![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad !!
Ik heb nog goesting om te leven , hoe wordt onze toekomst bepaald ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 januari 2022 om 16:15. |
|
|
|
|
|
#222 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tongerse kunstenaar Raf Verjans (86) overleden
De Tongerse kunstenaar en edelsmid Raf Verjans is donderdag in familiekring heengegaan. Hij werd 86 jaar. Bij hem draaide alles rond ‘dualiteit’. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220130_95618252 HBVL 30-01-2022 Raf Verjans startte zijn artistieke carrière met hogere studies in de edelsmeedkunst in Maredsous (1949-1956), waar hij school liep met andere bekende kunstenaars zoals o.a. Felix Roulin, Jean William, Emile Souply. Na een uitgebreide buitenlandse reis deed hij stage bij een edelsmederij in Maastricht. Hier vervolmaakte Verjans zijn metier. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat weet ik uit ondervinding. Vandaar dat ik het beangstigend vind (vooral omdat ik begin deze week op tram 5 ben gestapt).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 30 januari 2022 om 18:34. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fotograaf René Robert, killed by indifference.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De carrière van deze flutactrice is ook wijlen: https://nypost.com/2022/01/29/actres...ium=SocialFlow
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik herinner me dat hij na een schietpartij met de politie zei dat dit een "fait divers" was. Jaren later kwamen die gasten van de schietpartij terug in het nieuws, iets met Zaventem en Maalbeek...
|
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#231 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Amper een jaar ouder dan mij. |
||
|
|
|
|
|
#232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn dood is maar een fait divers.
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is veel van mij dat jij niet weet. Maar uw conclusie snijdt geen hout.
Het was de Nederlandse vertaling van het Oilsjters spreekwoord " er zen al schoeinjer gestorven" wat betekent dat het ons geen zak kan schelen dat hij de geest heeft gegeven.
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch even een klein misverstandje uit de wereld helpen: voor Franstaligen zijn "faits divers" feiten die in het nieuws onder geen bepaalde rubriek worden ondergebracht, zoals feiten van zwaar banditisme. Kijk vb. naar de faits divers op Le Figaro: dat gaat over gewapende overvallen, homejackings enz.. Voor een Vlaming is een fait divers dan weer eerder iets triviaals, in de stijl van "brandweer haalt kat uit boom". Ik ben nu geen liefhebber van Thielemans maar de waarheid heeft ook haar rechten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 31 januari 2022 om 09:26. |
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Milieu wetgeving, die mag niet gecremeerd worden. Normaal moest men hem mee geven met het klein gevaarlijk afval.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 31 januari 2022 om 11:46. |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien in zo'n gele industriële container voor bio-hazard gevoelig afval? Die doen ze ook nooit meer open, die gaan zo in de verbrandingsoven. Ontsnappen is niet meer mogelijk.
|
|
|
|
#239 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|