![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een gezellige motorrit door Gaza Stad voor mensen gebrandmerkt als verrader. De overval op een Egyptische legerpost en daaropvolgende zelfmoordaanval met gestolen pantserwagens op een Israëlische grenspost tussen Gaza en Israël. Nog voorbeeldjes? En ja, ik kan de links nog eens door geven, maar het lijkt me vrij idioot. Als U het nu nog niet wil weten is moedwil, of het IQ van een uitgedroogde kaktus.
|
|
|
|
#283 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In die context dragen de Joden niet meer verantwoordelijkheid, voor het verdrijven van de Arabische bevolking op hun door de VN erkend grondgebied, dan het verdrijven van de Joden op Arabisch grondgebied door de Arabieren. Voor de Joden geldt nog de volgende verzachtende omstandigheden: Hun actie was een reactie op het verdrijven van Joden op Arabisch grondgebied.Zet dat eens op een rijtje. Israël wordt als onafhankelijke staat erkend door vrijwel de gehele wereld, uitgezonderd zijn buurlanden in de regio. Dit om religieuse redenen. Op slag moeten alle Joden het Arabisch grondgebied verlaten. De Arabieren dreigen met oorlog die Israël zal vernietigen. De Palestijnen verlaten Israël deels vrijwillig, deels verdreven. Het wordt ook oorlog maar Israël wint. Israël biedt aan om een deel van de Palestijnen terug op te nemen. Israël biedt het Israëlisch burgerschap aan, aan de Palestijnen. Intussen roepen de moslimlanden op om alle Joden waar ze ook wonen in moslimgebied weg te pesten. Uiteraard komen die massaal naar Israël. Ik kan nog doorgaan, maar tot hier lijkt me voldoende. Wie zei ook alweer dat elke bevolking verantwoordelijk is voor zijn regering? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bent u het met die mens eens dat de Joden zelf verantwoordelijk zijn voor de holocaust? Per slot van rekening voert u dit toch aan als argument nietwaar? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat hadden de Palestijnen daar eigenlijk te zoeken? Het land was als een dorre woestijn voor Israël werd erkend. Nu is het een modern land geworden met alles er op en er aan in een mum van tijd. De streek is welvarend te noemen nu. Vroeger was daar zelfs geen fatsoenlijk WC te vinden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2013 om 00:40. |
|
|
|
|
|
|
#289 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Net zoals ik het eens ben met dit: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De holocaust ongetwijfelt de schuld van de Joden zelf? Sorry hoor jongen maar daar doe ik niet aan mee. Schandelijk! U komt bij mij over als een Jodenhater die niet tot een redelijk inhoudelijk gesprek, in staat is, over het conflict Israël-Palestina, verblindt door haat. En dat is jammer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2013 om 00:50. |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Even gerechtvaardigd als de Israëlische reacties daarop dan.
En dan komt het enige recht weer boven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 april 2013 om 00:54. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan maakt het weinig verschil uit dat ze onderdrukt worden door Joden of Arabieren.
|
|
|
#296 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals uw compatriot Atmosphere al aanhaalde, het verleden is geen excuus voor daden nu gesteld.
|
|
|
|
#298 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2013 om 01:01. |
|
|