![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Noch heb ik u individueel verantwoordelijk gesteld voor de situatie. Dat doe je zelf. Ik stel wel uw generatie verantwoordelijk. Want dat is wel degelijk een substantieel verschil. En dat stond niet in van Dale. Dat heb je er zelf bij gefantaseerd. Je ziet toch nu een verschuiving van de machtsverhoudingen, neen. Dat is mijn generatie, niet de uwe. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 september 2014 om 20:39. |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
AL : het hele aantal van een bepaalde verzameling beteffend Samengevat : iedereen van die generatie.... Daarom ook dat ik zeg dat het niet mijn 'generatie' is die verantwoordelijk is, maar wel DE POLITICI van mijn generatie....en die er voor en die er achter..... Pas nu, nu de NVA ten tonele is verschenen, wordt er gepoogd daar iets aan te doen......benieuwd wie er stokken in de wielen zal steken. Baai de wei : leden van 'mijn generatie' die voor de NVA stemmen, krijgen die een algemeen pardon ?
|
|
|
|
#263 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Je zou ook zot zijn om ze aan te werven. Het begint al van 45 ..... recht op outplacement noemt men dat. Extra onkosten om zeker geen +45 aan te werven is eigenlijk een betere omschrijving.
|
|
|
|