![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Welke is de afstotelijkste stad van Vlaanderen? | |||
| Brugge |
|
0 | 0% |
| Oostende |
|
6 | 7,50% |
| Kortrijk |
|
3 | 3,75% |
| Roeselare |
|
4 | 5,00% |
| Gent |
|
4 | 5,00% |
| Aalst |
|
10 | 12,50% |
| Sint-Niklaas |
|
2 | 2,50% |
| Oudenaarde |
|
0 | 0% |
| Brussel |
|
20 | 25,00% |
| Leuven |
|
2 | 2,50% |
| Tienen |
|
1 | 1,25% |
| Diest |
|
1 | 1,25% |
| Aarschot |
|
0 | 0% |
| Antwerpen |
|
12 | 15,00% |
| Mechelen |
|
10 | 12,50% |
| Turnhout |
|
2 | 2,50% |
| Hasselt |
|
1 | 1,25% |
| Genk |
|
2 | 2,50% |
| St-Truiden |
|
0 | 0% |
| Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1. 't Feit dat mijn schoonmoeder in Leuven woont.
2. 't Feit dat Louis Tobback daar burgemeester is. 3. 't Feit dat er meer flitspalen staan dan in de rest van België bij mekaar. 4. 't Feit dat er aan de andere kant niks wordt gedaan aan de anarchistische fietsbrigade. En dan vergeet ik nog wel een paar zaken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ja, het is tegenwoordig echt erg in Willebroek. Mijn grootouders wonen daar, en welke verhalen ik daar soms hoor van hun Armeense buren, echt niet te doen.
|
|
|
|
#225 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Vertel
|
|
|
#226 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) Brussel
2) Mechelen 3) Aalst/Antwerpen |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Gouverneur
|
Gent
BlueThunder, Libro, Maximus Aurelius Een lijst met jullie namen zal verspreid worden in onze mooie stad. Een Gentenaar
|
|
|
#229 | |
|
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
Citaat:
wat een kutstad je kunt het al geen stad noemen, om te beginnen; verder valt mij de geweldige misplaatste eigendunk op waar een antwerpenaar zelfs fier op zou zijn; ten slotte is het er bijna even marginaal als in pakweg de rand rond aalst, met de overpoort als dieptepunt.
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maximus Aurelius, de plezantste hier (since 2-dec-2008)
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk Misschien valt er voor jou wel verzachtende omstandigheden zoals tijdelijke waanzinnigheid te bedenken.
|
|
|
|
#232 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Goed idee, want feit blijft dat na Kortrijk, Antwerpen toch echt wel de grootste kutstad van Vlaanderen is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Banneling
|
De Vlaamse steden zijn fantastisch net omwille van hun lelijkheid. (en hier en daar omwille van de mooie gebouwen en pleintjes)
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben trouwens Oost-Vlaming, ... en ja er staan schoon gebouwen, etc... allemaal waar, maar het is en blijft een vuile stad, al moet ik toegeven dat het al eventjes geleden is dat ik er geweest ben. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Vlaamse dorpen zijn trouwens veel schoner dan al die lelijke steden, met af en toe eens een schoon historisch gebouw.
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Neen echt, Gent heeft zeker de laatste 10 jaar héél veel inspanning gedaan om weer leefbaar te worden. En, hoewel ik echt niet een stadsmens meer ben, ik moet zeggen, het is mooi geworden. 't Kan altijd beter natuurlijk.
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mij wel wreed geamuseerd in de overpoortstraat en den decascoop moet ik zeggen... Jaja eigenlijk wel een key locatie, ... voor heel wat vetzakkerij, en vrouwelijk schoon, ... de zatterikken in volgeschilderde witte labojassen moet ge er daar maar bijnemen... |
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Vilvoorde zou beter moeten scoren!
Ok, de kernstad is niet zo groot (40.000 inw.), maar Groot Vilvoorde dat zich eigenlijk morfolisch over Machelen, Diegem, Koningslo, Strombeek en zelfs Zaventem uitstrekt kan je zeker vergelijken met Mechelen of Leuven. (Ik tel zo een 100.000 inw) De bedrijvigheid in en rond haar buurt is enorm. Ook de ligging van de stad is niet niks! Gelegen op een boogscheut van Anwterpen, Mechelen, Leuven en enkele minuten van Brussel, de ring, de E19, de spoorweg, Brussels Airport en de vaart Charleroi-Willebroek. Wat scheelt er dan met deze stad? |
|
|
|
|
|
#240 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat het na de Cobra-werken nog veel zal verbeteren.
|
|
|
|