![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen moslims? | |||
| voor |
|
18 | 13,74% |
| tegen |
|
40 | 30,53% |
| genuanceerd |
|
73 | 55,73% |
| Aantal stemmers: 131. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#202 |
|
Banneling
|
De minister van onderwijs heeft gister de Mufti of de Ayatollah (of hoe heet dat ding hier dat de moslims leidt) toch maar niet te beginnen met eigen scholen, hoewel de vrijheid van onderwijs dat toestaat.
Ergo: er bestaan nog geen moslim-scholen... |
|
|
|
|
|
#203 |
|
Banneling
|
Die lieverdjes van moslims, die bidden de vrijdagnamiddag in hun moskee's voor de dood van de ongelovigen.
En die zouden wij met grote tolerantie moeten behandelen???? We kunnen beter de dood van de moslims eisen op de marktpleinen, tot ze hun vuile manieren laten varen... |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Banneling
|
Ik ben niet tegen moslims, maar zij die zich hier vestigden en vestigen, moeten ons de sharia niet willen opdringen, anders kappen we hun handen af als ze stelen, en executeren we hen als ze met onze vrouwen overspel (willen)plegen.
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Yep , geldt voor eenderwelk geloof !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Europees Commissaris
|
Als ze van Brazilië komen en vrouwelijk zijn ben ik "voor" ...
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zie de moslimakes hun boerkas zwaaien
vanachter en vanveur, ge ziet er los en deur... Zodra ze zoiets meezingen ben ik voor. Tot die tijd ben ik tegen. |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Vreemdeling
|
Ik ben tegen racisme.
Maar ik ook ben ook tegen godsdiensten (allemaal, ook Christendom).
De Regering heeft vandaag medegedeeld dat het landsymbool wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat het meer weergeeft waar de Belgische politiek voor staat: Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigt de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en... geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt! |
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. Gewone tolerantie zal wel volstaan, zeker. 3. Gaat ge dat ook op vrijdagnamiddagen doen, of toch maar liever tijdens het week-end, zodat de economie daar niet/minder onder lijdt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8242989.stm
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 22 september 2009 om 07:40. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Schepen
|
Ik ben tegen immigratie, valt dat er ook onder ?
|
|
|
#212 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Schepen
|
Het katholicisme is de beste godsdienst!
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ driewert
@ eno2 Bedankt voor de opheldering, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Vreemdeling
|
Excuseert u mij, maar hier moet ik toch ook eens hard mee lachen.
De Regering heeft vandaag medegedeeld dat het landsymbool wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat het meer weergeeft waar de Belgische politiek voor staat: Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigt de volgende generatie, voorkomt een hoop gelul en... geeft u een gevoel van veiligheid terwijl u in feite genaaid wordt! |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zelfde. Ik heb niets tegen moslims, maar wel tegen de onverlichte Islam. Er zijn best wel moderne moslims (kijk maar naar Turkije), maar een zeer groot deel heeft nog steeds middeleeuwse waarden, en daar kan ik niet voor zijn.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|