![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zoals ik u al elvendertig keer heb uitgelegd: ik ben niet rechts, ik stem niet rechts.
|
|
|
#203 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je hebt uw kans gekregen toen er volgens de publieke opinie ruimte was voor een partij zoals de uwe, maar je hebt het zelf verknald. Net zoals De Decker het ook voor zichzelf verknald heeft. Uw partijke diende alleen maar om makkelijk geld binnen te rijven voor u en uw randdebiele acolieten zoals de Corte. |
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen je zelf rijk was stond je je geld ook niet meteen uit te delen. Het is over JP, je komt niet meer aan de bak, nergens meer. Laatst gewijzigd door Pericles : 18 mei 2014 om 07:27. |
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo zijn ze natuurlijk niet allemaal die rechtse kornuiten alhier lieflijk vergaderd. Maar velen. Zéér velen. |
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag die altijd gesteld moet worden, is: wie heeft waar welk voordeel aan om iets te doen, om iets doen te doen, en vooral, om iemand of iets te dwingen om te doen of niet te doen. En dan open je meestal stinkpotjes.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 mei 2014 om 07:48. |
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() "'t Is godgeklaagd"... En de nieuwe Jean-Pierre waggelde het af, verder vloekend en mompelend... ![]()
|
|
|
#208 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er bestaat geen erfzonde. Trouwens in mijn familie, niet dat ik me daar in feite voor hoef te verantwoorden, zaten geen mensen die gecollaboreerd hebben. Meneer godwin. |
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien , als je er niet tegen kan dat er wat modder in je richting gegooid wordt, blijf je hier inderdaad beter weg. Een rechts forum ? Bij mijn weten heeft iedereen hier vrije toegang en is dit forum bijgevolg niet meer dan een afspiegeling van de maatschappij. Behalve voor de CDéV misschien, want het gros van hun kiezers ligt te dementeren in een rusthuis. |
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U moet goed lezen wat ik schrijf, stuyck. In plaats van zo maar wat te posten.
|
|
|
|
|
#212 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En, vertel ons, wat is er eigenlijk met uw gefailleerde boedel gebeurd? Naar de banken gegaan neem ik aan.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 mei 2014 om 08:09. |
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik U een gouden raad mag geven: uw communicatie is van de ballen. Op uw site staan interessante dingen, maar, en ik heb nog briljante mensen gekend die zo praten en schrijven, proberen indruk te maken op uw lezers door uw best te doen om intellectueel boven hun niveau te schieten, is slechte communicatie die haar doel niet bereikt. Het streelt uw eigen ego natuurlijk van uw lezer voor een idioot te nemen en te doen alsof je praat met iemand die verondersteld werd van te volgen maar waarvan je goed weet dat-ie niet volgt, want je denkt dat die U voor "ne slimme" zal pakken. Als je echt een boodschap wil overbrengen, leg je het uit, geef je de basiskennis die nodig is om de redenering echt kunnen te volgen, en maak je dat je resultaat overkomt als "ik had het zelf ook kunnen vinden!". En niet als "ik snap er niks van, maar die vent ziet er wel slim uit, die zal wel weten wat-em zegt !". Dat laatste is meestal NIET de indruk die je achterlaat, ook al denk je het van jezelf en ben je content van je "prestatie". De truuk van het onbegrepen genie dat toevallig slecht communiceert, is immers ononderscheidbaar van de kwakzalver die koeterwaals jargon staat te broebelen. Het risico bestaat dan natuurlijk dat je met die laatste categorie wordt vereenzelvigd, terwijl je de illusie koestert van het eerste
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 mei 2014 om 08:18. |
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mede ook door het feit dat mijn vrouw goed verdient, dat geef ik toe. Verder wil ik je er ook op wijzen dat ik nooit in mijn leven stempelgeld heb ontvangen, noch een andere vorm van uitkering. Ik verveel me wel een beetje, misschien ga ik toch nog iets ondernemen, maar toch niet onmiddellijk. Laatst gewijzigd door Pericles : 18 mei 2014 om 08:27. |
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tenzij JP inderdaad nu al weet dat ze het als koeterwaals gaan beschouwen. |
|