Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2021, 14:33   #2301
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je zult het wel zien.

En Trump stond idd in de weg, maar dit gaat over de wereld en niet over Trump.

Het wereldwijd complot

Of verstaan jullie geen engels misschien?

Laatst gewijzigd door Mambo : 20 juni 2021 om 14:34.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 09:26   #2302
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Moderna en dit land hand in hand naar de beurs.
Moderna zal 300 miljoen vaccins per jaar produceren ... in België. Jobs voor de Limburg.
Ziet iemand daar het spel van in? Wij zijn dus een product om economisch op te herstellen via wetenschappelijke experimenten; gratis en 0,0 aansprakelijkheid voor Moderna als het mis gaat.
Oud 21 juni 2021, 13:57   #2303
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.hln.be/multimedia/tiktok...atie~aa14dc31/TikTok, Snapchat, Reddit en YouTube werken samen met Britse overheid om jongvolwassenen aan te zetten tot vaccinatie

Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juni 2021 om 13:59.
Oud 21 juni 2021, 14:22   #2304
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
https://www.hln.be/multimedia/tiktok...atie~aa14dc31/TikTok, Snapchat, Reddit en YouTube werken samen met Britse overheid om jongvolwassenen aan te zetten tot vaccinatie
Hier in Vlaanderen gaat de propaganda zelfs via Smartschool (het officiële platform voor Vlaamse leerkrachten en scholieren)!

Een degoutante promotiecampagne met stickertjes en al. Of wat dacht je van een beloningssticker met het opschrift "Spuit mij vol" of "Het doet geen pijn"

Komt dus in de feeds van menig 12-13 jarigen hé!!

Over die eerste sticker heb ik een kwaaie mail gestuurd naar Smartschool, kabinet Weyts en kabinet Dalle; cc 't Scheldt.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 14:32   #2305
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
... "Spuit mij vol" .. "Het doet geen pijn" ...
Euh..

Welke zieke geest heeft die slogans bedacht..?

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 21 juni 2021 om 14:33.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 14:44   #2306
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Euh..

Ja, dat vraag ik mij ook af! Heb nog geen antwoord mogen ontvangen van onze ministers of van Smartschool!

Link naar Ambrassade https://ambrassade.be/nl/nieuws/wel-...keuze-te-maken en van daaruit kan je doorklikken naar www.ikbendaar.be, alwaar je de stickertjes kan bewonderen !

Laatst gewijzigd door Infowarrior : 21 juni 2021 om 14:46.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 15:12   #2307
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Euh..

Een junkie he !

Hoewel "spuit mij vol" is misschien eerder iets voor een pooier zijn tippelaarstertjes. Leuke bakvisjes van 13 jaar die rondlopen met "spuit mij vol"

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 15:14.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 15:30   #2308
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Men spreekt nu van de global suïcide vaccin cult.

Extreme propaganda doen mensen kiezen liever te sterven dan uitgesloten te worden.
Oud 21 juni 2021, 15:47   #2309
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Uitvinder mRNA vaccins waarschuwt voor gevaren spike proteïne.
Ze laten die mens wel te weinig aan woord

https://m.youtube.com/watch?v=Du2wm5nhTXY
Oud 21 juni 2021, 15:53   #2310
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Men spreekt nu van de global suïcide vaccin cult.

Extreme propaganda doen mensen kiezen liever te sterven dan uitgesloten te worden.
Of zou het zijn om aan geboortebeperking te doen. Het resultaat dat de vreemdelingen minder het vaccin hebben genomen gaat zijn dat het aandeel vreemdelingskes hier nog sneller omhoog gaat. Maar dat is toch iets wat ze willen.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...d-vaccine.html
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 17:04   #2311
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bloomberg Businessweek [x] bracht op 27 mei al verslag uit van de situatie op de Seychellen waar maar liefst 64% van de bevolking alle 2 injecties heeft gekregen en waar sinds medio mei alle nieuwe gevallen van actieve besmetting precies onder de gevaccineerden valt.

Ook Forbes [xi] meldde op 29 mei dat de COVID-19-‘besmettingen’ blijven toenemen in Uruguay, Chili, Bahrein en de Malediven ondanks dat een groot deel van de bevolking gevaccineerd is. Net zoals het NOS Journaal [xii] van 5 juni 2021 verslag gaf van het fors stijgende aantal coronabesmettingen bij de Britten.

We hebben natuurlijk de vaccinaties moeten afwachten voor we dit konden opmerken. Voorheen beschikten we enkel over de beweringen van de producenten van de injecties. En volgens hen is er alvast geen vuiltje aan de lucht. Vandaar dat Bloomberg Businessweek in zijn opening over de Seychellen stelde dat het aantal gevallen in ‘s werelds meest gevaccineerde naties toeneemt, wat onderzoekers dwingt indringend onderzoek te voeren naar verkeerde informatie inzake de effectiviteit van de prikken. En dat gebeurt dus ook.

Sterker nog, de vaccins kunnen mogelijk zelfs zorgen voor een veel ernstiger verloop van ziekte. In een uitgebreid rapport [xiii] in de International Journal of Clinical Practice waarschuwden de onderzoekers: “COVID-19 vaccins die zijn ontworpen om neutraliserende antilichamen op te wekken, kunnen de ontvangers van het vaccin overgevoeliger maken voor ernstigere ziekten dan wanneer zij niet waren gevaccineerd…. zij kunnen de COVID-19 ziekte verergeren via antilichaam-afhankelijke versterking (ADE)
Oud 21 juni 2021, 17:09   #2312
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

HomeBusiness News

DOSSIER CORONA – 5 HETE HANGIJZERS
Last updated Jun 21, 2021
Share
Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Voiced by Amazon Polly

Foto compilatie: Links naar rechts Amar Ramadhin, Amashina Oedemmaloe, Antony Fauci

Ingezonden: Jef Krab

Nu vanwege de mails van Dr. Fauci de onderzoeken naar de zgn. ‘lab-lek theorie’ in Wuhan strakker worden, wordt ook steeds duidelijker dat er ongeregeldheden hebben plaatsgevonden. Niet alleen de ongeoorloofde financiering van verboden onderzoek, waaronder het genetisch manipuleren van voor de mens schadelijke virussen om deze besmettelijker te maken, wordt daarbij onder de loep genomen.

De VS Republikeinse Partij (GOP) riep het Congres[i] op om ook andere zaken diepgaand te onderzoeken. Waaronder hete hangijzers zoals :

Wat is de oorsprong van het virus, en hoe dodelijk is het SARS-Cov 2 virus daadwerkelijk?
Als er een dodelijk virus is, waarom versterken we niet gewoon de eerstelijnszorg met beproefde middelen zoals we dat al decennia lang succesvol hebben gedaan ?
Welke rol spelen de vaccinatie en de maatregelen daadwerkelijk?
Wat weten we op dit moment over de gevolgen van de vaccinatie?
Wat is de rol van de media en Big Tech ?
Het zijn vragen die wereldwijd een rol spelen. Met betrekking tot het eerste deel van vraag 1 zullen we het onderzoek moeten afwachten. Volgens Fox News [ii] zou manipulatie van het virus al zeker sinds 2014, en wellicht ook al vanaf 2002, aan de gang zijn. Het ging daarbij om onderzoek waarbij Coronavirussen die enkel op vleermuizen voorkomen zodanig genetisch bewerkt kunnen worden, dat ze ook schadelijk worden voor de mens. Deel 2 van de eerste vraag is sinds maart jl. duidelijk te beantwoorden; Volgens het rapport [iii] van maart jl. van John P.A. Ioannidis bedraagt het IFR (Infection Fatality Rate of sterftecijfer bij infectie) slechts 0,15%.

Dat is te vergelijken met een doorsnee griep en plaatst alvast grote vraagtekens bij alle beleidsmaatregelen en protocollen met betrekking tot dit virus.
Oud 21 juni 2021, 17:10   #2313
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ook over alle andere vragen bestaat er ondertussen goed cijfermateriaal en komt ook andere informatie beschikbaar, naast die van de in opspraak zijnde WHO adviseur Dr. Fauci. Quasi elke regering heeft op dit kompas moeten varen. Noodgedwongen en te goeder trouw. Als er echter nieuwe informatie beschikbaar komt, is het dan niet de nationale politieke verantwoordelijkheid om de maatregelen daar op af te stemmen?

Waarom onze overheid, en dan vooral minister Ramadhin, het grote dodelijke gevaar blijft aangeven laat zich raden.

In een recent interview op Trishul [iv] stelde de minister onomwonden dat in de toekomst niet-gevaccineerden de oorzaak zullen zijn van een nieuwe golf van besmettingen. Een krasse en zeer onwetenschappelijke uitspraak omdat het duidelijk een virus is dat aan de oorzaak ligt. Daarnaast is het een politiek zeer gevoelige uitspraak die, in het ergste geval, kan worden geïnterpreteerd als het zaaien van polarisatie en aanzetten tot discriminatie binnen de Surinaamse samenleving.
Oud 21 juni 2021, 17:12   #2314
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

HomeBusiness News

DOSSIER CORONA – 5 HETE HANGIJZERS
Last updated Jun 21, 2021
Share
Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Voiced by Amazon Polly

Foto compilatie: Links naar rechts Amar Ramadhin, Amashina Oedemmaloe, Antony Fauci

Ingezonden: Jef Krab

Nu vanwege de mails van Dr. Fauci de onderzoeken naar de zgn. ‘lab-lek theorie’ in Wuhan strakker worden, wordt ook steeds duidelijker dat er ongeregeldheden hebben plaatsgevonden. Niet alleen de ongeoorloofde financiering van verboden onderzoek, waaronder het genetisch manipuleren van voor de mens schadelijke virussen om deze besmettelijker te maken, wordt daarbij onder de loep genomen.

De VS Republikeinse Partij (GOP) riep het Congres[i] op om ook andere zaken diepgaand te onderzoeken. Waaronder hete hangijzers zoals :

Wat is de oorsprong van het virus, en hoe dodelijk is het SARS-Cov 2 virus daadwerkelijk?
Als er een dodelijk virus is, waarom versterken we niet gewoon de eerstelijnszorg met beproefde middelen zoals we dat al decennia lang succesvol hebben gedaan ?
Welke rol spelen de vaccinatie en de maatregelen daadwerkelijk?
Wat weten we op dit moment over de gevolgen van de vaccinatie?
Wat is de rol van de media en Big Tech ?
Het zijn vragen die wereldwijd een rol spelen. Met betrekking tot het eerste deel van vraag 1 zullen we het onderzoek moeten afwachten. Volgens Fox News [ii] zou manipulatie van het virus al zeker sinds 2014, en wellicht ook al vanaf 2002, aan de gang zijn. Het ging daarbij om onderzoek waarbij Coronavirussen die enkel op vleermuizen voorkomen zodanig genetisch bewerkt kunnen worden, dat ze ook schadelijk worden voor de mens. Deel 2 van de eerste vraag is sinds maart jl. duidelijk te beantwoorden; Volgens het rapport [iii] van maart jl. van John P.A. Ioannidis bedraagt het IFR (Infection Fatality Rate of sterftecijfer bij infectie) slechts 0,15%.

Dat is te vergelijken met een doorsnee griep en plaatst alvast grote vraagtekens bij alle beleidsmaatregelen en protocollen met betrekking tot dit virus.

Ook over alle andere vragen bestaat er ondertussen goed cijfermateriaal en komt ook andere informatie beschikbaar, naast die van de in opspraak zijnde WHO adviseur Dr. Fauci. Quasi elke regering heeft op dit kompas moeten varen. Noodgedwongen en te goeder trouw. Als er echter nieuwe informatie beschikbaar komt, is het dan niet de nationale politieke verantwoordelijkheid om de maatregelen daar op af te stemmen?

Waarom onze overheid, en dan vooral minister Ramadhin, het grote dodelijke gevaar blijft aangeven laat zich raden.

In een recent interview op Trishul [iv] stelde de minister onomwonden dat in de toekomst niet-gevaccineerden de oorzaak zullen zijn van een nieuwe golf van besmettingen. Een krasse en zeer onwetenschappelijke uitspraak omdat het duidelijk een virus is dat aan de oorzaak ligt. Daarnaast is het een politiek zeer gevoelige uitspraak die, in het ergste geval, kan worden geïnterpreteerd als het zaaien van polarisatie en aanzetten tot discriminatie binnen de Surinaamse samenleving.

Vraag 2 zou echter nieuwe mogelijkheden voor Suriname kunnen openen. In De Ware Tijd [v] stelt Maureen van Dijk-Wijngaarde, onderdirecteur van de Medische Zending, Inheemsen en Marrons in Boven-Suriname dat het coronavirus geen nieuwe ziekte is en dat het kan worden verholpen met traditionele medicijnen. “Van hen weten we dat ze geen dengue kennen zoals wij dat noemen. Ze weten wel wat de verschijnselen zijn en onder welke (weers-) omstandigheden die optreden.”

Zou het niet verstandig zijn om de traditionele kennis van deze volkeren in beschouwing te nemen? Al bij al kenden zij middelen tegen malaria en andere infectieziekten lang voordat de farmaceutische industrie hier patenten op nam.

Zo weten we al heel lang dat kinine (kwasibita) een voertuig is om zink in de celkern te krijgen, en daar zorgt zink er weer voor dat het virus zich niet kan vermenigvuldigen.

Zink bevindt zich in vele voedingstoffen en in hoge mate in vis, pinda en banaan, het dieet van de binnenlandbewoner. De kwasibita is slechts een onderdeel van het geneesmiddel. Dat is wetenschappelijk bekend. Hydroxychloroquine is kinine gekoppeld aan een molecuul chloor, waterstof en zuurstof zodat het geheel nog werkzamer wordt. Je zou kunnen stellen dat je een bakfiets upgrade naar een 4-wheel-drive pick-up voor het vervoeren van je spullen door moeilijk terrein. Vermits de Franse legionairs dit wisten adviseerde legerarts Raoul Didier in februari 2020 al het toedienen van hydroxychloroquine en zink in fase 1 van de ziekte. Dus bij milde symptomen en in de juiste doses. Dit laatste werd in daaropvolgende WHO geïnitieerde onderzoeken niet gerespecteerd, al dan niet opzettelijk, en daardoor werd deze optie naar de prullenmand verwezen
Oud 21 juni 2021, 17:32   #2315
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En dan zijn er die zeer zorgwekkende berichten over landen waar de vaccinatie vergevorderd is en die meer aanzetten tot voorzichtigheid dan tot wild enthousiasme over de werking ervan. Bloomberg Businessweek [x] bracht op 27 mei al verslag uit van de situatie op de Seychellen waar maar liefst 64% van de bevolking alle 2 injecties heeft gekregen en waar sinds medio mei alle nieuwe gevallen van actieve besmetting precies onder de gevaccineerden valt.
Oud 21 juni 2021, 19:28   #2316
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En dan zijn er die zeer zorgwekkende berichten over landen waar de vaccinatie vergevorderd is en die meer aanzetten tot voorzichtigheid dan tot wild enthousiasme over de werking ervan. Bloomberg Businessweek [x] bracht op 27 mei al verslag uit van de situatie op de Seychellen waar maar liefst 64% van de bevolking alle 2 injecties heeft gekregen en waar sinds medio mei alle nieuwe gevallen van actieve besmetting precies onder de gevaccineerden valt.
5x tl;dr

aub ga spammen en trollen op facebook ofzo
Oud 21 juni 2021, 19:32   #2317
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
5x tl;dr

https://www.hln.be/buitenland/seyche...elen~a46a5206/

Citaat:
Op de Afrikaanse eilandengroep Seychellen is 62,2 procent van de bevolking gevaccineerd. Toch zullen de scholen de komende twee weken opnieuw worden gesloten en zijn sportactiviteiten verboden. Het aantal besmettingen steeg in een week tijd met 456 gevallen. Voor de regering was dat reden genoeg om nieuwe maatregelen aan te kondigen.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 19:58   #2318
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
5x tl;dr

Ik weet niet goed wat uw doel is maar je bent verder ongewenst in mijn draad.
Oud 21 juni 2021, 21:13   #2319
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

1995
Liquid cristal in uw aderen.

https://www.facebook.com/10000778090...27486/?app=fbl

Dr Pierre Gilbert in 1995:
"In the biological destruction there are the organized tempests on the magnetic fields. What will follow is a contamination of the bloodstreams of mankind, creating intentional infections. This will be enforced via laws that will make vaccination mandatory. And these vaccines will make possible to control people. The vaccines will have liquid crystals that will become hosted in the brain cells, which will become micro-receivers of electromagnetic fields where waves of very low frequencies will be sent. And through these low frequency waves people will be unable to think, you’ll be turned into a zombie. Don’t think of this as a hypothesis. This has been done. Think of Rwanda"

ook hier te zien
https://www.youtube.com/watch?v=mav2dZqQOcE

This is also interesting: virus sized transistors
https://www.harvardmagazine.com/2011/...

Vertaling:

“Bij de biologische vernietiging zijn er de georganiseerde stormen op de magnetische velden. Wat zal volgen, is de besmetting van de bloedbanen van de mensheid, hetgeen opzettelijke infecties veroorzaakt. Dit zal worden afgedwongen via wetten, die vaccinatie verplicht stellen. En deze vaccins zullen het mogelijk maken om mensen te controleren.

De vaccins zullen vloeibare kristallen bevatten, die in de hersencellen zullen binnendringen en die micro-ontvangers van elektromagnetische velden zullen worden, waar golven van zeer, zeer lage frequenties naar verzonden zullen worden. En door deze lage frequentie golven zullen mensen niet in staat zijn om te denken; je zult in een zombie worden veranderd.

Denk niet dat dit een theorie is… dit is al gedaan. Denk aan Rwanda.” – Pierre Gilbert (1995)

Dr. Pierre Gilbert waarschuwde ons dus duidelijk voor de mogelijkheid om mensen te controleren door middel van injecties, en om ze daarmee zelfs in zombies te kunnen veranderen.

Het Illuminati plan van minstens 50 jaar oud is gewoon openbaar.

Daar is niets geheims aan; laat je dus niets wijsmaken door valse profeten. Het is zelfs een vast ritueel van de Illuminati om vooraf hun plannen kenbaar te maken. Vertellen de Luciferianen ons dan werkelijk van tevoren, wat ze gaan doen?
Het antwoord is Ja, als is het via voorspellend programmeren. Een van de facetten van hun ethische code of ritueel is namelijk, dat ze de wereld alles moeten vertellen wat ze gaan doen vóórdat ze het doen.

De volledige speech is hier nog steeds online te downloaden:

Dr. Pierre Gilbert 1995 Speech English Translation: Globalist Tyranny, Freemasons & Zombies

Translation => Options (gear wheel) > Subtitles > Automatic translation > Choose your language when you can’t understand French nor English

Zie ook:

PROPHETIC WARNING: the WALKING DEAD & the IMAGE OF THE BEAST!

Bron:

https://odysee.com/@TimTruth:b/Pierregilbert1995-1:6

Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juni 2021 om 21:24.
Oud 21 juni 2021, 21:53   #2320
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En zomaar heel toevallig is het Harvard's virus size transistor niet meer beschikbaar sinds.... December 2019.

Hoe toevallen toch net iets te toevallig zijn.

However. Het is dit.
Hyman professor of chemistry Charles Lieber has created a transistor so small it can be used to penetrate cell membranes and probe their interiors, without disrupting function. The transistor (yellow) sits near the bend in a hairpin-shaped, lipid-coated silicon nanowire.

Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juni 2021 om 21:56.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be