Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2021, 20:02   #241
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Bah neen er is geen dwang. Alleen een bonus appje dat het leven gemakkelijker maakt, waar ge meer met kunt genieten.
Kortom, je krijgt snoepjes als je je laat vaccineren. Snoepjes die niets met mogelijke medische redenen te maken hebben. Niets.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2021, 20:04   #242
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Toch wel.
Citaat:
U mist het punt . Daar gaat het niet om. Het gaat erover dat we alle kansen moeten aannemen om opnames op intensieve te vermijden. En vaccinatie kan er zeker zo een zijn (naast masker, goede ventilatie, afstand bewaren, enz). Daarom begrijp ik niet dat mensen weigeren zich te laten vaccineren.
We moeten alle kansen aannemen om het Joodse Gevaar te weren.
Elke kans, koste wat het kost, moet gegrepen worden.
Ze bannen uit publieke functies, hun winkels laten overnemen door Ariers, hun bezittingen in beslag nemen, hun ontslaan uit hun werk, hen dwangarbeid doen verrichten, hen deporteren naar werkkampen. Hen uitroeien.
Ik begrijp niet dat Ariers weigeren hieraan medewerking te verlenen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 14 december 2021 om 20:04.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2021, 20:17   #243
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Herhaal dan even kort en bondig wat DE medische reden dan wel moge zijn om kinderen met een coronavaccin te prikken.
U bent alwéér aan het neuzelen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2021, 20:27   #244
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel.
Hoeveel kinderen liggen er op intensieve ? Dus hoeveel kinderen gaan nooit op intensieve liggen ? En toch wil je die behandelen, en een risico laten lopen op allerlei problemen met deze vaccins, zoals een mogelijke leukemie binnen 5 jaar, of een grotere gevoeligheid aan een toekomstig corona virus of zo ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2021, 20:29   #245
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
We moeten alle kansen aannemen om het Joodse Gevaar te weren.
Elke kans, koste wat het kost, moet gegrepen worden.
Ze bannen uit publieke functies, hun winkels laten overnemen door Ariers, hun bezittingen in beslag nemen, hun ontslaan uit hun werk, hen dwangarbeid doen verrichten, hen deporteren naar werkkampen. Hen uitroeien.
Ik begrijp niet dat Ariers weigeren hieraan medewerking te verlenen.
Ge hebt geluk dat ge op een Belgisch forum zit, in Duitsland sliept ge vanavond al in een cel.
Het is erover en geen klein beetje maar het mag blijkbaar op dit forum.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2021, 20:34   #246
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge hebt geluk dat ge op een Belgisch forum zit, in Duitsland sliept ge vanavond al in een cel.
Dat wordt steeds verontwaardigd gezegd, maar de parallellen zijn toch enorm ?

Nog eens, deze keer gaat het niet over een uitroeiingscampagne, maar DAT is niet wat belangrijk is bij het nazisme he. Dat is een particulariteit, maar niet het belangrijkste. Het belangrijkste is het waanzinnige totalitaire discours van de nazi's he. Niet dat ze wat mensen hebben vermoord als dusdanig, dat was gewoon maar het OBJECT van hun discours. Deze keer is dat een ander object, maar een even waanzinnig totalitair discours.
Of je nu als een waanzinnige het Joodse gevaar viseert, en de Joden wil uitroeien, of je viseert het Besmettingsgevaar, en je wil besmettingen uitroeien, dat is in de grond kifkif. Wat het weerzinwekkende is, is het totalitair waanzinnige aan beide discours. Niet de precieze details over WELKE waanzin he.

Ondertussen ondergaat ge toch maar, en dat nog tot aan uw laatste adem, de gevolgen van deze waanzin, he, en zijt ge uw vroeger leventje toch voorgoed kwijt. DAARAAN merkt ge de schandalige waanzin. Of ge nu naar een kamp afgevoerd wordt, of ge moogt uw vroegere pleziertjes niet meer hebben, dat is een detail he. Het is toch in de grond hetzelfde niewaar, de waanzin waar ge uw goeie leven aan kwijt zijt.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 december 2021 om 20:35.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2021, 20:37   #247
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Nog eens, deze keer gaat het niet over een uitroeiingscampagne, maar DAT is niet wat belangrijk is bij het nazisme he. Dat is een particulariteit, maar niet het belangrijkste. Het belangrijkste is het waanzinnige totalitaire discours van de nazi's he. Niet dat ze wat mensen hebben vermoord als dusdanig, dat was gewoon maar het OBJECT van hun discours. Deze keer is dat een ander object, maar een even waanzinnig totalitair discours.
Of je nu als een waanzinnige het Joodse gevaar viseert, en de Joden wil uitroeien, of je viseert het Besmettingsgevaar, en je wil besmettingen uitroeien, dat is in de grond kifkif. Wat het weerzinwekkende is, is het totalitair waanzinnige aan beide discours. Niet de precieze details over WELKE waanzin he.

Ondertussen ondergaat ge toch maar, en dat nog tot aan uw laatste adem, de gevolgen van deze waanzin, he, en zijt ge uw vroeger leventje toch voorgoed kwijt. DAARAAN merkt ge de schandalige waanzin. Of ge nu naar een kamp afgevoerd wordt, of ge moogt uw vroegere pleziertjes niet meer hebben, dat is een detail he. Het is toch in de grond hetzelfde niewaar, de waanzin waar ge uw goeie leven aan kwijt zijt.
De ene zijn dood is de ander/politieker zijn brood.
Oud 14 december 2021, 20:55   #248
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent alwéér aan het neuzelen.
Gewoon eventjes antwoord geven, had toch meer zoden aan de dijk gezet, hoor.
Oud 14 december 2021, 20:56   #249
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Context, beste man, context. Hij schetst de parallellen die u schijnbaar niet wilt zien.
Oud 14 december 2021, 21:17   #250
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Verontwaardigd? Eerder een gevoel van walging. Maar is genoteerd, het mag op dit forum blijkbaar. Deze walgelijke "bijdrage" wordt zelfs onmiddelijk gesteund.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2021, 21:18   #251
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Verontwaardigd? Eerder een gevoel van walging. Maar is genoteerd, het mag op dit forum blijkbaar. Deze walgelijke "bijdrage" wordt zelfs onmiddelijk gesteund.
Kunt u eventjes uitleggen waar het walgelijke eigenlijk zit? Snapt u dan niet het parallellisme dat getrokken wordt en dat er op geen enkele wijze een rechtvaardiging gezocht wordt voor de verschrikkelijke zaken die toen zijn gebeurd? Of is contextueel lezen u volkomen vreemd?
Oud 14 december 2021, 21:44   #252
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Context, beste man, context. Hij schetst de parallellen die u schijnbaar niet wilt zien.
We mogen die parallellen niet aanhalen omdat ze treffend zijn. Eigenlijk zeggen onze meest fanatieke forumleden, “ik had gehoopt dat we in duitsland zaten, want daar staken ze u in den bak voor het vertellen van de waarheid.”

Of dit uitmondt in een nieuw rondje gaskamers, laat ons hopen van niet, maar beweren dat we niet op net hetzelfde hellend vlak zitten getuigt van slechte wil, idiotie, of, zoals de draad-titel het aanhaalt, van fanatisme.

Zoals in fanatiek en zonder enige vorm van logica of sanitair voordeel “regeltjes” volgen.

Wie zijn hier nu eigenlijk de bruinhemden? Zij die de overheersende staat steunen, of zij die zich verzetten?

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 december 2021 om 21:46.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2021, 09:06   #253
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ben gelovig
../...
Denken te ingewikkeld? da's klote.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 december 2021 om 09:07.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2021, 09:40   #254
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Denken te ingewikkeld? da's klote.
Neen ik heb peer reviewed verslagenn gelezen stond erbij.
Beter zou zijn als de mensen eens zelf de data vergelijken met die sprookjes hun hofnarren ze wijsmaken.

Follow the science. Ik roep al sedert midden 2020 hetzelfde. Niet iedereen is risicopatiënt en iedereen alzo behandelen heeft de natuurlijke immuniteit geen goed gedaan. Ze kweken kasplantjes.
Dit is de genocide en roof van de eeuw. Die globalisten zijn de derde rijkers van weleer.
Dat zij branden in de hel,

1 maatregel maar: wie ziek is ziekt thuis ook. Valling, griep of corona: met symptomen hoef je geen gesloten ruimtes onder te hoesten en niezen. HEt was al zo voor corona. De wetenschap verandert zich niet op politiek haalbare scenarios, dat doen enkel dictators en pseudowetenschappers.
Aldus dit regime en haar virologen.

Wie het vaccin nam terwijl die geen risicopatiënt is, is de enige naïeve goedgelovige die ze alles kunnen wijsmaken.

Laatst gewijzigd door CUFI : 16 december 2021 om 09:45.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2021, 15:08   #255
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik heb het geluk dat ik in de ruime beslotenheid van mijn woning en tuin een heel mooi en zelfstandig leven kan leiden.

Van de meeste vrienden en vriendinnen ben ik intussen vervreemd, ze houden er voor mij abjecte standpunten op na (verplichte vaccinatie), of ze maken nogal enthousiast gebruik van hun 'verworven vrijheid' (QR-code) ... Steeds minder behoefte om mensen te zien.

Als ze het mij lappen dat ik dat vaccin MOET nemen, en ik er ook niet aan uit kan middels een redelijke boete, dan geef ik ontslag op mijn werk. Ik zie mezelf dan niet meer functioneren binnen de 'samenleving'. Financieel geen probleem, ook geen kinderen waar ik zorg moet voor dragen, wel een lieve hond, heb er al veel over nagedacht.
Ik geniet van dezelfde situatie, en ik voel er me goed bij. Grote tuin, hondjes, een bos vlakbij. Meer moet dat niet zijn. Mensen ? Absoluut geen behoefte aan en heb er ook geen last van.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2021, 17:37   #256
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik geniet van dezelfde situatie, en ik voel er me goed bij. Grote tuin, hondjes, een bos vlakbij. Meer moet dat niet zijn. Mensen ? Absoluut geen behoefte aan en heb er ook geen last van.
Tja, een eenzaam leven verkies je zelf. Wetende dat je in de buitenwereld als ongelovige wordt bekeken.

En net daar ging de draad over....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be