![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens wij van de PVDA en Kim Yong Un vegen onze voeten aan de Internationale. Wij zijn voor een streng maar rechtvaardig leiderschap van ons alwetend Voorbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom zetten ze elk geval van racisme dik in de verf en verdoezelen ze het echt probleem. |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vind jij dan dat een doodgeschoten schijnbaar onschuldige jongen met de grootse drek overgieten op sociale media, een vals probleem is? Of erger, doet wie dit aan de kaak stelt een poging om het 'echt probleem' te verdoezelen?
|
|
|
#229 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb dat nergens gelezen, dus kan ik daar niet over oordelen. Zoals hier boven gezegd ging het over een paar gevallen van haatpost. Goed ieder geval is er een te veel maar er zijn ergere dingen dan èè n gestoorde geest die dergelijke vuiligheid post. Of hebt ge het over die moslims die vonden dat de meisjes die daar het leven lieten toch maar hoeren waren? Dat vind ik wel een echt probleem. En wie dat "een uitvlucht" noemt doet inderdaad een poging om de echte problemen te verdoezelen. Laatst gewijzigd door Bobke : 6 januari 2017 om 16:48. |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Redenen genoeg om een probleem te zijn dus. |
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stropoppen gebruiken is een teken van zwakte. |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Naast het zagen over de dubbele nationalite�*t, over het toch zo grote onrecht dat de vlamingen aangedaan werd, het is de schuld van de migratie, verkrachtingen mochten niet ontbreken,Molenbeek, het Turkse leger, illegalen , assimilatie , het oud testament, och men denkt toch maar "weer ene met een achterlijk gedachtengoed minder", selectieve verontwaardiging en dan begin jezelf ook nog over alle vlamingen die racisten zouden zijn. Je kent toch het verschil tussen DIE vlamingen en DE Vlamingen, moest het zo niet zijn leer het dan dan voor je gaat reageren, uw selectieve verontwaardiging begint immers belachelijke vormen aan te nemen. |
|
|
|
|
|
|
#233 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Logica: het een sluit het ander uit. Citaat:
|
|
|
|
#234 |
|
Banneling
|
En ik weet heel zeker dat het u niet zal aanstaan of het zou moeten zijn dat de rest van het forum in uw negeerlijst zit en je alleen nog mijn postings ziet gezien alleen deze u storen.
Laatst gewijzigd door dpg : 6 januari 2017 om 17:36. |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat er nu eenmaal meer volgelingen zijn van dat geloof.
Laatst gewijzigd door Bobke : 6 januari 2017 om 17:39. |
|
|
|
|
|
#236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet heel zeker dat ge niet kunt. Trouwens uw postings storen mij helemaal niet, in dat geval zou je inderdaad op mijn negeerlijst staan. |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom is zich verheugen van een doodgeschoten jongen tijdens een aanslag geen probleem, maar zich verheugen van een doodgeschoten meisje tijdens dezelfde aanslag wél een groot probleem?
|
|
|
|
#240 |
|
Europees Commissaris
|
U moet het eerder omdraaien: waarom vindt men de reacties over die jongen schandalig en over dat meisje niet? Het meisje wordt daarbij nog verketterd door haar eigen geloofsgenoten. Vrouwen hebben duidelijk nog altijd geen rechten in deze 7e eeuwse barbaarse waanzinnigheid. De poco's staan daar blijkbaar volledig achter.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 januari 2017 om 19:24. |
|
|
|