![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elke kans, koste wat het kost, moet gegrepen worden. Ze bannen uit publieke functies, hun winkels laten overnemen door Ariers, hun bezittingen in beslag nemen, hun ontslaan uit hun werk, hen dwangarbeid doen verrichten, hen deporteren naar werkkampen. Hen uitroeien. Ik begrijp niet dat Ariers weigeren hieraan medewerking te verlenen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 14 december 2021 om 20:04. |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel kinderen liggen er op intensieve ? Dus hoeveel kinderen gaan nooit op intensieve liggen ? En toch wil je die behandelen, en een risico laten lopen op allerlei problemen met deze vaccins, zoals een mogelijke leukemie binnen 5 jaar, of een grotere gevoeligheid aan een toekomstig corona virus of zo ?
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is erover en geen klein beetje maar het mag blijkbaar op dit forum. |
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog eens, deze keer gaat het niet over een uitroeiingscampagne, maar DAT is niet wat belangrijk is bij het nazisme he. Dat is een particulariteit, maar niet het belangrijkste. Het belangrijkste is het waanzinnige totalitaire discours van de nazi's he. Niet dat ze wat mensen hebben vermoord als dusdanig, dat was gewoon maar het OBJECT van hun discours. Deze keer is dat een ander object, maar een even waanzinnig totalitair discours. Of je nu als een waanzinnige het Joodse gevaar viseert, en de Joden wil uitroeien, of je viseert het Besmettingsgevaar, en je wil besmettingen uitroeien, dat is in de grond kifkif. Wat het weerzinwekkende is, is het totalitair waanzinnige aan beide discours. Niet de precieze details over WELKE waanzin he. Ondertussen ondergaat ge toch maar, en dat nog tot aan uw laatste adem, de gevolgen van deze waanzin, he, en zijt ge uw vroeger leventje toch voorgoed kwijt. DAARAAN merkt ge de schandalige waanzin. Of ge nu naar een kamp afgevoerd wordt, of ge moogt uw vroegere pleziertjes niet meer hebben, dat is een detail he. Het is toch in de grond hetzelfde niewaar, de waanzin waar ge uw goeie leven aan kwijt zijt. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 december 2021 om 20:35. |
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kunt u eventjes uitleggen waar het walgelijke eigenlijk zit? Snapt u dan niet het parallellisme dat getrokken wordt en dat er op geen enkele wijze een rechtvaardiging gezocht wordt voor de verschrikkelijke zaken die toen zijn gebeurd? Of is contextueel lezen u volkomen vreemd?
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Of dit uitmondt in een nieuw rondje gaskamers, laat ons hopen van niet, maar beweren dat we niet op net hetzelfde hellend vlak zitten getuigt van slechte wil, idiotie, of, zoals de draad-titel het aanhaalt, van fanatisme. Zoals in fanatiek en zonder enige vorm van logica of sanitair voordeel “regeltjes” volgen. Wie zijn hier nu eigenlijk de bruinhemden? Zij die de overheersende staat steunen, of zij die zich verzetten?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 december 2021 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 december 2021 om 09:07. |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen ik heb peer reviewed verslagenn gelezen stond erbij.
Beter zou zijn als de mensen eens zelf de data vergelijken met die sprookjes hun hofnarren ze wijsmaken. Follow the science. Ik roep al sedert midden 2020 hetzelfde. Niet iedereen is risicopatiënt en iedereen alzo behandelen heeft de natuurlijke immuniteit geen goed gedaan. Ze kweken kasplantjes. Dit is de genocide en roof van de eeuw. Die globalisten zijn de derde rijkers van weleer. Dat zij branden in de hel, 1 maatregel maar: wie ziek is ziekt thuis ook. Valling, griep of corona: met symptomen hoef je geen gesloten ruimtes onder te hoesten en niezen. HEt was al zo voor corona. De wetenschap verandert zich niet op politiek haalbare scenarios, dat doen enkel dictators en pseudowetenschappers. Aldus dit regime en haar virologen. Wie het vaccin nam terwijl die geen risicopatiënt is, is de enige naïeve goedgelovige die ze alles kunnen wijsmaken.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 16 december 2021 om 09:45. |
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|