

Even goeie vrienden verder overigens.
Jij maakt ervan wat je wil! Vast staat dat de collaboratie in Vlaanderen vooral plolitiek geïnspireerd was en die in wallonië economisch en vooral criminele doeleinden diende. Lees er de literatuur op na!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 25 november 2011 om 22:24.
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 november 2011, 22:27   #202
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
jij maakt ervan wat je wil! Vast staat dat de collaboratie in Vlaanderen vooral plolitiek geïnspireerd was en die in wallonië economisch en vooral criminele doeleinden diende. Lees er de literatuur op na!
Weerom gezeik.
Alsof het feit de vlaemen 'vooral' om politieke redenen collaboreerden, dit niet langer tot een crimineel feit zou maken. Collaboratie werd strafrecherlijk vervolgd en amnestie werd nog niet verleend aan collaborateurs. Volkomen terecht wat mij betreft (pas op : dit is een mening, de mijne weliswaar, desalniettemin mag ik ze uiten).
vlaams-populisten, geen gekonkelfoes komt hen ongelegen om hun zwartzakken verleden te vergoeilijken.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 november 2011 om 22:29.
4x10E6 is offline  
Oud 25 november 2011, 22:34   #203
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ruim voldoende om in 1936 21 zetels in de kamer én 12 zetels in de senaat bijeen te krijgen toen ze voor het eerst opkwamen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rex_(partij)

Het VNV haalde tijdens die verkiezing 16 zetels in de kamer...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams_Nationaal_Verbond

rarara,waar zitten de meeste zwarthemden nu....
REX haalde wel zulk een hoog zetelaantal omdat het in héél België opkwam:

Antwerpen 6% (VNV 9%) = 15%
Limburg 6% (VNV 24%) = 30%
Oost-Vlaanderen 6,5% (VNV 13%) = 19,5%
West-Vlaanderen 9,5% (VNV 16%) = 25,5%
Brabant 14% (VNV 5,5%) = 19,5%
Namen 20%
Luxemburg 29%
Luik 19%
Henegouwen 8,5%

Meeste zwarthemden zaten blijkbaar in Limburg, met Luxemburg en West-Vlaanderen als tweede en derde.

Laatst gewijzigd door BWarrior : 25 november 2011 om 22:35.
BWarrior is offline  
Oud 25 november 2011, 22:41   #204
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Weerom gezeik.
Alsof het feit de vlaemen 'vooral' om politieke redenen collaboreerden, dit niet langer tot een crimineel feit zou maken. Collaboratie werd strafrecherlijk vervolgd en amnestie werd nog niet verleend aan collaborateurs. Volkomen terecht wat mij betreft (pas op : dit is een mening, de mijne weliswaar, desalniettemin mag ik ze uiten).
vlaams-populisten, geen gekonkelfoes komt hen ongelegen om hun zwartzakken verleden te vergoeilijken.
Ik vergoelijk niets -als je mij tenminste bij die Vlaams-populisten rekent! Ik probeer een correcte weergave van de feiten te geven! En die is dat de Waalse collaboratie voornamelijk teerde op criminele benden, wiens doel alleen was om te moorden, te verkrachten en zich te verrijken op kap van de gewone Waal.Er lag zelfs geen ideologie of economisch gewin aan ten grondslag. Lees er Huyse op na!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 november 2011, 22:49   #205
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ik vergoelijk niets -als je mij tenminste bij die Vlaams-populisten rekent! Ik probeer een correcte weergave van de feiten te geven! En die is dat de Waalse collaboratie voornamelijk teerde op criminele benden, wiens doel alleen was om te moorden, te verkrachten en zich te verrijken op kap van de gewone Waal.Er lag zelfs geen ideologie of economisch gewin aan ten grondslag. Lees er Huyse op na!
Gezeik. Lees mee met mij. Collaboreren is een crimineel feit. Insinueren dat er een verschil zou bestaan tussen collaboratie om 'politieke' of 'criminele' redenen is een droggedachte, immers collaboratie om politieke redenen is evengoed crimineel. Sommigen hebben er baat bij dergelijk artificieel onderscheid te maken.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 november 2011 om 22:51.
4x10E6 is offline  
Oud 25 november 2011, 22:50   #206
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Weerom gezeik.
Alsof het feit de vlaemen 'vooral' om politieke redenen collaboreerden, dit niet langer tot een crimineel feit zou maken. Collaboratie werd strafrecherlijk vervolgd en amnestie werd nog niet verleend aan collaborateurs. Volkomen terecht wat mij betreft (pas op : dit is een mening, de mijne weliswaar, desalniettemin mag ik ze uiten).
vlaams-populisten, geen gekonkelfoes komt hen ongelegen om hun zwartzakken verleden te vergoeilijken.
U weet toch dat er zoiets bestaat als politiek asiel.
Dat dient voor mensen die in het land van oorsprong, gezien vanuit het standpunt van de lokale overheid criminele feiten hebben gepleegd, maar in feite een ander politiek standpunt hebben dat buiten de wet is gesteld.
Of zijn dat voor u ook gewoon allemaal criminelen ?
stuyckp is offline  
Oud 25 november 2011, 22:50   #207
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Gezeik. Lees mee met mij. Collaboreren is een crimineel feit.
hoe oogt uw toekomst dan?
how do you sleep?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 november 2011 om 22:51.
born2bewild is offline  
Oud 25 november 2011, 22:52   #208
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
dat ziet er dan slecht uit voor u
how do you sleep?
Waarop ik jou dan wellicht moet vragen : met wie collaboreer/collaboreerde ik?

NB. Vanavond slaap ik als een roos : morgen is Elio Di Rupo premier.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 25 november 2011, 22:53   #209
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.946
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
U weet toch dat er zoiets bestaat als politiek asiel.
Dat dient voor mensen die in het land van oorsprong, gezien vanuit het standpunt van de lokale overheid criminele feiten hebben gepleegd, maar in feite een ander politiek standpunt hebben dat buiten de wet is gesteld.
Of zijn dat voor u ook gewoon allemaal criminelen ?
Ach ja, de beklaagden op het Nürnberg-proces hadden eigenlijk gewoon een afwijkend politiek standpunt...
BWarrior is offline  
Oud 25 november 2011, 22:54   #210
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Gezeik. Lees mee met mij. Collaboreren is een crimineel feit. Insinueren dat er een verschil zou bestaan tussen collaboratie om 'politieke' of 'criminele' redenen is een droggedachte, immers collaboratie om politieke redenen is evengoed crimineel. Sommigen hebben er baat bij dergelijk artificieel onderscheid te maken.
Ik kan er ook niet aan doen dat geleerde heren dat onderscheid wel maken! Dat jij dat - voor je eigen gemak - niet wilt doen, is jouw zaak! Maar jij bent vooralsnog nog geen autoriteit op dat gebied. Hetgeen je erover schrijft bevestigt dit laatste ten overvloede!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 25 november 2011 om 23:01.
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 november 2011, 22:54   #211
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
NB. Vanavond slaap ik als een roos :
u slaapt als een burgemeester van een grote havenstad in het vlaams parlement...het weze u gegund
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht

morgen is Elio Di Rupo premier.
'k ook
dat treft

Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 november 2011 om 22:55.
born2bewild is offline  
Oud 25 november 2011, 23:00   #212
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Waarop ik jou dan wellicht moet vragen : met wie collaboreer/collaboreerde ik?

NB. Vanavond slaap ik als een roos : morgen is Elio Di Rupo premier.
Morgen nog niet! Het is te zien dat je de zaak vanop een afstand volgt en niet beseft dat er nog enkele kaapjes omzeild moeten worden: justitie, asiel en migratie, bevoeghedenoverdracht... Maar ja het is je vergeven! Het wordt wel lachen op Europese toppen waar onze "taalexpert" zijn gebrek aan Engels zal kunnen etaleren. Ik kijk vooral uit naar de uitzendingen vanuit het parlement waar hij zijn kennis van het Nederlands kan tentoonspreiden als N-VA hem ongetwijfeld langs alle kanten het vuur aan de schenen zal leggen! Het worden kolderrijke tijden ! Hij gaat vast zijn goede vriend Michel Daerden de loef afsteken op Youtube! Elio heeft dan toch nog één voordeel! een mens zal al eens kunnen lachen tussen de miserie door!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 25 november 2011 om 23:03.
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 november 2011, 23:03   #213
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ik kan er ook niet aan doen dat geleerde heren dat onderscheid wel maken! Dat jij dat - voor je eigen gemak - niet wilt doen, is jouw zaak! Maar jij bent vooralsnog nog geen autoriteit op dat gebied. hetggeen je erover schrijft bevestigt dit laatste ten overvloede!

Ocharme, het gezagsargument wordt uit de kast gehaald. Alsof die geleerde heren en autoriteiten ooit een speld tussen mijn redenering zouden kunnen prikken. Zou het soms kunnen dat Bruno De Wever en toetiekwantie zelfverklaarde autoriteiten iets zwartzakkerigs te vergoelijken hebben.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 25 november 2011, 23:04   #214
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Ach ja, de beklaagden op het Nürnberg-proces hadden eigenlijk gewoon een afwijkend politiek standpunt...
Dat waren nazi beulen, voor misdaden tegen de menselijkheid is geen politiek asiel van toepassing is. Bruno je bent de zaken serieus aan het scheef trekken als je deze vergelijking maakt.
stuyckp is offline  
Oud 25 november 2011, 23:06   #215
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ocharme, het gezagsargument wordt uit de kast gehaald. Alsof die geleerde heren en autoriteiten ooit een speld tussen mijn redenering zouden kunnen prikken. Zou het soms kunnen dat Bruno De Wever en toetiekwantie zelfverklaarde autoriteiten iets zwartzakkerigs te vergoelijken hebben.
Hahahahahahahahahaha: het zijn juist jouw vriendjes die schermen met de deskundigheid van Bruno de Wever en luc huyse op dat gebied! Nu ga je helemaal af als een gieter!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 november 2011, 23:08   #216
GZV
Provinciaal Statenlid
 
GZV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 733
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Waarop ik jou dan wellicht moet vragen : met wie collaboreer/collaboreerde ik?

NB. Vanavond slaap ik als een roos : morgen is Elio Di Rupo premier.
Laat Elio(sitting duck)Di Rupo maar premier worden.Hij zal in de toekomstige regering langs alle kanten onder vuur worden genomen.Ik zie hem nog bleitend naar de koning hollen om de regering zijn ontslag aan te bieden.
GZV is offline  
Oud 25 november 2011, 23:09   #217
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Morgen nog niet! Het is te zien dat je de zaak vanop een afstand volgt en niet beseft dat er nog enkele kaapjes omzeild moeten worden: justitie, asiel en migratie, bevoeghedenoverdracht... Maar ja het is je vergeven! Het wordt wel lachen op Europese toppen waar onze "taalexpert" zijn gebrek aan Engels zal kunnen etaleren. Ik kijk vooral uit naar de uitzendingen vanuit het parlement waar hij zijn kennis van het Nederlands kan tentoonspreiden als N-VA hem ongetwijfeld langs alle kanten het vuur aan de schenen zal leggen! Het worden kolderrijke tijden ! Hij gaat vast zijn goede vriend Michel Daerden de loef afsteken op Youtube! Elio heeft dan toch nog één voordeel! een mens zal al eens kunnen lachen tussen de miserie door!
Zielig, na het gezagsargument het mensontwaarderende van stal halen.

Ik kan alleen maar vaststellen dat meneer Di Rupo ondanks zijn lamentabele kennis van het Nederlands, een communautair akkoord, een financieringswet, een begroting, etc uit de brand sleepte, terwijl sommige - niet nader genoemde - ex-regeringsonderhandelaars niettegenstaande een goede kennis van het Frans welgeteld nougatbollen presteerden.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 25 november 2011, 23:10   #218
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Zielig, na het gezagsargument het mensontwaarderende van stal halen.

Ik kan alleen maar vaststellen dat meneer Di Rupo ondanks zijn lamentabele kennis van het Nederlands, een communautair akkoord, een financieringswet, een begroting, etc uit de brand sleepte, terwijl sommige - niet nader genoemde - ex-regeringsonderhandelaars niettegenstaande een goede kennis van het Frans welgeteld nougatbollen presteerden.
gennez?
born2bewild is offline  
Oud 25 november 2011, 23:14   #219
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Hahahahahahahahahaha: het zijn juist jouw vriendjes die schermen met de deskundigheid van Bruno de Wever en luc huyse op dat gebied! Nu ga je helemaal af als een gieter!
Leer toch lezen.
Ook mijn 'vriendjes' krijgen geen speld gepast tussen de redenering dat collaboratie om politieke redenen, evengoed collaboreren is en dus per definitie crimineel.
Wat kan ik het helpen dat mijn 'vriendjes' zich om de tuin laten leiden ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 25 november 2011, 23:14   #220
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Zielig, na het gezagsargument het mensontwaarderende van stal halen.

Ik kan alleen maar vaststellen dat meneer Di Rupo ondanks zijn lamentabele kennis van het Nederlands, een communautair akkoord, een financieringswet, een begroting, etc uit de brand sleepte, terwijl sommige - niet nader genoemde - ex-regeringsonderhandelaars niettegenstaande een goede kennis van het Frans welgeteld nougatbollen presteerden.
Het is inderdaad 'mensontwaarderend' dat hij die de ambitie heeft om de premier van een land te worden, zich niet behoorlijk kan uitdrukken in de taal van 2/3 van de bevolking van dat land en dat hij eveneens niet in staat is een normaal gesprek, laat staan een politiek gesprek , laat staan een politieke discussie te volgen en te houden in diezelfde taal! Youtube, here we come!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be