![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of het royeren van Dedecker een stommiteit was durf ik te betwijfelen, die man slaagt erin overal ruzie te zoeken en dat zou binnen NVA niet anders geweest zijn. In zijn eigen partij zitten alleen maar jaknikkers en tweederangsfiguren, dus daar heeft hij (nog) geen ruzie. Hij is ook geen beroepsflamingant en Walen-hater zoals de meeste NVA'ers. Wil zelfs zijn partij uitbreiden naar Wallonië. Zijn "core-business" is een soort ultra-liberalisme, niet de Vlaamse kwestie. Ik ken persoonlijk mensen die op hem gestemd hebben die nooit van hun leven voor de NVA zouden stemmen. Laatst gewijzigd door tomm : 9 mei 2008 om 11:05. |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het was een GIGANTISCHE overwinning van Leterme! Het was een REUSACHTIGE, ongeziene overweging van de meeste van zijn coalitiepartners, van de rechtervleugel van zijn eigen partij! Terwijl iedereen immers zat te wachten op het "belangrijke" zwendelvlaai-conflict van BHV, het conflict dat geen enkele hond of kat in Vlaanderen, Wallonië of Brussel interesseert, werd er een enorme stoot verricht voor het rijke, liberale deel van Belgie, Vlaanderen en Wallonië dat hier wel degelijk de plak zwaait: de bourgeoisie! Terwijl amper een onvertogen woord werd gehoord (behalve vanwege de Sp.a en Groen!) over het asociale, het voor rijken nog rijkmakender programma wet gebeuren, zaten de BLokkers, de NVA-ers, te doen alsof dit kattepis was, fait divers. De bevolking is dus tijdens de prime time, op televisie, live, bedrogen en geneukt, vooraan en achteraan door het rechtse krapulaat, dat het zijn centen ontsteelt. Niet om aan de Walen te geven, bijlange niet: over die vier procent kan je ook nog eens gaan lullen tot je rood en blauw ziet: over de BAKKEN geld die in de zakken blijven van het groot-profitariaat, de immense sommen die NIET naar de armoedebestrijding, de koopkrachtverhoging van de lage en middengrote inkomens gaan maar die onder het beheer van opper maffia baas Reynders "in the pocket" zijn voor degenen die dit absoluut niet nodig hebben. Voor zo'n oplichterstruc doe ik chapeau. Niet omdat ik het goed vind: omdat ik dat behoorlijk straf vindt! Beschamend, de Vlaams-nationalisten: Johny thet selfkicker moet hun grote leider worden. |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En het niet omdat U een bruyne bullebak bent dat één arme er op vooruitgaat... |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
|
Geef 'ns een linkje of plaats het hier.
|
|
|
#205 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Banneling
|
de Bruyne garde slaat weer door zo te zien
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is misschien inderdaad het enige wat is bereikt. Ergens wel goed.
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 10 mei 2008 om 10:12. |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Banneling
|
Als de Vlamingen zich nu eens verbonden om nog minstens 2 jaar de huidige transfers te blijven betalen in ruil voor die splitsing?
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs dat zou JOUW Leterme niet aandurven.
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Banneling
|
|
|