![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is het enige wat werd aangetoond. Ik hoef me daartoe niet te verlagen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 mei 2011 om 14:00. |
|
|
|
|
|
|
#2242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk maar: ant·woord het; o -en mondelinge of schriftelijke reactie: een ~ op een brief Ik gaf een schriftelijke reactie op uw vraag. Volgens de definitie van Van Dale kunnen we hier dus gewagen van een antwoord.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#2243 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik haal helemaal niets door elkaar. Ik wijs u op de feiten. En die feiten zijn dat homoseksuelen de facto werden uitgesloten van het huwelijk. Discriminatie op grond van seksuele geaardheid dus. Uw woordspelletjes veranderen heus niets aan die eenvoudige vaststelling van een feit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#2244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kom. Toegegeven, een antwoord naast de kwestie is ook een antwoord. Wie had hier de mond vol over "woordenkramerij?" U wil/kan dus niet duiden wat ik niet zou willen zien, mijn betoog onderuit zou halen of mijn betoog subjectief zou maken zoals u beweert. U speelt liever kinderachtige spelletjes. Dat maakt dat uw bewering een loze bewering is zonder enige argumentatiewaarde. U kunt immers net zo goed beweren dat water niet nat is op basis van het feit dat gras blauw zou zijn.... want op dat niveau ben je bezig. Ik hoef me daartoe niet te verlagen in deze discussie. Ik hoef geen zo'n kinderachtige spelletjes te spelen. Ik hoef geen vragen uit de weg te gaan zoals u. Een simpel inhoudelijk antwoord op de vraag, op welke manier of in welk opzicht, de vaststelling dat overal ter wereld en door alle tijden heen, die relaties waarvan men procreatie kan verwachten (man-vrouw dus), erkend en gevierd werden door de gemeenschap waartoe ze behoorden, niet objectief zou zijn als reden volgens u,... ....blijft uit. Ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2245 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gebruik van een woordenboek is u vreemd? Wat na de dubbele punt komt, Paulus, is een voorbeeld waarin het lemma zou kunnen gebruikt worden. In de plaats van de tilde komt dan het lemma. Wat van belang is, is de verklaring die vóór de dubbele punt komt.
|
|
|
|
|
#2246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het eerste geval zou iemand met een bepaalde geaardheid nooit kunnen huwen, wat niet het geval was, want velen kwamen uit de kast nadat ze gehuwd waren...en u geeft daar zelfs reden voor. In het tweede geval kan de partnerkeuze buiten de huwelijksvoorwaarden vallen. Zo mag men niet huwen met kinderen, met naaste familieleden, mert reeds gehuwden of tot voor 2003 met iemand van hetzelfde geslacht. Dat was zo voor zowel homoseksuelen als voor heteroseksuelen zonder enige onderscheid. Je haalt dus welbewust deze twee zaken door elkaar om de Calimero uit te hangen en anderen te kunnen beschuldigen van discriminatie. En wanneer je op de feite,n gewezen wordt wimpel je het af als "woordenkramerij" Ik denk dat u niet veel belang hecht aan uw eigen geloofwaardigheid als discussiepartner. Het gaat u niet om de waarheid van de zaak. Voor u gaat het er om om anderen (mij dus) te kunnen beschuldigen en beledigen en daar willens nillens een grond voor te vinden. Dat wordt steeds duidelijker. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hoeft u inderdaad niet. Maar dat doet u wel... Voortdurend.
|
|
|
|
|
#2248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat maakt dat uw bewering een loze bewering is zonder enige argumentatiewaarde. U kunt immers net zo goed beweren dat water niet nat is op basis van het feit dat gras blauw zou zijn.... want op dat niveau ben je bezig. Ik hoef me daartoe niet te verlagen in deze discussie. Ik hoef geen zo'n kinderachtige spelletjes te spelen. Ik hoef geen vragen uit de weg te gaan zoals u. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In dit geval komt dat op hetzelfde neer, Paulus.
|
|
|
|
|
#2250 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hoeft u inderdaad niet. Maar dat doet u wel... Voortdurend
|
|
|
|
|
#2251 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'2x2' of '2+2' komen ook op het zelfde neer. Toch is het ene een vermenigvuldigen en het ander een optelling. Als het ene mag en het ander niet is uw bewering dat het allebei niet zouden mogen verkeerd.
In ons geval gaat het over een beschuldiging van discriminatie. Ik vind niet dat ik dat hoef te nemen omdat u dat vindt. De feiten liggen nu eenmaal anders. Seksuele geaardheid is geen voorwaarde om te mogen huwen. Nooit geweest. Parnerkeuze wel. Maar ook deze regel geldt voor alle geaardheden. In het andere geval had u zeker een punt. Maar nu niet dus. Paulus. |
|
|
|
|
|
#2252 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2253 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2254 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#2255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat beweer ik ook helemaal niet, Paulus.
|
|
|
|
|
#2257 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Begrijpt u eigenlijk wel wat "de facto" betekent?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 mei 2011 om 16:10. |
|
|
|
|
|
|
#2259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is dus geen sprake van discriminatie. Toch niet zo moeilijk? Met of zonder uw woordspelletjes. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 mei 2011 om 16:21. |
|
|
|
|
|
|
#2260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Begrijpt u eigenlijk wel wat "de facto" betekent?
|
|
|
|