![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De ogenschijnlijke uitzonderingen op deze situatie is daar waar Sikh en andere , wel bekeringslustige godsdienstingen elkaar ontmoeten. De Sikh hebben namelijk wel in hun regels staan dat ze zich, en anderen, zelfs van andere religies mogen verdedigen met geweld. Je kan je wel voorstellen wat dat geeft daar waar Moslims in kontakt komen met de Sikh. Da's ambras in de klas. Citaat:
Ik kan dit alle dagen in levende lijve ondervinden. De Sikh tempel van Vilvoorde zit hier 200 meter vandaan. Maar het is ook zo dat de creativiteit niet onderdrukt word, en het is hen perfect toegelaten om de lokale regels en wetten te omzeilen. Vandaar dat de politie, indien ze lastig willen doen, vele Sikh de doos in kunnen draaien wegens verboden wapendracht. In alle geval, hier gaat Regel 2 van Maddox prima op. Niet betrapt worden. Citaat:
In mijn vriendenkring zitten wel meer mannen met lang haar, en ik moet eerlijk toegeven, het is geen sociaal nadeel, noch professioneel een belemmering. Ook hier kan je de Sikh niet op pakken. In hun regels en geboden staat duidelijk dat 1 van hun plichten is om zichzelf prima te verzorgen, en dat ze ten alle tijden een kam moeten bijhebben om hun ongeknipte haren de verzorging te geven die nodig is. 't zijn geen woestijnrovers met een tekort aan water en zeep. De Sikh bakermat is een waterrijk gebied met een beschaving die verder terug gaat dan de geschiedenis van West Europa. Citaat:
Het verschil zit in het doel. Een hoofddoek/niqaab/boerka is een middel om aan te tonen "eentje van ons, niet verkrachten aub". Terwijl die andere hoofddeksels op zijn best aangeven "eentje van ons".
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 maart 2011 om 15:00. |
||||
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Deze topic is een zoveelste fascistische aanslag op de geschiedenis van mijn volk, een poging tot onderdrukking en vernedering door degenen die enkel vernietiging van wat anderen hebben opgebouwd in hun geest hebben. Ze stellen niks voor, zonder verleden, heden of toekomst. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Deze topic is niet een aanslag op ...enz. Deze topic wil het verbieden van symbolen in vraag stellen. |
|
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht dat het oa was omdat men neutraliteit vraagt in dit land voor wat het openbare leven betreft waardoor men niet via zijn/haar kledij voortdurend wil aantonen dat men tot een bepaalde groep behoort! Een Jood met pijpekrullen aan een loket, nog niet gezien! enz enz enz Maar laten we maar weer het hypocriete spelletje spelen van "het werd al duizend keer gezegd en geschreven" maar we weten van niets... Vraag het nog eens aan Erdogan. |
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#246 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#247 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Net zoals witte puntmutsen ook zullen verboden worden als men de niet-puntmutsdragers gaat lastigvallen en uitschelden omdat ze geen puntmuts dragen; Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#249 | |
|
Banneling
|
Citaat:
binnenkort gaan die wel met vlaamse leeuw hoofddoeken in het Vlaamse parlement zitten, maar daar heeft U geen enkel probleem mee veronderstel ik? |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Net zoals Vlaams ook zal verboden worden als men de niet-Vlamingen gaat lastigvallen en uitschelden omdat ze geen Vlaams spreken". Plezant spelletje, hé?
|
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik scheld trouwens nooit anderstaligen uit. Ik versta ze gewoon niet. |
|
|