![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel volgens haar heilig boekske. Doet ze het niet dan gaat ze naar de hel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gij kunt wel een ferme zaag spannen hé jongen... En het woord " god " hoeft écht niet met een hoofdletter hoor. Je zit hier niet bij de godsdienstwaanzinnigen. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Banneling
|
Ik vroeg mij dat ook al af ? Vrouwen die waarschijnlijk heel hun leven varkenvlees gegeten hebben, alcohol drinken, en lipstick, waarin varkensvet aanwezig is, op hun lippen smeren...?!!! Daar op kruipen, dat is toch een one-way-ticket naar de hel voor een moslim volgens mij ? En dan daarna thuis moeder de vrouw verontreinigen ook nog ?!! Want al die onreine lichaamssappen gaan niet van hun lichaam af met wat water en zeep natuurlijk...
Laatst gewijzigd door den dinges : 9 januari 2011 om 15:00. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Banneling
|
Neen, natuurlijk niet. Je mag die vrouw niet dwingen tot sexuele handelingen, toch niet vanuit mijn standpunt. Maar kan je het die man dan kwalijk nemen dat hij zijn toevlucht zoekt in de getarifeerde " liefde " ?
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus waarom zouden ze er iets op tegen hebben? Vlaamse oorlogsbuit is toch toegestaan (alles wat hun rechterhand bezit).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Banneling
|
Ik vrees dat je vré ver zal moeten zoeken naar een vrouw die het haar man niet kwalijk zal nemen.
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
let op, ik vind dat niet uit: de pus uit zijn wonden zou moeten likken, en het snot uit zijn neus zuigen. d�*t is wat Mohammed van zijn vrouwkes verlangde.
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en dat weet u heel goed, ik vind vooral uw bewering over " gelijkenissen met niet islamitische landen van de pot gerukt, vandaar! Over eerlijkheid kunt u maar beter niet beginnen; kan me niet voorstellen dat u dit niet begrepen had! |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh ja? Leg dat maar eens uit aan kinderen die uitgehuwelijkt worden of vrouwen die met een vent zitten die denkt dat seks een recht is binnen het huwelijk waar mevrouw geen " nee" op mag zeggen zonder " geldige reden", als vrouw deel ik uw mening dus niet.
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat de relevantie is van uw beweringen " bij echte levensvragen" mag u voor uzelf houden, mij lijkt het echter zeer logisch dat wanneer de directe sociale omgeving van een vrouw geweld goedkeurt het een stuk lastiger is er aan te ontsnappen. |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kunt natuurlijk als man ook de moeite doen je partner goesting te doen krijgen; maar blijkbaar hebben een aantal mannelijke forumleden daar nog nooit van gehoord!
|
|
|
|
|
|
#218 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vroeg je Waar gaf ik mijn opvattingen over het recht om homo te zijn?http://forum.politics.be/showthread....90#post5217190 Citaat:
Ik legde uit welke gelijkenissen er zijn. Misschien kan jij uitleggen waarom dit van de pot gerukt is?Op homoseksualiteit staat de doodstraf in Iran, Jemen, Mauritanië, Saoedi-Arabië, Soedan en de Verenigde Arabische Emiraten. Levenslange gevangenisstraffen kunnen worden gegeven in Bangladesh, Bhutan, Guyana, India, de Maldiven, Nepal, Singapore en Oeganda. In Oeganda werd eind 2009 een wetsvoorstel in behandeling genomen om de straffen aanzienlijk te verscherpen.Voor de andere landen waar homoseksualiteit verboden is en zwaar of minder zwaar bestraft wordt, bekijk de kaart Citaat:
Ik vind je opmerking Uw "medeleven" en opvattingen over het recht om homo te zijn spreekt mij alvast niet aan!niet eerlijk, daar ik niets schreef waaruit mijn opvattingen blijken over het recht om homo te zijn. |
|||
|
|
|
|
|
#219 |
|
Banneling
|
|
|