Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2007, 21:43   #221
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Wat je hier hebt aangetoond is dat moslims het onderling oneens kunnen zijn! Surprise, surprise! De reden dat veel racisten bang voor ons zijn is dat ze zien als één blok. Onder moslims zijn er waarschijnlijk nog meer meningen dan onder Vlamingen. Zelfs over zo'n belangrijke zaken als de Koran. Ik hoop dat je dat ziet.
Geen enkele van die zogenaamde 'gematigde' moslims die eigenlijk geen moslims meer zijn, (hoe meer men islam aanhangt, hoe fundamentalsitischer en hoe gevaarlijker, hoe minder islam hoe vredelievender) zal de moslims (die men fanaten noemt of fundamentalisten) kunnen tegenhouden want zij hebben daar geen antwoord op. Zij kunnen niet weerleggen dat in de islam de discriminatie van andersdenkenden/gelovigen ingebakken zit. Zij zullen de moslims niet kunnen tegenhouden. Net zoals men de moslims in iran niet heeft kunnen tegenhouden. Iran was westers en kijk nu eens...

En dan te bedenken dat naast het hoge geboortecijfer onder moslims en de kinderen uit elk gemengd huwelijk ook als moslim worden opgevoed en dat naast de gezinsherenigingen en de snel belg wet er ook nog eens meer dan 70 % van de moslims hun partner in het moslimland van herkomst gaan zoeken dan weet men wel hoe laat het is.
Men moet echt zwakbegaafd zijn om dat niet in te zien.

Waarom de islam wel degelijk het probleem is.
http://www.motionbox.com/video/player/1c9dddb01c1de492?#1

Laatst gewijzigd door smiley : 11 november 2007 om 21:49.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:44   #222
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat je hier hebt aangetoond is dat moslims het onderling oneens kunnen zijn! .

In alle anonimiteit. Laat ze het voor een camera doen, met een imam in de buurt, en ze mekkeren als lammetjes hun koranversjes weer af.
Tenzij ze bemiddeld of bekend genoeg zijn om security te krijgen tegen wilde extremisten.

Dus dat van de 'koran is het eeuwige en onveranderwoordelijke woord van god' is dus zever. Fijn het eens uit de mond van een moslim te horen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:47   #223
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
In alle anonimiteit. Laat ze het voor een camera doen, met een imam in de buurt, en ze mekkeren als lammetjes hun koranversjes weer af.
Tenzij ze bemiddeld of bekend genoeg zijn om security te krijgen tegen wilde extremisten.

Dus dat van de 'koran is het eeuwige en onveranderwoordelijke woord van god' is dus zever. Fijn het eens uit de mond van een moslim te horen.
Wat, hoe, waar? Leg je weer woorden in andermans mond?? Jij mekkert trouwens nogal veel rechtse prietpraat af hoor.
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:48   #224
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat, hoe, waar? Leg je weer woorden in andermans mond?? Jij mekkert trouwens nogal veel rechtse prietpraat af hoor.
rechts onderbouwde argumentering zul je bedoelen

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:49   #225
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Geen enkele van die zogenaamde 'gematigde' moslims die eigenlijk geen moslims meer zijn, (hoe meer men islam aanhangt, hoe fundamentalsitischer en hoe gevaarlijker, hoe minder islam hoe vredelievender) zal de moslims (die men fanaten noemt of fundamentalisten) kunnen tegenhouden want zij hebben daar geen antwoord op. Zij kunnen niet weerleggen dat in de islam de discriminatie van andersdenkenden/gelovigen ingebakken zit. Zij zullen de moslims niet kunnen tegenhouden. Net zoals men de moslims in iran niet heft kunnen tegenhouden. Iran was westers en kijk nu eens...
Begin niet over Iran hé! De V.S. heeft het zelf verkloot door een tyran te installeren. Het moest er van komen dat een paar volksmenners de Islam misbruikten om een omverwerping van dat regime te bekomen. Als de Amerikanen iets van de Islam hadden begrepen had het zo niet moeten lopen. Veel Iraniërs zijn niet akkoord met het strikte regime van Teheran. Maar zoiets komt je natuurlijk niet op tv.
Oud 11 november 2007, 21:49   #226
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, ik stel enkel vast dat afvallige moslims of moslims die durven na te denken over barbaarsheden uit de koran zich nog steeds niet durven te outen. Nog te veel gewelddreigingen zeker?
Oud 11 november 2007, 21:50   #227
Banneling

Standaard

Citaat:
Begin niet over Iran hé! De V.S. heeft het zelf verkloot door een tyran te installeren. Het moest er van komen dat een paar volksmenners de Islam misbruikten om een omverwerping van dat regime te bekomen. Als de Amerikanen iets van de Islam hadden begrepen had het zo niet moeten lopen. Veel Iraniërs zijn niet akkoord met het strikte regime van Teheran. Maar zoiets komt je natuurlijk niet op tv.
Ze hebben het zich al dik beklaagd dat ze de Sjah verjaagd hebben en die oude religieuze zot binnenhaalden.
Oud 11 november 2007, 21:50   #228
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alleen Iran, kijk eens naar Azie. Overal waar moslims groot genoeg in aantal worden is het van dat !!!!

Islam = subjugate (discriminate) the infidels

Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is.

Koenraad Elst
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 11 november 2007 om 21:54.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:50   #229
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Arabisch als landstaal? Nooit of te nimmer. Er zou eigenlijk überhaupt geen Arabisch moeten gesproken worden in Vlaanderen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:51   #230
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Arabisch als landstaal? Nooit of te nimmer. Er zou eigenlijk überhaupt geen Arabisch moeten gesproken worden in Vlaanderen.
idd, toch nog iemand die mijn mening deelt.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:54   #231
Banneling

Standaard

Abdelkader, je antwoordde nog steeds niet op mijn vraag : in welke taal ga je je kinderen groot brengen?

En nu ik toch bezig ben : waar ga jij je ooit laten begraven? Hier of in Marokko?
Oud 11 november 2007, 21:57   #232
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

De meeste van de huidige internationale problemen zijn veroorzaakt door Westerlingen die met hun fikken niet van de rijkdom van de derde wereld konden blijven (een denigrerende benaming trouwens). Kolonisatie, het installeren van marionettenregime's. Voorbeeld: Iran, met een negatieve tegenreactie als gevolgd. De Engelsen die de Joodse verdrijving van de Palestijnen toestaan uit schuldgevoel omdat ze niet hadden ingegrepen in WO II. Het trainen en bewapen van enkele fanatieke gekken tegen de U.S.S.R. in Afghanisaten die zich nadien tegen hen keerden! Met hun eigen wapens en omwille van de verstrekte trainingen in guerrilla-oorlogvoering. Gevolg: alle moslims worden nu beschouwd als terroristen in het westen. Alleen maar omwille van het westerse imperialisme.

Iedereen weet toch hoe dat gaat eindigen. De volgende generatie van haat is opgekweekt in de stadsoorlogen in Irak. Door natuurlijke selectie zijn alleen de beste verzetsstrijders overgebleven. Sommige uit verdediging van hun eigen buurt. Die zullen het daar wel bij laten. Maar vele anderen zullen de geperverteerd en verwrongen al-qaeda versie als het ware moslimsgeloof aanvaarden en wraak nemen op de V.S.A.

Wat weer nieuw geweld met zich meebrengt.

Wanneer gaat het westen zijn bemoeizucht beteugelen. Als alles leeggeplunderd is!!
Oud 11 november 2007, 21:58   #233
Banneling

Standaard

Citaat:
De meeste van de huidige internationale problemen zijn veroorzaakt door Westerlingen die met hun fikken niet van de rijkdom van de derde wereld konden blijven (een denigrerende benaming trouwens). Kolonisatie, het installeren van marionettenregime's. Voorbeeld: Iran, met een negatieve tegenreactie als gevolgd. De Engelsen die de Joodse verdrijving van de Palestijnen toestaan uit schuldgevoel omdat ze niet hadden ingegrepen in WO II. Het trainen en bewapen van enkele fanatieke gekken tegen de U.S.S.R. in Afghanisaten die zich nadien tegen hen keerden! Met hun eigen wapens en omwille van de verstrekte trainingen in guerrilla-oorlogvoering. Gevolg: alle moslims worden nu beschouwd als terroristen in het westen. Alleen maar omwille van het westerse imperialisme.

Iedereen weet toch hoe dat gaat eindigen. De volgende generatie van haat is opgekweekt in de stadsoorlogen in Irak. Door natuurlijke selectie zijn alleen de beste verzetsstrijders overgebleven. Sommige uit verdediging van hun eigen buurt. Die zullen het daar wel bij laten. Maar vele anderen zullen de geperverteerd en verwrongen al-qaeda versie als het ware moslimsgeloof aanvaarden en wraak nemen op de V.S.A.

Wat weer nieuw geweld met zich meebrengt.

Wanneer gaat het westen zijn bemoeizucht beteugelen. Als alles leeggeplunderd is!!
Vertel het eens aan Bush. Die woont niet in Vlaanderen.
Oud 11 november 2007, 21:58   #234
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom worden racisten op dit forum niet verbannen eigenlijk?
Jongen,ik ben uw gedoe hier kotsbeu,jaja,we weten het ondertussen al van u en uw vrienden dat alles racisme is.
Die cartoons net van hetzelfde;er worden van iedereen cartoons en dergelijke gemaakt en mee gespot,who cares maar o wee als het alweer over of mee uw vrienden te maken heeft,bbrrrr.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:59   #235
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Abdelkader, je antwoordde nog steeds niet op mijn vraag : in welke taal ga je je kinderen groot brengen?

En nu ik toch bezig ben : waar ga jij je ooit laten begraven? Hier of in Marokko?
1. Jij denkt dat iedereen hier maar moet staan springen als jij een vraag stelt of wat?? En dan maar zeggen: "ze beantwoorden mijn vraag niet" Ik zal dus ongetwijfeld gelijk hebben want ze vertonen vluchtgedrag!

2. Die vraag over kinderen heb ik in een ander topic besproken als onderdeel dan een post. Ik weet het eerlijk gezegd zelf nog niet. Ik ben twintig. Het hangt ook af van mijn vrouw. Straf hé.

3. Waarom? Ben je mij dood aan het plannen?
Oud 11 november 2007, 22:00   #236
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Njah,die gaat zich laten begraven als ze dat stukske grond in mechelen krijgen op de mechelaar hun kosten want er mogen alleen maar moslims begraven worden.
Daar zal'em zich laten begraven.
Moslims zijn de grootste racisten die er zijn;ze willen niet nasst vlaamse blanke mensen liggen als ze het leven laten.
Oud 11 november 2007, 22:01   #237
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Vertel het eens aan Bush. Die woont niet in Vlaanderen.
Osama ook niet, maar moslims worden door racistische Vlamingen wel op die gek afgerekend! Zo gemakkelijk kom je er dus niet van af!
Oud 11 november 2007, 22:01   #238
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Jij denkt dat iedereen hier maar moet staan springen als jij een vraag stelt of wat?? En dan maar zeggen: "ze beantwoorden mijn vraag niet" Ik zal dus ongetwijfeld gelijk hebben want ze vertonen vluchtgedrag!

2. Die vraag over kinderen heb ik in een ander topic besproken als onderdeel dan een post. Ik weet het eerlijk gezegd zelf nog niet. Ik ben twintig. Het hangt ook af van mijn vrouw. Straf hé.

Waarom? Omdat de antwoorden veelzeggend zouden zijn.
Oud 11 november 2007, 22:03   #239
Banneling

Standaard

Citaat:
Osama ook niet, maar moslims worden door racistische Vlamingen wel op die gek afgerekend! Zo gemakkelijk kom je er dus niet van af!
Moslims staan wel in de straten te joelen als Osama er een paar zelfontploffers op uit stuurt. Of ze blijven oordverdovend stil.

'Racistische Vlamingen' gaan betogen als Bush weer oorlogsplannen ontvouwt.

En nu gij.
Oud 11 november 2007, 22:06   #240
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Wahahaha,sloefenligger en dat je zegt het nog niet weet zegt genoeg.
Man,ik moet daar zelfs niet over nadenken;ik wil begraven worden in mijn gemeente en op die manier krijgen de beestjes ook nog eten.

Er is maar 1 ding int leven waar ik echt het schijt van krijg en das dat je ooit dood gaat,ts.
Waarom leven we dan in godsnaam?
Kzal kik het u zeggen;voor den hond zijn kloten.Werken werken en nog eens je kreupel werken tot je 65 j ongeveer en wat heb je dan nog van je leven met zo'n armzierig pensieontje?
Als ik zie hoeveel geld ze uitgeven aan gevangenen,aan de walen en ga zo maar door.......Een schande.
En voor de rest;een beetje plezier dat je hebt en kan maken en dan ist alweer iedere week hetzelfde;pissen/schijten,eten gereed maken wassen en koken,weeral de zoveelste rekeningen betalen,dan gaan werken,thuis komen,je wat wassen,indien mogelijk dan toch nog wat tv kijken en dan weer gaan slapen en dag nadien alweer van hetzelfde.Werken en werken,hangt mijn kloten uit.

En als dat nog niet erg genoeg is moet een mens zo'n dingen gaan lezen als;het arabisch als 3de taal,manman.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be