Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2016, 09:26   #221
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ze zouden de vakbonden wél rechtspersoonlijkheid kunnen geven, maar ook daar komen de tsjeven allicht niet van klaar.
Los van het feit dat ik me liever niets probeer voor te stellen bij het klaarkomen van een tsjeef, denk ik ook dat er nul komma nul zal in huis komen van het toekennen van rechtspersoonlijkheid aa de vakbonden.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 10:26   #222
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vereniging zonder rechtspersoonlijkheid, die hebben geen procesbekwaamheid. Komt er dus op neer dat je er geen rechtshandelingen kunt tegen stellen.
U hebt de perfide gewoonte om altijd opnieuw iemand die een andere mening heeft dan de uwe voor te stellen als onwetend en dom. Je mag daar mee ophouden. Wij weten ook wel dat ACW (evenals dochter ACV) geen rechtspersoonlijkheid heeft. Het recente alternatief beweging.net heeft dat wel want het is een vzw. Het is aan de coöperanten aandeelhouders om initiatieven te nemen teneinde ofwel de vzw beweging.net ofwel de individuele kopstukken van ACW voor de rechtbank te slepen. Ook al is ACW op dit ogenblik slechts een "lege schelp" en ook al is het slechts een "vereniging", je kunt altijd een lid als individueel persoon juridisch aanklampen. Zelfs als dit niet onmiddellijk perspectief zou geven op een schadeloosstelling zou het toch de druk van de publieke opinie op de zuil aanzienlijk doen toenemen. Want in de huidige situatie hopen zij stilletjes er onderuit te komen, terwijl zij (ACW en Arco-dochters) door hun éénzijdige belegging van coöperantengeld in één project uiteindelijk de hoofdverantwoordelijken zijn. Het geeft geen pas dat alle gevolgen van dat verkeerd beleid uitsluitend zouden afgewenteld worden op Belfius, laat staan op de belastingbetaler.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 10:48   #223
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
U hebt de perfide gewoonte om altijd opnieuw iemand die een andere mening heeft dan de uwe voor te stellen als onwetend en dom. Je mag daar mee ophouden. Wij weten ook wel dat ACW (evenals dochter ACV) geen rechtspersoonlijkheid heeft. Het recente alternatief beweging.net heeft dat wel want het is een vzw. Het is aan de coöperanten aandeelhouders om initiatieven te nemen teneinde ofwel de vzw beweging.net ofwel de individuele kopstukken van ACW voor de rechtbank te slepen. Ook al is ACW op dit ogenblik slechts een "lege schelp" en ook al is het slechts een "vereniging", je kunt altijd een lid als individueel persoon juridisch aanklampen. Zelfs als dit niet onmiddellijk perspectief zou geven op een schadeloosstelling zou het toch de druk van de publieke opinie op de zuil aanzienlijk doen toenemen. Want in de huidige situatie hopen zij stilletjes er onderuit te komen, terwijl zij (ACW en Arco-dochters) door hun éénzijdige belegging van coöperantengeld in één project uiteindelijk de hoofdverantwoordelijken zijn. Het geeft geen pas dat alle gevolgen van dat verkeerd beleid uitsluitend zouden afgewenteld worden op Belfius, laat staan op de belastingbetaler.
Belfius is een staatsbank geworden, dus haar "vermogen" is of zou ook van de staat moeten zijn en de staat zijn jij en ik.

Ik zou dus eerst zorgen dat de winst onmiddellijk terugvloeit naar de grootste aandeelhouders, de belastingbetalers.

Begin gewoon een rechtszaak tegen iedereen die heeft meegewerkt aan die opgezette diefstal, kopstukken zowel uit de politiek als de kopstukken van de Dexia groep.

Tegen dat die allemaal dood zijn word je zaak wel ontvankelijk verklaard.
Ene is al dood. Den dikke die ons bij de Goldman Sachs club geloodst heeft, zonder inspraak.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 11:02   #224
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

In plaats van te blijven emmeren over juridische actie door coöperanten tegen ACW zou je misschien beter eens nadenken over het waarom dat de juristen van Deminor daar geen tijd aan verspillen. Die concentreren zich op de zaak en gaan achter het geld aan. Dat geld zal realistisch gezien enkel van Belfius of van de overheid komen. Wollige praat over "druk van de publieke opinie op de zuil" is futiel. Het zou ondertussen toch al moeten duidelijk zijn dat die daar hun kas aan vegen. De grote massa van die mensen wil enkel zijn centen terug en heeft onthouden dat er staatswaarborg was gegeven en dat deze regering een engagement nam om een andere oplossing te geven indien die waarborg zou komen te vervallen.
Face it : arco kan onmogelijk voldoende geld uit de vereffening halen om de coöperanten terug te betalen. En Belfius zowel als de staat zullen dat proces nog jarenlang rekken.
Oud 25 januari 2016, 11:10   #225
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Belfius is een staatsbank geworden, dus haar "vermogen" is of zou ook van de staat moeten zijn en de staat zijn jij en ik.

Ik zou dus eerst zorgen dat de winst onmiddellijk terugvloeit naar de grootste aandeelhouders, de belastingbetalers.

Begin gewoon een rechtszaak tegen iedereen die heeft meegewerkt aan die opgezette diefstal, kopstukken zowel uit de politiek als de kopstukken van de Dexia groep.

Tegen dat die allemaal dood zijn word je zaak wel ontvankelijk verklaard.
Ene is al dood. Den dikke die ons bij de Goldman Sachs club geloodst heeft, zonder inspraak.

Op dit ogenblik kreeg er één betrokkene persoonlijk ook een dagvaarding, Francine Swiggers. Tenzij men ervan mag uitgaan dat Deminor plots bestaat uit volslagen idioten, zijn die al lang geleden tot de conclusie gekomen dat het ofwel zinloos is, ofwel onmogelijk om meer individuele dagvaardingen te doen.
Oud 25 januari 2016, 11:27   #226
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De grote massa van die mensen wil enkel zijn centen terug en heeft onthouden dat er staatswaarborg was gegeven en dat deze regering een engagement nam om een andere oplossing te geven indien die waarborg zou komen te vervallen.
Er werd door de ACW-creatuur Leterme staatswaarborg gegeven op een ogenblik dat Dexia volop aan het kapseizen was. Probeer jij maar eens een brandverzekering af te sluiten voor een huis dat reeds in lichterlaaie staat. Bovendien: die staatswaarborg werd stante pede verworpen door de Europese Commissie. Bye bye staatswaarborg. Nogal wiedes ook, het ging niet op spaardeposito's maar om aandelen.
Citaat:
Face it : arco kan onmogelijk voldoende geld uit de vereffening halen om de coöperanten terug te betalen.
Arco is vereffend. Maar het er bovenstaand ACW-beweging.net heeft activa (waaronder onroerend goed) die te gelde kunnen gemaakt worden om te helpen de Arco-coöperanten (desnoods gedeeltelijk) schadeloos te stellen.
In ieder geval is het niet aan de belastingbetaler om voor deze smeerlapperij op te draaien.
Oud 25 januari 2016, 11:41   #227
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de werklul Bekijk bericht
Je bent ongetwijfeld een zeer belangrijk persoon, die niet verloren mag gaan voor onze Vlaamse gemeenschap. Laat je daarom goed verzorgen.

En word lid van de Pandaclub.
Belangrijk persoon? Pffffft! Ik ken mijn plaats hoor. De politieke vendelzwaaiers bepalen wel welke tenslotte je plaats wordt.
Ik zal ooit misschien alleen nog stemmen voor een partij die werkelijk vernieuwing brengt. En dat betekent om te beginnen dat hun hoge functionarissen de wetten die ze zelf stemden gaan naleven.
Momenteel is het nog steeds zo dat sommigen hun macht gebruiken om vermeende tegenstrevers af te maken.
En dan komt de nieuwe partij die zich aandiende broederschap sluiten met die gangsters en dit zonder ingrijpen om hun vroegere soldaten in eer te herstellen. De ridders rijden te paard over het slagveld en vieren feest met de vroegere vijand. De vroegere soldaten zijn verder afgemaakt. Het waren er teveel om hen nog te verzorgen.
Is dat de vernieuwing?
Ik huiver voor een zelfstandig Vlaanderen waar zulkdanige mentaliteit zal
blijvend aanvaard worden. Voor mij zijn dezen die dit verder gedogen gewoon maffialeden die evenmin eerlijkheid beogen in hun daden.
Zou ik er dan nog moeten gaan voor stemmen?
Ik zal dan maar de eeuwige gestrafte "zwarte" blijven. Ik was trouwens niet de enige in dit land.
Ben ik nu een belangrijk iemand om dat ik de naakte waarheid wel inzie?
Ik zie mezelf niet als een belangrijk iemand maar wel als een eerlijk iemand die van anderen dezelfde gaven verwacht.
IJdele hoop dus. Er is geen vernieuwing. Het is niet omdat sommigen op dit forum over vernieuwing in alle toonaarden blaten dat het wel zo is dat het er echt ook is of komen zal.
En lid van de Pandaclub worden? Nee dank U. Ik heb nog maar zelden dergelijk gelul gehoord als hier door Panda's worden verkondigd.
Pandareus laat ik buiten beschouwing. Hij verkondigt tenminste zijn mening.
Of ik ermee akkoord kan gaan is weer een andere zaak maar het is zijn mening en dat mag.
Maar dat hier een andere Pandalul verkondigt dat ik buitengesmeten zou zijn
bij zijn lullen-vereniging en dit zonder enig bewijs of inzicht van de ware toedracht vind ik er dan wel over. Maar......ook dat heeft geen belang.
Als je alleen maar lult zou het fout zijn dat je er op reageert.
Want meer is niet nodig om te veroorzaken dat een lul zichzelf wel belangrijk gaat vinden. Hij heeft wel een mombakkes nodig om zijn wijsheden hier te verkondigen. Tja; ......voor sommigen zijn alle dagen van het jaar karnaval-dagen. Toch voor het broederschap van de karnaval-lullen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 12:49   #228
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op dit ogenblik kreeg er één betrokkene persoonlijk ook een dagvaarding, Francine Swiggers. Tenzij men ervan mag uitgaan dat Deminor plots bestaat uit volslagen idioten, zijn die al lang geleden tot de conclusie gekomen dat het ofwel zinloos is, ofwel onmogelijk om meer individuele dagvaardingen te doen.
Toch gek dat die dagvaardingen ontlopen, de kleine man nooit lukt, zonder betaald te hebben.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 12:50   #229
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er werd door de ACW-creatuur Leterme staatswaarborg gegeven op een ogenblik dat Dexia volop aan het kapseizen was. Probeer jij maar eens een brandverzekering af te sluiten voor een huis dat reeds in lichterlaaie staat. Bovendien: die staatswaarborg werd stante pede verworpen door de Europese Commissie. Bye bye staatswaarborg. Nogal wiedes ook, het ging niet op spaardeposito's maar om aandelen.
Niks stante pede verworpen.
Wel is er achteraf door een europees commissaris beslist dat deze staatswaarborg een vorm van niet toegelaten staatssteun is. De belgische overheid, waar jouw partij mee in de regering zit, voert daar een procedure tegen.

Citaat:
Arco is vereffend.
Dit is gewoon een feitelijke onwaarheid.
Citaat:

Maar het er bovenstaand ACW-beweging.net heeft activa (waaronder onroerend goed) die te gelde kunnen gemaakt worden om te helpen de Arco-coöperanten (desnoods gedeeltelijk) schadeloos te stellen.
In ieder geval is het niet aan de belastingbetaler om voor deze smeerlapperij op te draaien.
Ik wens diegenen die hun hoop stellen op het verhalen van hun verlies op beweging.net veeel geluk toe in hun zoektocht naar rechtvaardigheid.

De meer realistisch ingestelden zullen wel voort via deminor proberen geld los te krijgen bij de vereffenaars, bij Belfius of bij de meest gerede partij : de staat.
Oud 25 januari 2016, 13:02   #230
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Toch gek dat die dagvaardingen ontlopen, de kleine man nooit lukt, zonder betaald te hebben.
Tsjeven zijn meesterlijk bedreven in het veilig stellen van hun belangen. ACW speelde het spel perfide, meer kun je niet verwachten van kaloten, maar ze speelden het perfect.
De staatswaarborg maakte dat de overheid achteraf daar niet meer onderuit raakt, ten bewijze daarvan het politieke akkoord om een ad hoc regeling te bieden als de waarborg na de lopende procedures toch niet zou standhouden. Men gaat er hier nogal licht over dat ook de hardste roepers (= n-va) dat akkoord mee goedkeurden.
Geen enkele partij durft nu open en bloot op het journaal van 19uur komen zeggen dat de coöperanten de pot op kunnen en dat ze hun centen maar moeten gaan vragen bij ACW. Geen enkele. Zelfs de grootste roeper bij n-va durft dat niet. Verder dan wat wollige praat dat "ACW mee moet betalen" raakt men niet. Juridisch speelt die wollige praat toch geen enkele rol.

Is er echt één idioot in België die gelooft dat ACW dat van plan is ?
Het saldo van de vereffening van Arco, verder gaat hun verplichting niet.
Oud 25 januari 2016, 13:47   #231
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
De laatste der separatisten, op weg naar Sint-Fransiscus (Brakel).
Hij haast zich, want om 16.00 stipt wordt de tapiocapudding opgediend.
als er bij jou niet veel in zit kan je het ook niet goed gebruiken he...
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 13:48   #232
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als observator breng ik graag regelmatig verslag uit over het reilen en zeilen van onze forummembers-residenten van Sint Franciscus. Stoor je je daar aan ?
aan jouw gelul stoor ik mij het allerminste, in ronse kunnen ze niet beter, was ik van jou ik zou nog even op de markt in ronse gaan zitten vitten...

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 25 januari 2016 om 13:49.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 14:33   #233
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je bent dus een eerlijke zwarte.

Laat je toch maar verzorgen, werkman
Jij bent wel degelijk een echte lul hoor.
Je viseert steeds personen en beseft zelfs niet dat de zwarten van onder den oorlog momenteel bijna allemaal het hoekje zijn omgegaan.
Ik nog niet want ik ben pas in 1942 geboren en daarom leef ik nog.
Wel niet meer van de jongsten dus maar ik zie nog niet in dat ik mij zou moeten laten verzorgen. Ik ben wel van mening dat jij dringender aan verzorging toe bent. Je hebt namelijk mensen die niet kinds kunnen worden omwille van hoge leeftijd; gewoon omdat ze vanaf hun geboorte kinds zijn gebleven.
Dus aan uw ziekelijke visie van persoonlijke aanvallen te lanceren in een debat en aan uw adviezen heb ik totaal geen boodschap.
Stel U kandidaat voor prins karnaval in uw groep. Misschien maak je daar kans?
Zou je niet beter aan het werk gaan?
Dat advies kreeg ik reeds van jou. Maar......ik ben op rust gesteld.
Waarschijnlijk behoor jij dus tot het werkschuw tuig.
Oud 25 januari 2016, 15:34   #234
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tsjeven zijn meesterlijk bedreven in het veilig stellen van hun belangen. ACW speelde het spel perfide, meer kun je niet verwachten van kaloten, maar ze speelden het perfect.
De staatswaarborg maakte dat de overheid achteraf daar niet meer onderuit raakt, ten bewijze daarvan het politieke akkoord om een ad hoc regeling te bieden als de waarborg na de lopende procedures toch niet zou standhouden. Men gaat er hier nogal licht over dat ook de hardste roepers (= n-va) dat akkoord mee goedkeurden.
Geen enkele partij durft nu open en bloot op het journaal van 19uur komen zeggen dat de coöperanten de pot op kunnen en dat ze hun centen maar moeten gaan vragen bij ACW. Geen enkele. Zelfs de grootste roeper bij n-va durft dat niet. Verder dan wat wollige praat dat "ACW mee moet betalen" raakt men niet. Juridisch speelt die wollige praat toch geen enkele rol.

Is er echt één idioot in België die gelooft dat ACW dat van plan is ?
Het saldo van de vereffening van Arco, verder gaat hun verplichting niet.

Men moet geen idioot zijn om te weten dat het ACW de dans zal ontspringen. Zelfs de N-VA werd dat aan het verstand gebracht. Maar je kan niet ontkennen dat het de enige partij is die daar tenminste iets aan probeert te doen. Dat ze daar geen steun voor krijgt kan je beter de hypocriete zakken verwijten die het vertikken om de partij(en) te steunen die de zuil van de tsjeven wél wil(len) laten betalen. Maar de Belgische nationalisten sleuren er liever het ontbreken van rechtspersoonlijkheid van vakbonden bij, of wijzen op de naamsverandering van het ACW.
Oud 25 januari 2016, 15:56   #235
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Werkmens, je schreef zelf in je vorige post:
k huiver voor een zelfstandig Vlaanderen waar zulkdanige mentaliteit zal blijvend aanvaard worden. Voor mij zijn dezen die dit verder gedogen gewoon maffialeden die evenmin eerlijkheid beogen in hun daden.
Zou ik er dan nog moeten gaan voor stemmen?
Ik zal dan maar de eeuwige gestrafte "zwarte" blijven. Ik was trouwens niet de enige in dit land.
Ben ik nu een belangrijk iemand om dat ik de naakte waarheid wel inzie?

Maar jaag je zo toch niet aan, man. Dat is niet gezond.
Als ik schrijf dat de nieuwe partij en de vroegere mij behandeld hebben als een zwarte; met de nodige eraan verbonden smeerlapperij; dan betekent dat niet dat ik mij een zwarte voel. En als ik door geboortedatum aantoon dat ik nooit verdacht mag worden van oorlogsdaden dan betekent dat evenmin dat ik mij wil verantwoorden om het niet geweest te zijn.
Probeer maar eerst begrijpend te lezen Lul.
Feitelijk zeg ik niet meer dan het feit dat ik omwille van Vlaamse overtuiging en inzet behandeld ben geworden als een zwarte; en dit door eigen mensen.
En heb je het nog niet gemerkt soms?
Heel dit forum zit vol met lullen die liefst het hoofd wegdraaien als ik er durf over spreken. Niks gehoord en niks gezien. Bukken en wegsteken.
Typische Vlaamse mentaliteit. Oef; ze hebben het toch niet tegen mij vandaag.
Ik heb gewerkt met Walen en Vlamingen. En als je een meningsverschil had
met Walen dan bogen al die Flamands zedig het hoofd want ....ze waren druk aan het werk.
Ze hebben op dit forum ook weer hun commentaar en grootspraak.
En er wordt hier geruzied dat het niet mooi meer is.
Dat zijn Vlamingen onder mekaar.
Maar vraag ze eens om uit hun zetel te komen en hun man te staan!
Niks gehoord; niks gezien en kopke in het woestijnzand steken.
Maar......ze denken nog steeds de dappersten aller Galliërs te zijn.
Zelfs Merkel weet dat. En op een voetbalveld maken ze het ene doelpunt achter het andere. Weliswaar van achter de goal.
Ik walg van die nikker-mentaliteit. De leider van mijn werkomgeving noemde ik steeds de baas of mijnheer als hij op zijn strepen stond. Maar nooit dus massa! En er zijn nog steeds te veel Flamands die de juiste aanspreektitels nooit zullen gebruiken. En zelfs sommigen onder ons verwachten van onze politiekers dat ze zich zullen gedragen als Vlamingen.
Vlamingen? Onze kinderen moeten wel Frans studeren want anders verstaan de Walen ons niet. Af en toe krijg ik een mail van TV Vlaanderen uit Luxembourg. In het Frans natuurlijk. Of van de PayPal-rekening bij een bank ook uit Luxembourg. Ook weeral in het Frans natuurlijk.
We hebben wel een taalwetgeving. Maar of onze politiekers hun eigen gemaakte wetgeving afdwingen is het verschil tussen realiteit en dagdromen.
Ik blijf er bij. Dit is hier een bananenrepubliek!
Oud 25 januari 2016, 16:05   #236
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Werkman, een goed raad. Ga niet in op het getrol van een fervente dubbelnicker. Ook niet als hij het op jou gemunt heeft. Vanavond verdwijnen niet alleen zijn posts maar ook jouw antwoorden aan hem. Je geeft er de moderator extra werk mee maar pleziert de trol door op zijn gején te reageren.

Let even op de naam waaronder dezelfde trol morgen terugkomt. Wedden dat zijn nieuwste nick naar de mijne verwijst?
Oud 25 januari 2016, 16:08   #237
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Terloops. Je hebt groot gelijk door Belgique een bananenmonarchie te noemen.
Minister van Staat (dankzij le roi) Marc Eyskens noemde Belgique zelfs een apenland.
Oud 25 januari 2016, 16:38   #238
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Terloops. Je hebt groot gelijk door Belgique een bananenmonarchie te noemen.
Minister van Staat (dankzij le roi) Marc Eyskens noemde Belgique zelfs een apenland.
Knuppel; ik weet het hoor.
Pandareus heeft mij ook al verwittigd voor al die lullen(één en dezelfde persoon) die hier op het forum hun drek achterlaten.
Maar dit is dus niet toevallig. Dit is een georchestreerde aanval op een forum dat het volk een stem verschaft. Die Lul gebruikt waarschijnlijk de PC's van een of ander kabinet in opdracht nog wel.
We weten dan ook meteen dat de politiek mogelijk zelf bezig is om een lachertje te maken van de persvrijheid in dit "apenland".
Eyskens gebruikte deze term waarschijnlijk uit een zekere rancune tegenover andere soortgenoten. Maar kom. De term is gebruikt en het is waarschijnlijk een van de weinige door hem prijs gegeven gedachten die ik bewonder.
Oud 25 januari 2016, 16:49   #239
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks stante pede verworpen.
Wel is er achteraf door een europees commissaris beslist dat deze staatswaarborg een vorm van niet toegelaten staatssteun is. De belgische overheid, waar jouw partij mee in de regering zit, voert daar een procedure tegen.
En zal dik verliezen.
Citaat:
Dit is gewoon een feitelijke onwaarheid.
Formeel misschien niet. Maar naar een bericht in de week-end editie van de Tijd zijn praktisch alle activa verkocht en blijven er enkel nog wat small potatoes over.
Citaat:
Ik wens diegenen die hun hoop stellen op het verhalen van hun verlies op beweging.net veeel geluk toe in hun zoektocht naar rechtvaardigheid.

De meer realistisch ingestelden zullen wel voort via deminor proberen geld los te krijgen bij de vereffenaars, bij Belfius of bij de meest gerede partij : de staat.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be