Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2008, 17:56   #281
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat gaan jullie controleren heren; of de islam dit voorschrijft; strikt gescheiden sociale omgang tussen mannen en vrouwen?
Of Jef wel de waarheid spreekt?
Dezelfde problemen spelen in zwembaden, sportclubs en sociale activiteiten op buurtniveau; moet iedereen voor de rechter voor u dit probleem erkent of zo?
Ik wil inderdaad controleren of dit echt op een school is gebeurd. Vaders die niet binnen mochten.
Dat gebeurt nergens mannen die niet binnen mogen.

Behalve in sommige zwembaden bestaat het al jaar en dag dat er aparte zwemuren zijn voor vrouwen, senioren, competitiezwemmers,....
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2008, 18:02   #282
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja, doei! Kom me nu niets wijsmaken hoor!
Ik heb jarenlang dat soort dingen gedaan; er wordt wel degelijk om strikt gescheiden omgang gevraagd!
In borgerhout:Marokkaanse vrouwen wilden de Roma niet gebruiken vanwege de aanwezigheid van een mannelijke technieker!
In Borgerhout; koranschooltje in moskee; uitnodinging voor de open deurdag van een dienstencentrum? Nou nee want dat is niet gescheiden en waar mannen zijn mogen we niet komen van ons geloof!
Buurtfeestje ; zijn er aparte tenten voor mannen en vrouwen? Anders komen we niet!
Dit kun je iedereen maar mij echt niet wijsmaken Aetisjok; sorry maar ik spreek uit eigen ervaring nu.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2008, 18:10   #283
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, doei! Kom me nu niets wijsmaken hoor!
Ik heb jarenlang dat soort dingen gedaan; er wordt wel degelijk om strikt gescheiden omgang gevraagd!
In borgerhout:Marokkaanse vrouwen wilden de Roma niet gebruiken vanwege de aanwezigheid van een mannelijke technieker!
In Borgerhout; koranschooltje in moskee; uitnodinging voor de open deurdag van een dienstencentrum? Nou nee want dat is niet gescheiden en waar mannen zijn mogen we niet komen van ons geloof!
Buurtfeestje ; zijn er aparte tenten voor mannen en vrouwen? Anders komen we niet!
Dit kun je iedereen maar mij echt niet wijsmaken Aetisjok; sorry maar ik spreek uit eigen ervaring nu.
Je antwoord volledig naast de kwestie.
Ik wil weten in welke school vaders niet binnen mochten op de oudercontactavond. Dat is wat Jef beweerde.

Citaat:
Ik wil inderdaad controleren of dit echt op een school is gebeurd. Vaders die niet binnen mochten.

Behalve in sommige zwembaden bestaat het al jaar en dag dat er aparte zwemuren zijn voor vrouwen, senioren, competitiezwemmers,....
Oud 15 april 2008, 23:26   #284
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Overtijd was er, ik dacht in Leuven, een receptie ter gelegenheid van de zoveelste moslima die een curcus Nederlands hadden gevolgd en ook daar waren mannelijke journalisten niet gewenst.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2008, 23:35   #285
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het zwemdok Lange Gasthuisstraat in Antwerpen had in mijn jeugd een apart vrouwendok.(en dat was voor de islam in België bestond: jaren '50-60

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 april 2008 om 23:37.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 02:15   #286
Crochettie
Banneling

Standaard

De Winter - Belachelijk Ventje

Als Dat Al Is Wat Je In De Politiek Te Bieden Hebt, Dan Heb Je Als Oplichter En Nietsnut De Weg Gevonden Om Op Kosten Van De Bevolking Te Leven Als Een Baron In Ekeren

De Winter - Je Bent Een Looser - Je Tijd Is Gekomen Om Te Gaan (west-vlaaminkske Van Mijn Kloten)

Hoeveel Vraag Je Tegenwoordig Om Mensen Op Een Verkiezbare Plaats Te Zetten ?????
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 06:33   #287
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het zwemdok Lange Gasthuisstraat in Antwerpen had in mijn jeugd een apart vrouwendok.(en dat was voor de islam in België bestond: jaren '50-60
en in de roaring twenties was het ook plezant.
en voordien droegen alle vrouwen een corset
en nog voordiender hadden ze allemaal een diepe decolleté
en in de middeleeuwen gooiden ze hun piespotten leeg op straat.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 11:37   #288
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en in de roaring twenties was het ook plezant.
en voordien droegen alle vrouwen een corset
en nog voordiender hadden ze allemaal een diepe decolleté
en in de middeleeuwen gooiden ze hun piespotten leeg op straat.
Filo vergat te zeggen dat de wijfjes van de Neaderthalers zelfs hun eigen grotten hadden ! Dat maakt dat moslima's anno 2008 recht hebben op hun eigen, afgeschermde, manloze pledderpoelen. Logisch toch?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 11:44   #289
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Enig idee waarom we nu wel gemengde scholen en zwembaden hebben.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 12:28   #290
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Artisjok; het gaat er toch om of er inderdaad moslims zijn die menen dat sociaal contact absoluut gescheiden dient te verlopen? Dat beweert Jef toch; dat er moslima's op school waren die van dat gemengd sociaal verkeer een probleem maakten.
U lijkt dat onwaarschijnlijk; mij niet gezien mijn eigen ervaring op dit gebied lijkt me wel mogelijk dat moslima's dit verwachten in een school
Zo; nu weet je waarom mijn antwoord wel op en niet naast de kwestie is.
Als die discussie speelt in zwembaden, sportclubs; dienstencentra, culturele centra; waarom zou dit dan niet KUNNEN gebeuren in een school?
Oud 16 april 2008, 12:33   #291
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Artisjok; het gaat er toch om of er inderdaad moslims zijn die menen dat sociaal contact absoluut gescheiden dient te verlopen? Dat beweert Jef toch; dat er moslima's op school waren die van dat gemengd sociaal verkeer een probleem maakten.
U lijkt dat onwaarschijnlijk; mij niet gezien mijn eigen ervaring op dit gebied lijkt me wel mogelijk dat moslima's dit verwachten in een school
Zo; nu weet je waarom mijn antwoord wel op en niet naast de kwestie is.
Als die discussie speelt in zwembaden, sportclubs; dienstencentra, culturele centra; waarom zou dit dan niet KUNNEN gebeuren in een school?
Nee, het ging er om dat Jef beweert dat er een school was/is waar de vaders niet binnen mochten op het oudercontact omdat er moslima's binnen waren.
Ik wil nog altijd weten waar dat gebeurt is, want ik geloof dit niet.
Oud 16 april 2008, 19:09   #292
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dan denken we hier anders over; ik wel omdat ik hetzelfde probleem vaak ook tegenkwam bij het organiseren van multiculturele activiteiten.
Oud 16 april 2008, 19:26   #293
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan denken we hier anders over; ik wel omdat ik hetzelfde probleem vaak ook tegenkwam bij het organiseren van multiculturele activiteiten.
Waar denken we anders over?
Geloof jij Jef die zegt dat op een oudercontact vaders niet binnenmochten omdat er moslima's binnen waren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk bericht
Over een paar jaar mochten er geen vaders binnen bij een oudercontakt omdat er een paar met een kopvod binnen zaten en er geen mannen in een zelfde ruimte mochten van hun achterlijk geloof.
Ik geloof dit niet, en daarom zou ik willen weten in welke school dit gebeurde.
Oud 16 april 2008, 19:43   #294
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1. Geloof jij Jef die zegt dat op een oudercontact vaders niet binnenmochten omdat er moslima's binnen waren?

2. Ik geloof dit niet,

3. en daarom zou ik willen weten in welke school dit gebeurde.
1. Neen

2. Dat mag.

3. U zult héél lang mogen wachten, vrees ik.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2008, 20:14   #295
jef
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nee, het ging er om dat Jef beweert dat er een school was/is waar de vaders niet binnen mochten op het oudercontact omdat er moslima's binnen waren.
Ik wil nog altijd weten waar dat gebeurt is, want ik geloof dit niet.
Welke school dat was weet ik niet meer, het was in ieder geval een school in Mechelen. En ge moet me niet geloven, zoals zo velen als men wantoestanden aanhaalt ten voordele van ingevoerden die hier eisen beginnen stellen.
jef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 19:20   #296
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
De hoofddoek is alles behalve hygienisch.
Bovendien is het echt ongezond. Het veroorzaakt in onze contreien waar er al te weinig zon is een gebrek aan vitamine B opname. Gevolg : neerslachtgheid, depressies, psyschische problemen. En die vertalen zich weer op ander vlak : moslima's die hun jongeren op straat sturen om van hun gejengel vanaf te zijn, en van het ene komt dan weer het andere.
Online is wat gefrustreerd omdat al die moslimas maar niet op zijn avances willen ingaan!
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 19:39   #297
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke school dat was weet ik niet meer, het was in ieder geval een school in Mechelen. En ge moet me niet geloven, zoals zo velen als men wantoestanden aanhaalt ten voordele van ingevoerden die hier eisen beginnen stellen.
Dat is verwonderlijk, zo'n feit, en je weet niet meer welke school. Was het een lagere of secundaire school? Vrije school? Gemeenschapsonderwijs?
Je hebt het zelf niet meegemaakt? Je hebt het van horen zeggen?
Oud 17 april 2008, 20:26   #298
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is verwonderlijk, zo'n feit, en je weet niet meer welke school. Was het een lagere of secundaire school? Vrije school? Gemeenschapsonderwijs?
Hij had het van een VB-er , die het had gehoord van een andere VB-er , die het had gehoord van een andere VB-er , die het had gehoord van een andere VB-er die het had gelezen in dat VB-krantje in 2005 waar dat incident instond van die grafzerken in Sint-Niklaas
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 21:36   #299
jef
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nee niet van horen zeggen, dat heeft in de kranten gestaan, maar natuurlijk niet op het eerste blad.
jef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2008, 05:55   #300
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee niet van horen zeggen, dat heeft in de kranten gestaan, maar natuurlijk niet op het eerste blad.
Welke krant? Wanneer zo ongeveer?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be