![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
|
|
|
|
|
|
#225 | |
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gevoelens worden wel of niet beantwoord. Je bent nog steeds met twee. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er bestaat nooit een garantie. Hoe hard je ook je best doet. Laatst gewijzigd door Rudy : 24 maart 2008 om 19:07. |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Banneling
|
Je leeft maar 1 keer dus DOEN!!!Anders zul je de rest van je leven denken had ik maar...Er kunnen twee dingen geberen:1.het is wederzijds en je leeft nog lang en gelukkig of: 2.haar man slaat je gebrekkelijk en je leeft nog lang maar niet gelukkig in een karreke!
![]() |
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Doen !
|
|
|
|
#232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je moet hem nu ook niet aanmoedigen om te gaan liegen. Of zij nu al dan niet gelukkig is, kan hem in feite geen zak schelen. Operation ego-repair, meer niet...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fabianen op de stoep bij het oud-lief:
"Schat! ik wil enkel weten of je gelukkig bent" Lief: "nee jongen, ik ben niet echt gelukkig " "schat! kom dan terug naar mij, ik ben nu ook eindelijk vrij" Lief: "Ben je gek? Ik heb gezegd dat ik niet echt gelukkig was, niet dat ik DOODongelukkig was" oops.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#234 | |
|
Minister
|
Citaat:
wat je zegt is natuurlijk juist,zekerheden bestaan niet enkel deze dat je geboren bent en zal sterven. maar daat gaat het hier niet over.
|
|
|
|
#235 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Minister
|
Citaat:
En ik heb inderdaad ook eens 5 jaar na een beëindigde relatie terug contact gezocht met een ex-vriendin. Omdat de manier waarop we elkaar leerden kennen zo bijzonder was en omdat we een voor ons beiden belangrijke tijd gedeeld hadden, die toch heel abrupt geëindigd is... Ik heb destijds zelfs aan mijn toenmalige partner verteld dat ik contact ging zoeken, niet door aan haar voordeur te gaan staan, maar door een verjaardagskaart te sturen met een e-mailadres op. (Misschien is dat een tip ?) Los van de wijze waarop je contact kan zoeken lijkt het me belangrijker WAAROM je nu plots contact wil zoeken ? Gaat het je echt om de vraag of ze nu gelukkig is ? En zo ja, wil je in wezen niet stiekem dolgraag horen dat ze niet gelukkig is, zodat jij daar een 'invulling' aan denkt te kunnen geven ? Zou je desgevallend voor jezelf eerlijk durven toegeven dat je drang om haar na 30 jaar plots terug te zien eigenlijk eerder het gevolg is van een gevoel aan gemis, een teruggrijpen naar een - in jouw ogen - betere tijd, lang geleden ? Een gevoel van gemis dat nu de kop opsteekt omdat je nu plots hard geconfronteerd wordt met alleen-zijn ? Is dat dan echt nog een 'verliefheid' op die vrouw, dan wel een gemis naar een gevoel bij jezelf ? Ik zou in ieder geval die vragen eens voor jezelf heel eerlijk beantwoorden, alvorens contact te zoeken met iemand die intussen al 30 jaar een heel ander leven leidt... |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
|
Citaat:
Verliefdheid is toch grotendeels projectie, ego, en illusies? Daar groeit een mens toch overheen wegens realiteit? Lekker makkelijk om iemand 30 jaar niet te zien en er nog steeds dezelfde persoon op te projecteren. Guess what echter: die vrouw is heus niet dezelfde. Die heeft een heel leven gehad ondertussen, dat haar misschien niet veranderd, maar wel gevormd heeft. Ik heb eens iemand na 20 jaar terug gezien. Nou, ik was blij dat het over was. |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
|
Citaat:
Stuur het haar op en schrijf er een briefje bij ...
|
|