![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Leg mij dat nu eens uit. |
||
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Banneling
|
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door Cdude
Je zeikt tegen de verkeerde boom. Niemand beweert dat dit het ULTIEME bewijs is. Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 9 mei 2010 om 20:56. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Eigenlijk wel, we zijn immers allemaal ontstaan uit sterrenstof van zo een supernova.
|
|
|
#204 |
|
|
Is dat een strikvraag?
|
|
|
#205 | |
|
|
Citaat:
Hoe 'fuseer' je ruimteschepen? Vergeet vooral in je uitleg niet dat je ook zorgt voor het ontstaan van energie bij die fusie van ruimteschepen.
|
|
|
|
#206 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het is jouw theorie dus JIJ mag het mij verklaren. Vergeet de fundamentele krachten en wetten niet eh !!! |
|
|
|
|
|
|
#208 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus een kern atoom vormen door middel van ruimteschepen, zoals dat ook in de microkosmos geschiedt. Hoe het precies gaat weet ik niet omdat ik geen natuurkundige ben en ook geen microwezen. Maar omdat de macrokosmos een herhaling wordt van de microkosmos zal ook daar precies hetzelfde plaats vinden. En dan moet Cdude uitleggen waarom dat niet kan en ik niet waarom dat wel kan, want dat valt gewoon binnen de logica van mijn atoomtheorie. Het gaat dan niet om het precieze hoe. Citaat:
En de wetenschap in oppervlakkige zin. |
||
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het gaat niet om fundamentele krachten en wetten, maar om de opbouw van het heelal in tijd en ruimte als een eeuwige evolutie binnen een oneindig systeem. Begin gewoon maar bij het begin en laat maar horen of je dat vat en dan kunnen we van daar verder. ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen. ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd. Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html http://www.vrijeforums.com/ hartelijke groeten van harriechristus |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ten eerste heb je de vraag niet begrepen (over het begin van het heelal) en ten tweede zijn we niet uit sterrenstof, maar in diepere zin uit de microwezentjes ontstaan.
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Banneling
|
E=MC², vergeten?
Citaat:
Je weet dus geen reet mr komt wel theorieën ontkrachten en me vertellen wat denken is en dat apen, ondanks observaties, niet kunnen denken. Zeg het gewoon, je leeft in een eigen, onzinnige wereld. Ga je ook zulke discussies aan met , ambtenaren over de onzinniheid van documenten, de kassierster over het bedrag dat je moet betalen? |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het zeggen verandert de realiteit niet. PECH |
|
|
|
|
|
|
#214 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Cdude;4740922]
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want het wetenschappelijke geneuzel is aan iedereen bekend en brengt niks nieuws dan de oudbakken dogma's. |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ruimteschepen in de vorm van atomen geven geen energie vrij bij "fusie" (niet dat het kan mr kom...) Daar gaat je beschaving want zonder zonnen.... |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Banneling
|
Jouw, in een of andere metale kortsluiting verzonnen geneuzel, komt me ondertussen ook al de strot uit.
|
|
|
|
|
|
#218 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
mag er ook bij, geen probleem.
Citaat: