![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tot m'n verbazing krijg je zelfs netjes een e-mail ter confirmatie ... Zal na 100 tornooien de resultaten komen posten (binnen een paar maanden) Laatst gewijzigd door Knipp : 20 juli 2009 om 16:00. |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb ook al een officiële ranking En die toont idd exact m'n winst. Straks even de finesse van die stats bekijken... Opgelet met de interpretatie, de gegevens tonen alleen die tornooien waarin je iets hebt gewonnen. Laatst gewijzigd door Knipp : 20 juli 2009 om 18:24. |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Banneling
|
met deze speelster zit ik nu aan tafel, en ik heb meer chips
http://www.officialpokerrankings.com...8E056.html?t=2 |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
en het wordt wel gecontroleerd door Pokerstars als er vreemde dingen gebeuren aan de tafels. Btw, 6k verliezen of 6 euro verliezen, dat is beide even erg als je evenredig aan je bankroll speelt. Normaal spreek je in termen van buy-ins. Stel je speelt 100NL en je bent 250€ kwijtgespeeld, dan ben je 2,5 BI kwijt.
|
|
|
|
#225 | |
|
|
Citaat:
De essentie van poker is geld verdienen.
|
|
|
|
#226 | |
|
|
Citaat:
Je hebt verschillende strategieeen. Sommige spelen graag deepstack, andere spelen liever shortstack. Beide vergen een compleet andere aanpak, maar kunnen beide zeer doeltreffend zijn. Gisteren nog een intressant stuk over gelezen trouwens
|
|
|
|
#227 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#228 | |
|
|
Citaat:
Nee hoor Wat wel is dat twee bigstacks elkaar mijden in potten omdat ze elkaar kunnen 'cripplen'. (btw bigstack != good player) elke speler speelt puur voor zichzelf..als hij even iemand in een tornooi de confrontatie mijdt, is dat puur uit eigenbelang, en niet uit respect.
|
|
|
|
#229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van observatie naar verklarende theorie kost me soms wel een paar dagen of weken By the way... Hoe frekwent moet ik ITM spelen, om een beetje respect te krijgen van jou ? Of : kan ik eindigen op de 220ste plaats van 7200 spelers zonder spelinzicht ? 5/5/55/25/10 Kan toeval zijn ook natuurlijk Laatst gewijzigd door Knipp : 22 juli 2009 om 14:53. |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is het met re-buy ? en extra add na het eerste uur ? Ik denk dat tornooien met re-buy de interessantste zijn ... De slechtere spelers die gemiddeld vroeger crashen, brengen proportioneel het meest geld in de pot. Ik heb tot dusver maar één tornooi met re-buy gespeeld, maar naast mij zat een 'maniac'. Die ging voortdurend all-in, verloor twee keer op drie, en ging dan telkens gewoon 1500 nieuwe chips kopen voor drie dollar. Pijnlijk ! Maar niet onmogelijk dat het een frauduleuze strategie is ... de bedoeling was msschn één bepaalde speler aan dezelfde tafel te bevoordelen door vooral tgo deze bevriende speler domme all-ins in scenario te zetten. Wat denk je ? PS Opgelet met de rankings van iemand. Die rebuys zijn er niet in verwerkt denk ik. De échte resultaten van iemand kunnen véél slechter zijn dan uit die webpagina's met statistieken te lezen valt. Laatst gewijzigd door Knipp : 22 juli 2009 om 14:44. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Banneling
|
PS2
Ook in de andere richting niet korrekt. De resultaten kunnen ook relatief beter zijn, dan de statistieken laten uitschijnen. Zo sta ik bvb in die ene 3.30+ 2214 op 4606 Maar de waarheid is eerder 2214 op 12.000, want er waren gigantische veel re-buys, en ik heb gespeeld met één buy-in Laatst gewijzigd door Knipp : 22 juli 2009 om 15:22. |
|
|
|
|
|
#232 | |
|
|
Citaat:
Ik hekel me enkel een beetje aan de attitude van: boeken en strategieen zijn stom, ik kan dat allemaal zelf beter zolang je meer geld verdient met tornooien dan dat je er insteekt, ben je al goed bezig
|
|
|
|
#233 | |
|
|
Citaat:
en je moet stoppen met te denken dat iedereen daar fraudeert
|
|
|
|
#234 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
|
Citaat:
Gisteren heb ik ook tornooi met rebuy gespeeld, zonder te rebuyen en ben 38e geworden van de +- 3500 man. Moet ik nu ook zeggen dat ze met 13000 waren Persoonlijk hou ik niet zo van rebuy of add-ons ik doe liever ne freeze-out. Gisteren was eens uitzonderlijk, maar had het blijkbaar niet nodig
|
|
|
|
#237 | |
|
|
Citaat:
(en nu gaan je oogjes sprankelen) Eerste prijs is +- 250 000 $ 2e +- 180 000 enz enz
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 22 juli 2009 om 15:29. |
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
|
nee das ni van moeilijk willen doen, tga er gewoon om dat voor sommige 6 euro evenveel waarde heeft als 60 of 600 (op online poker gebied gezien dan)
|
|
|
#239 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is gewoon mijn manier van leren. Eerst veel observeren en voeling krijgen. Zoveel mogelijk concepten zelf ontwikkelen. Hypotheses formuleren, zoweel mogelijk zelf testen. Trial en error. Leren uit fouten. Dan mijn zelf verworven kennis toetsen aan de ideeën van andere goeroe's. Als je andersom werkt, word je vaak het slachtoffer van een toevallige beperkte set dubieuze concepten die je denken gaan domineren. |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
|
hm-m, mja ik snap je ergens wel
Het is gewoon soms grappig lezen Ik merk wel dat je je er goed voor inzet