![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2641 | |||||||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
De moren hebben vooral van de Grieken (Europeanen dus) gestolen. Wat is er trouwens nog van die fameuze moorse tolerantie en beschaving te bespeuren bij de huidige islamieten in Europa? Over manke vergelijkingen gesproken... Citaat:
Of nee wacht, op je voorvaders spuwen is voor links wat in bomen klimmen voor eekhoorns is. Citaat:
Andere oorzaken waren het opgeven van de Romeinse waarden en normen en het verdwijnen van de strijdlust. In plaats daarvan kwamen er decadentie, hedonisme en cultuurrelativisme. We zullen maar geen vervelende vergelijkingen met onze tijd maken zeker. Citaat:
Willen zij trouwens wel samenleven? Er start morgen een 'Marokkaanse school' in Borgerhout. Apartheid op basis van afkomst zowaar. Samen-leven zei je toch hé? Citaat:
Citaat:
Wat dacht je daarvan? Citaat:
Maar dan met extra veel eerbied voor je moeder geformuleerd. Citaat:
Als je een trekpaard met een renpaard kruist, krijg je dan een beter renpaard of een beter trekpaard? Citaat:
Citaat:
In de ontbijtgranen? Citaat:
Al leefden onze voorvaders natuurlijk niet in holen, want hier zijn nauwelijks holen. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2642 |
|
Gouverneur
|
Yep, was een antwoord op een vraag van...
|
|
|
#2643 |
|
Staatssecretaris
|
er zijn domoren die een nederlandse lijst eerst willen laten doorgaan voor een Vlaamse om dan wanneer hun fopsus ontmaskert wordt doodgewoon beweren dat Vlaams niet bestaat. Met zulke domoren (om de term paljassen niet te gebruiken) heeft een discussie voeren geen enkele zin enkel een (langdurende)opname in een psychiatrische instelling zou enige verlichting kunnen bieden
|
|
|
|
#2644 | |||||||||||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Vanuit het gezichtspunt van de Moren was het hun land. U weet dat de Reconquista een tijdje geduurd heeft voor hij volledig was? Maar goed, als land dat honderden jaren geleden werd afgepakt, terugpakken het voorbeeld is dat moet gevolgd worden, zal u er geen bezwaar tegen hebben dat, laat eens kijken, de Spanjaarden, de Nederlanders, de Fransen en de Duitsers ons land komen heroveren? Begin maar al zout en suiker te hamsteren in de plaatselijke supermarkt. Citaat:
Citaat:
Of misschien was het niemands' schuld en is de opkomst en de val van rijken en beschavingen de gewone gang van zaken. Citaat:
Citaat:
Daar klaagt niemand over, maar o wee als er een "Marokkaanse" school wordt opgericht. En ik dacht dat iedereen welkom was in die "Marokkaanse" school, net zoals in andere scholen? Citaat:
Citaat:
Doe uw oogkleppen af: net zoals vroeger, verandert ook vandaag de wereld constant. Klamp u niet té fel vast aan uw "eigenheid", want die bestaat voor een groot deel uit een vergankelijke illusie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dakeyras : 2 september 2013 om 08:41. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2645 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2646 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Buiten het feit dat madam in Nederland reeds werd veroordeeld en haar kinderen onder toezicht van de jeugdbescherming stonden, heb ik geen weet van enig ander feit. Gelieve ons dus even op de hoogte te brengen o alwetende Pythia.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#2647 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij mijn weten zijn er helemaal geen feiten bekend in die zaak, alleen geruchten. Maar feiten zijn hier inderdaad bijzaak voor sommigen. Feiten waren helemaal niet nodig om de juf te veroordelen. Toen heb ik u helemaal niet behoord. Raar. |
|
|
|
|
|
|
#2648 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2649 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien moet men de volgende keer dat krijsende opgefokte moslims aan de schoolpoort staan boel te zoeken gewoon de brandweer opbellen en ze twee straten verder spuiten...
Staat het deze onbeschaamde profiteurs niet aan, dat ze naar hun islamparadijzen ophoepelen waar ze het voor hen aangepaste "onderwijs" kunnen gebruiken. Ze zijn al lang geen discussie meer waard! Met wat komen ze straks weer in de kijker? |
|
|
|
|
|
#2650 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2651 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2652 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2653 | ||||||||||||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Anders leefde u nu in een land zoals die heerlijke vooruitstrevende, vrije Noord-Afrikaanse landen waar ze die islam niét hebben buitengebonjoerd. Citaat:
Net zoals de ondergang van het moderne Europa de schuld van Europeanen zoals u zal zijn: Degenen die geen zier meer geven om het behoud van eigen land, volk en cultuur. Citaat:
Citaat:
Wil de multiculturele samenleving niet zo goed lukken, of wat wil je zeggen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het kan veranderen in de door jouw gewenste richting, maar het kan ook weer omslaan en veranderen in de door jouw niet gewenste richting. Citaat:
Citaat:
Maar stel dat we jouw logica even volgen. Voel je dan dat je daardoor iets verschuldigd bent aan mensen die 'per toeval' in een arm land geboren werden? Want dat is dan toch niet eerlijk hé. |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
#2654 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#2655 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar is het schooljaar in dat bepaald schoolke toch rustig kunnen aanvangen.
Er zouden 26 kinderen minder naar dat schoolke gaan, zonder dat de directie weet waarom. Tot daartoe. Maar nu zijn er twee mogelijkheden: gerecht en politiek laten de zaak ondersneeuwen; 't is gepasseerd, zand er over; of gerecht en politiek zoeken tenminste wie bepaalde verantwoordelijkheden moet opnemen wegens het toebrengen van schade aan de kinderen (en hun ouders), de onderwijzenden, het onderwijs in het algemeen. Veel mensen hebben angstig moeten leven in gans die periode, tot en met nu met de nieuwe start. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#2656 | |||||||||||||||||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Fameuze oplossing. En dan maar verontwaardigd zijn wanneer "redelijk" rechts wordt vergeleken met onfrisse regimes uit het verleden. Citaat:
De kruistochten tegen de Albigenzen waren ook een reactie op islamitische agressie zeker? En het verbranden van een paar duizenden lokale inwoners ook? Citaat:
Citaat:
U zegt dat wij ons land moeten "heroveren". Vervolgens verwijst u naar de Reconquista als te volgen voorbeeld. U weet dat Granada in 1492 is gevallen; de Moren zijn het Iberisch schiereiland binnengevallen in de 7de of 8ste eeuw na Christus. Ik wijs er u op dat als u zulk een redenering volgt, naar analogie,de Fransen, Nederlanders, Duitsers en Spanjaarden het recht hebben om hun verloren gebied in de lage landen (ons landje dus) te heroveren. Welk moreel oordeel vel ik? Ik wijs u gewoon op de belachelijkheid en absurditeit van uw redenering. Als we gaan beginnen met de claims van deze of gene op dit of dat grondgebied op enig ogenblik in de geschiedenis te valideren, dan staat de hele wereld in brand. Citaat:
Met intolerante katholieke zwijnen (had ik ook achterlijk gezegd?) bedoelde ik de clerus en het gros van de adel van destijds; excuus mocht dit niet duidelijk genoeg geweest zijn. Citaat:
Citaat:
Zoals die meneer in uw avatar. Citaat:
Kaars, bril, uil. Citaat:
Zo is het ondermeer uw schuld dat u er niet in slaagt mij te overtuigen van uw grote gelijk. Citaat:
Mensen zoals u hebben zich altijd geweigerd neer te leggen bij de gang van zaken, en dat leidt uiteindelijk tot explosies. U kan zich troosten met de idee dat er zich, jammer genoeg, aan de andere kant ook heel veel mensen zoals u bevinden. Ja, ik heb net iets slechts gezegd over de migranten. Ik hoop dat u geen nachten zal wakker liggen om dat te verzoenen met uw gecreëerde beeld van mij als een poco linkiewinkie idiote geitenwollensokkendrager. U probeert mij in een hokje te stoppen waar ik niet thuishoor. Citaat:
Niemand heeft een probleem met al die "Onze-Lieve-Vrouw" colleges of "Koninkijke" athenea. Een naam is maar een naam. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat van alle vrouwen uw pa uitgerekend uw ma koos en omgekeerd, is toeval. Citaat:
Maar ik ben wel bereid om mijn medemens een helpende hand te reiken. Met een vies woord heet dat solidariteit. Citaat:
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#2657 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het vervelende is dat die 26+10 die van school veranderden, nu andere scholen gaan besmetten met hun verhaaltjes. De normale mensen die aan deze hysterie niet meededen zijn gebleven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#2658 | |||
|
Burgemeester
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uiteraard zijn er redelijke moslims die daar van afwijken, hun soortelijk gewicht is echter te laag om invloed uit te oefenen. |
|||
|
|
|
|
|
#2659 | ||||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Welke strekking bedoelt men hier wanneer men het over "de" Islam heeft? Citaat:
Hier in dit land mag iedereen het geloof van zijn keuze beleiden. Iedereen mag zijn mening uiten en heeft een zekere mate van vrijheid. Citaat:
"D'er zijn ook goei bij, zenne, maar..." De "redelijke" moslims zijn in de minderheid volgens u? Waarop baseert u zich voor die uitspraak? Toch niet op die extremisten van Sharia4Belgium en die paar hysterische moeders? Dat zijn er hoogstens een paar tientallen, verre van "de meeste" moslims in dit land. Zijn bij de "echte" Vlamingen de "redelijken" in de meerderheid volgens u? |
||||
|
|
|
|
|
#2660 | ||
|
Burgemeester
|
Citaat:
Citaat:
Ik zou begot niet weten of redelijke moslims een meerderheid of minderheid vormen, ze kunnen alleszins onvoldoende gewicht in de schaal leggen om de balans richting wederkerigheid te doen hellen. Extremisme is overigens meer dan lidmaatschap van S4B of staan te krijsen aan een schoolpoort |
||
|
|
|