![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat gebeurt nergens mannen die niet binnen mogen. Behalve in sommige zwembaden bestaat het al jaar en dag dat er aparte zwemuren zijn voor vrouwen, senioren, competitiezwemmers,.... |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, doei! Kom me nu niets wijsmaken hoor!
Ik heb jarenlang dat soort dingen gedaan; er wordt wel degelijk om strikt gescheiden omgang gevraagd! In borgerhout:Marokkaanse vrouwen wilden de Roma niet gebruiken vanwege de aanwezigheid van een mannelijke technieker! In Borgerhout; koranschooltje in moskee; uitnodinging voor de open deurdag van een dienstencentrum? Nou nee want dat is niet gescheiden en waar mannen zijn mogen we niet komen van ons geloof! Buurtfeestje ; zijn er aparte tenten voor mannen en vrouwen? Anders komen we niet! Dit kun je iedereen maar mij echt niet wijsmaken Aetisjok; sorry maar ik spreek uit eigen ervaring nu. |
|
|
|
|
|
#283 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil weten in welke school vaders niet binnen mochten op de oudercontactavond. Dat is wat Jef beweerde. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2008 om 23:37. |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Banneling
|
De Winter - Belachelijk Ventje
Als Dat Al Is Wat Je In De Politiek Te Bieden Hebt, Dan Heb Je Als Oplichter En Nietsnut De Weg Gevonden Om Op Kosten Van De Bevolking Te Leven Als Een Baron In Ekeren De Winter - Je Bent Een Looser - Je Tijd Is Gekomen Om Te Gaan (west-vlaaminkske Van Mijn Kloten) Hoeveel Vraag Je Tegenwoordig Om Mensen Op Een Verkiezbare Plaats Te Zetten ????? |
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en voordien droegen alle vrouwen een corset en nog voordiender hadden ze allemaal een diepe decolleté en in de middeleeuwen gooiden ze hun piespotten leeg op straat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Banneling
|
Filo vergat te zeggen dat de wijfjes van de Neaderthalers zelfs hun eigen grotten hadden ! Dat maakt dat moslima's anno 2008 recht hebben op hun eigen, afgeschermde, manloze pledderpoelen. Logisch toch?
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Artisjok; het gaat er toch om of er inderdaad moslims zijn die menen dat sociaal contact absoluut gescheiden dient te verlopen? Dat beweert Jef toch; dat er moslima's op school waren die van dat gemengd sociaal verkeer een probleem maakten.
U lijkt dat onwaarschijnlijk; mij niet gezien mijn eigen ervaring op dit gebied lijkt me wel mogelijk dat moslima's dit verwachten in een school Zo; nu weet je waarom mijn antwoord wel op en niet naast de kwestie is. Als die discussie speelt in zwembaden, sportclubs; dienstencentra, culturele centra; waarom zou dit dan niet KUNNEN gebeuren in een school? |
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil nog altijd weten waar dat gebeurt is, want ik geloof dit niet. |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan denken we hier anders over; ik wel omdat ik hetzelfde probleem vaak ook tegenkwam bij het organiseren van multiculturele activiteiten.
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geloof jij Jef die zegt dat op een oudercontact vaders niet binnenmochten omdat er moslima's binnen waren? Ik geloof dit niet, en daarom zou ik willen weten in welke school dit gebeurde. |
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. Dat mag. 3. U zult héél lang mogen wachten, vrees ik.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Gouverneur
|
Welke school dat was weet ik niet meer, het was in ieder geval een school in Mechelen. En ge moet me niet geloven, zoals zo velen als men wantoestanden aanhaalt ten voordele van ingevoerden die hier eisen beginnen stellen.
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je hebt het zelf niet meegemaakt? Je hebt het van horen zeggen? |
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Gouverneur
|
Nee niet van horen zeggen, dat heeft in de kranten gestaan, maar natuurlijk niet op het eerste blad.
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Banneling
|
|
|