![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Et alors ? |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geert Moerman (VOKA) : "Ik ga onze ondernemers oproepen om niet langer met het gemeentebestuur van Zelzate samen te werken"
(dixit De Morgen)
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
+ hier in Zelzate, 12.000 inwoners, wordt een deelname aan het gemeentebestuur van een communist opgeblazen tot & met... In Parijs, 4.000.000 inwoners, wordt de deelname aan het stadsbestuur van meerdere communisten aanvaard als een democratisch gegeven: die mensen zijn verkozen door de Parijse burgers. Et alors ? Laatst gewijzigd door Boduo : 12 november 2018 om 21:31. |
|
|
|
|
|
|
#206 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien Zelzate uitroepen tot protectoraat onder Brussels gezag.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 november 2018 om 21:31. |
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#208 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#209 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je kan de aard van het beestje niet veranderen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 november 2018 om 21:35. |
||
|
|
|
|
|
#210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken de situatie in Zelzate onvoldoende maar ik weet dat de dokters van "Geneeskunde voor het volk" er al jaaaaaren werken aan de terugbetalingstarieven v.d. ziekenbonden. Dat is dus gratis voor de patiënten maar de dokters verdienen toch hun brood.
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb niet de indruk dat het daar druk is, waarschijnlijk betalen de meesten graag teveel. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.(had de posting niet goed gelezen)
Laatst gewijzigd door Bob : 12 november 2018 om 22:28. |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ken zelzate beroepshalve een beetje.
Onder het vorige bestuur ging dat altijd maar achteruit. Onder het laatste bestuur ging dat verder achteruit. Onder het nieuwe bestuur zal dat nog steeds achteruit blijven gaan. Een ding hebben al die besturen gemeen. Ze willen mensen als ik die voor zo weinig mogelijk geld werken. En die mensen als ik willen dat niet meer doen. Zij consequent...wij consequent. En daarom gaat alles achteruit.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 november 2018 om 22:51. |
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is & blijft een feit dat vééééééééél Belgen het liefst zo weinig mogelijk belastingen betalen. Het feit alleen dat we zo'n uitgebreide belastingbrief MOETEN invullen en er onze handtekening onder schrijven is een duidelijk teken dat de fiscus ons eigenlijk niet vertrouwt. |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Commun...rty_of_Belgium "In 2009 werd de partij ontbonden en omgevormd tot een politieke denktank. Datzelfde jaar riep de Antwerpse afdeling van de KP op om voor Peter Mertens van de PVDA te stemmen" https://nl.wikipedia.org/wiki/Kommun...tij_Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Marxisme is eerder atheïsme zodat je de Islamieten zeker geen bevoorrechte positie moet geven, De geschiedenis is wat ze is: de joden waren eerst in Israël, Palestina de moslims hebben vanaf 650 iedereen in het Midden-Oosten bekeerd het Ottomaanse Rijk wou heel Africa en Europa veroveren als ze konden Het Ottomaanse Rijk viel uiteen De Engelsen namen Palestina over en probeerden een oplossing te vinden, wat niet lukte In 1948 stemde de VN een tweestatenoplossing, die niet uitgevoerd werd In 1967 probeerden de moslims Israël te vernietigen wat niet lukte Tussentijdse vredesonderhandelingen mislukten 1995: de VS stemden de Jeruzalem-ambassade Act, mooi zo 2018: De VS en andere landen gaan hun ambassade naar Jeruzalem verhuizen, mooi zo In een historische context van "het is wat het is" moet dus alles blijven zoals het is en moet volgens N-Vb elke terreur van de moslims afgekeurd worden De Islam is een agressieve hegemonistische godsdienst (Sunnieten, Sjiieten, …) Israël bestaat al sinds 1948, nu is het 2018, 70 jaar later Er is dus geen enkele reden om de palestijnen te steunen, behalve als ze vrede willen, een oplossing willen zoeken, ze hebben dus hun toekomt in eigen handen olie op het vuur gooien is geen oplossing Rusland zal met plezier de palestijnen steunen als ze wapens kunnen verkopen Het devies moert zijn: nooit meer oorlog Laatst gewijzigd door N-Vb : 13 november 2018 om 00:32. |
|
|
|
|