![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 27 september 2015 om 13:08. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Belgie is de loonlast te hoog, de belastingen te hoog en allerlei reguleringen te strak. Belgie is ook een saai land ivg met vele Aziatische landen.
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Maar Frans Guyana is wel een plek waar Fransen de EU kunnen overleven. Ook is er in de Caraïben een eiland dat half Frans half Nederlands is. Het eiland Sint Maarten/Martinique. Vooral berucht om zijn landingsbaan.
|
|
|
|
#268 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Regelgeving is gewoon absurd te noemen. Neem nu het geval 'drones'.... Hier stelde de overheid dat het verboden is (was) omdat er 'geen wettelijk kader' voorhanden was. Laat dat nu eens even goed doordringen. Het betekent niet meer of niet minder dat eigenlijk alles wat nieuw is gewoon verboden is wegens 'geen wettelijk kader'... Ondertussen is dat 'wettelijk kader' gecreëerd maar kijken onze 'drone' bedrijven wel tegen een achterstand aan van pakweg 6 jaar. Nogal logisch dat in zo'n omgeving de technologie naar het buitenland verdwijnt. |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Gouverneur
|
Met de aanslagen in Parijs is een nakende vlucht van velen uit Europa weer wat dichterbij gekomen. Ik ben al vertrokken uit West Europa! Mijn zaakjes zijn afgehandeld in België en nu is het tijd om verder te denken wat te doen met de money.
De Euro: geen idee waar dat naartoe gaat, ik zal er altijd wel wat van houden, ik kom af en toe nog eens op bezoek. De Dollar: heb ik ook een mooi pakketje ondertussen, en op een jaar tijd nog schoon aan verdient ook! Toch ook niet alles beleggen in dollars, als er een atoomoorlog uitbreekt tussen VS en Rusland zijn die dollars waarschijnlijk niet veel meer waard. De Roebel: Voor wie graag een gokje waagt! Hij is goedkoop, dat kan een mooie winst opleveren op korte termijn maar toch niet te veel geld insteken. Op lange termijn kunnen de roebels dienen voor als er verder gevlucht moet worden richting oosten. De Yen: Een nieuw idee van mij! Ik veronderstel dat Japan toch wel redelijk stabiel zal blijven, tenzij oorlogstoker VS daar nog wat ruzie gaat maken met China. |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Gouverneur
|
Zuid oost Azië! Daar ben ik nog nooit geweest. Misschien wil er daar wel eens een land bezoeken om te kijken of het er aangenaam wonen is. Iemand een tip? (makkelijk huis kopen en snel een permanente verblijfsvergunning is bonus
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ja sorry, ben nogal fan van de Caraïben. Maar dit terzijde... |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Gouverneur
|
https://www.youtube.com/watch?v=LqY4Z1fTrMc
Landen met islamitische no go zones zijn mijns inziens verloren. Dit maakt het al makkelijker bij mijn zoektocht naar een land om naartoe te verhuizen. statement: niet islamitische landen met islamitische no go zones zijn verloren. Waar, beetje waar, beetje niet waar, helemaal niet waar? |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stel ik mij de vraag waarom wij het op een vluchten zouden moeten zetten?
Omdat de Politici in de EU het er niet over eens geraken dat de grenzen terug gesloten moeten worden en de instroom van bootvluchtelingen/illegalen/andere aan banden moet gelegd worden. Het op een vluchten zetten en alles zomaar achterlaten waar grootouders/ouders/uzelf voor gewerkt hebben en dat zomaar aan andere geven die in de EU eigenlijk totaal niet thuishoren? Strak plan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dus..... Pak uw hebben en houden en bol het af als je de kans ziet. Maak dat deze failed state, wat B is, van uw erfenis geen € krijgt want ze geven het toch weg aan vreemd gespuis. Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 augustus 2018 om 10:26. |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Gouverneur
|
Strak plan of niet, er is een plan! En het plan hoeft ook niet uitgevoerd te worden hoor, er zijn zijn meerdere plannen.
Maar even terugkomen op de islamitische no-go zones. In de link die ik gedeeld heb is er sprake van veroverd gebied. Dit is gebied die vanaf nu tot de islamitische invloedsfeer behoort. Wat betekent dit juist? - De overheid heeft hier geen controle meer = geen veilig land om naartoe te vluchten - Deze islamitische wijk zal niet krimpen, alleen kans op uitbreiding - Uitbreiding tegengaan kan alleen maar door er een muur rond te zetten, dit is een oorlogsverklaring met burgeroorlog tot gevolg. Conclusie: landen met islamitische no go zones zijn geen veilige landen om naar te emigreren. Australië mag dus geschrapt worden. |
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geloof dat het eerst niet geweten mocht zijn maar mensen van de pers moeten het gezien hebben en hebben het ook niet nagelaten er melding van te maken. Merkel schaffen das schijnt daar ook aangekomen te zijn. Paleis deelt video van kitesurfende koning Filip
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Banneling
|
De verenigde kolonies van Amerika?
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is er een fout gemaakt met het 'maken' van 'het Verenigde Europa'
Met het samensmelten van EU landen wilde men op gelijk niveau met komen bepaalde andere spelers? De vraag die bij de 'samensmelting' van de EU rijst is: Is de EU een speler of een speelbal geworden?
|
|
|