![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Minister-President
|
Hieronder ook een link naar de studie zelf. De data van die studie is afgebroken op 7 december, dus dat wil zeggen dat het vaccineren hier al een heel tijd voor was.
Methods Data from three single-blind randomised controlled trials in the UK (COV001/COV002), Brazil (COV003), and one double-blind study in South Africa (COV005) are included in this exploratory analysis as all four trials now meet the required criteria for inclusion of having at least 5 primary outcome cases. The data cut-off date for cases to be included in the current report was December 7, 2020. https://poseidon01.ssrn.com/delivery...pdf&INDEX=TRUE |
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Prio 1 is mensen te beschermen. Gebeurt dat niet dan worden de ziekenhuizen overbelast. |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat hem gewoon om het "gezichtsverlies" om "volle ziekenhuizen" te hebben en een patient moeten te weigeren. |
|
|
|
|
|
|
#264 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Denemarken: geen vaccinatiepaspoort, geen kappersbeurt ...
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#265 |
|
Banneling
|
De gele sterren worden uitgedeeld.
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
ha, never waste a good crisis... holderdebolder naar Chinese toestanden. Volgende stap: sociale kredietscore
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tiens ja, maar deze keer is er geen moedige koning die ze wil opspelden he.
Nu goed, in de mate van het mogelijke zal ik het niet gebruiken, zo een pasje. Dan maar zonder horeca en zo, he. (zelfs al ben ik gevaccineerd). Het is totaal belachelijk om zo een pasje te geven aan iemand die een A-Z spuit heeft gehad, en die gewoon ziek is van de Z-A variant he. |
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een dwaze uitspraak...
|
|
|
#271 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe ist mogelijk? Tegelijk zeer leuk richting anti-vaxers.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze zijn al van 2019 begonnen met zo'n vaccin paspoort, iseale timing
https://ec.europa.eu/health/sites/he...roadmap_en.pdf |
|
|
|
|
|
#275 |
|
Parlementslid
|
Een wijkagent met zijn vrouw nog wel. Dat kan niet anders dan een etablissement met de nodige klasse geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
neuten, teuten en kreften 'omdat als we zelf zagen we 't beter doen.' Resultaat: HK minder dan 10 gevallen, gemiddeld per dag. Vlondrenland: honderden (duizenden?) gevallen, gemiddeld per dag.
|
|
|
|
#277 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals het verschil tussen tien Euro en duizenden Euro.
De 10 zijn voor jou, ik neem de rest. Eerlijk verdeeld want verwaarloosbaar verschil toch?
|
|
|
#279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stel dat iemand rond de 100 000 Euro bezit, gemiddeld gezien. In landen met "erge" cijfers hebben we zware problemen voor 1% van het volk, in uw HK hebben we het over 0.01% van het volk. Het komt er dus op neer dat in onze "zwaar geteisterde" landen, mensen die 100 000 Euro hebben, 1000 Euro "kosten" zouden gehad hebben, en in HK, 10 Euro. Beide verwaarloosbaar. Iemand die 100 000 Euro heeft, maakt er geen drama van, van 1000 Euro in plaats van 10 Euro kwijt te zijn. Natuurlijk is het marginaal plezanter om 10 Euro kwijt te zijn dan 1000 Euro. Maar het blijft verwaarloosbaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 maart 2021 om 06:25. |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ho ho ho, wat kan ik het een en het ander regelen. Ik ben geen plebs.
|
|
|