![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jawel. De naïviteit ervan is voor het hoofd stotend. Verzachtende omstandigheid is de post WO2 indoctrinatie van de Europese bevolking waardoor men ergens nog begrip kan hebben voor het in eigen voet schieten, de laffe vazalhouding en de ahistorische logica die men aangeleerd gekregen heeft dat de VS het beste met ons voor heeft. Men kan even goed zeggen "trap het af over de oceaan als ge zo denkt".
Laatst gewijzigd door Bach : 21 november 2024 om 17:41. |
|
|
|
|
|
#223 | |
|
|
Citaat:
Duitsland, terecht misschien, is sinds 1945 bezet gebied, maar is altijd de motor van de Europese economie geweest. Dus in weze is, de franse arrogantie niet te na gesproken, de volledige europese economie een monetaire melkkoe van de Amerikanen geweest. Ook nu nog. De indoctrinatie heeft perfect gewerkt, want zelfs nu het voor iedereen met eigen ogen te zien zien is, (naar aanleiding van de inval van de russen in "ons gebied/invloedssfeer") is het enige weerwoord erop; "maar Putin." Het is voor de meesten compleet vreemd en buitenaards nog maar de aanzet te geven om tot een herboren Europese emancipatie te komen. De brains en de branie en de goedkope energie. Dat is alles wat we nodig hebben om daartoe te komen.
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De overheid kan zoveel posten créeren als het wil. Maar dat gaat ten koste van alle burgers en bedrijven die harder belast worden of erger de de schuldenberg van het land stijgt. Op het eind van de rit betaald iedereen de kosten van de staat. Ten andere heeft men hier in Europa een naieve kijk op de US en de meesten hebben er nooit een voet gezet tenzij voor toeristische redenen. Er zijn degelijk wetten die bedrijven moeten volgen. Op gebied van arbeidsrecht hebben ze evengoed verplichtingen en vakbonden kunnen in de US een nachtmerrie zijn. Laatst gewijzigd door Gipsy : 21 november 2024 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#225 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 21 november 2024 om 19:03. |
||
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
Matt Gaetz gooit de handdoek al in de ring.
https://www.lefigaro.fr/internationa...trump-20241121 |
|
|
|
|
|
#227 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Voor dit soort persoonlijke commentaar kun je inderdaad beter beter gebruik maken van de forumfunctie "Privéberichten". Citaat:
Je slaat de bal weeral ferm mis, er werd een inhoudelijke bijdrage gevraagd over de oorlog tussen rusland en oekraïne en of wij, en anselmo (en gij) als europese burgers, daar iets mee te maken hebben. En jij lult er dan op los over wat 80 miljoen Trump-stemmers zullen gaan doen. Hilarisch, had ik nu die weddenschap maar aangegaan... ![]() Blijf lezers maar plezieren met je inhoudelijke bijdragen...ze zijn inderdaad vermakelijk.
|
|
|
|
#228 | |
|
|
Citaat:
Ik vermoed dat zijn offer echter in de toekomst wel terugbetaald zal worden. https://www.reuters.com/world/us/mat...et-2024-11-20/ Het dient onderlijnd dat er een rapport bestaat in de senaat, over de bewuste beschuldiging, en waarop nooit een aanklacht volgde. Vooral dat laatste is onlogisch in het licht van de controverse rond Gaetz.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 november 2024 om 19:28. |
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ondertussen is Putler terug bezig zijn oude rijk te heroveren. Tsjetijenië is een vazallenstaat, Belarus kent een president die de schoothond is van Khuylo, Georgië haar politieke elite kruipt uit existentiële angst in het hol van Khuylo, Moldavië proberen ze te destabiliseren. Maar Putler heeft zich verkeken, het westen was veel minder laf dan hij ingeschat had. Heeft wel degelijk militaire steun gegeven aan Oekraine dat vecht voor haar overleven. (te weinig... te traag..., maar toch deden we het). Strategisch heeft hij nu al verloren, want door zijn idiote oorlog is de NATO weer met twee belangrijke lidstaten veel sterker geworden. Russen zijn sterk in één ding : de tijd laten spelen in hun voordeel. Twintig jaar lang 'vriendjes' spelen met Duitse politici om ze via gas leveringen afhankelijk te maken. Mislukt. Half europa verslaafd maken aan goedkoop russisch gas gedurende twintig jaar om ze zo te kunnen domesticeren. Mislukt. Serieel zitten dreigen met inzet van het kernwapen. Mislukt. Het toont aan dat diegenen die in het Westen beslissen over strategie zich niet langer laten afblaffen door dat primitieve russische volkje. Fuck him, met zijn gas en zijn olie. Dat hij dat maar gaat verkopen aan -30% aan india, die doen er een goeie zaak mee. |
|
|
|
|
|
|
#232 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Rusland voelt zich blijkbaar steeds "omsingeld" en "bedreigd". Het koloniale imperium van de Russiche Federatie strekt zich uit van de grenzen met Polen, de Baltische staten en Finland tot zo maar eventjes de Japanse Zee. Dan grens je natuurlijk aan zeer veel landen en is er uiteraard reden om door omsingelings-paranoia bevangen te worden...
|
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De hemeltergende naïviteit zit aan de kant van degenen die geloven dat je met de Russen een akkoord kan sluiten waar ze zich dan ook gaan aan houden.
Dat bestaat niet. En wie ons probeert wijs te maken van wel, is of een naïeve sukkel of een criminele bedrieger. Beiden even gevaarlijk.
|
|
|
#234 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#235 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#236 |
|
|
Pam Bondi wordt nu genomineerd als “attorney general.”
https://www.zerohedge.com/political/...torney-general
|
|
|
#237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerst de EU van de fascisten redden, de wereld heeft hun bemoeienissen niet meer nodig.
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dank u voor het terug 'on topic' (proberen te) komen. Naar 't schijnt geloofde ze rotsvast in "Stop The Steal". Daarnaast beoefende ze min of meer een gelijkaardige 'profession' als die van Kamala Harris vooraleer die de politiek in ging. Zou ze even 'idioot' zijn? https://en.wikipedia.org/wiki/Pam_Bondi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 22 november 2024 om 09:51. |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
|
Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 november 2024 om 10:34. |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
|
Intussen is de poging tot fraude in Bucks County Penn. afgelopen.
Casey legt zich uiteindelijk neer bij zijn verlies, dus een extra zetel voor de Republikeinen. https://pjmedia.com/matt-margolis/20...rmick-n4934526
|