![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elke dag is er wel anti N-VA gekanker op hun site, facebook en twitter. En dan maar melken dat ze met hen niet willen samenwerken. Ze durven nog zeggen dat N-VA ook niet anders doet dan hen aanvallen, maar als ik eens vroeg naar concrete bewijzen, hoorde ik niks meer.
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vorige generaties hebben niet het recht om de onze in een onveranderlijk gebetonneerd wettensysteem te dwingen. Elke generatie moet kunnen wetten maken, afschaffen en veranderen volgens hun eigen noden. In die optiek vind ik bijvoorbeeld het plan Bourgeois (Vlaanderen 2050) getuigend van een aanmatigende pretentie. Met welk recht gaat die geborneerde dictatoriale zure hark bepalen hoe de inwoners van Vlaanderen in 2050 hun samenleving moeten organiseren? Daar walg ik gewoon van. U toch ook?
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een visie is geen wetmatigheid en al zeker geen dwangmatigheid. Dat snap ik zelfs. Jij toch ook? |
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het wordt wel tijd dat De Wever zijn , volkomen terechte bla bla, wat meer kan omzetten in boem , boem. Want anders gaat het volk op den duur zijn discours niet meer ernstig nemen. |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#286 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeggen dat wat een persoon zegt racistisch is is hetzelfde als zeggen dat de persoon een racist is . Het zijn zijn uitspraken die hem al dan niet racist maken , niet de kleur van zijn onderbroek of de vorm van zijn gezicht. |
|
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat Dewinter graag de schokerende boer uithing.
|
|
|
|
|
#290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
in ieder geval op dit forum wordt er anders geoordeeld.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier komen klagen en hem beschuldigen dat hij het niet doet, terwijl je overduidelijk weet dat indien hij het nu wel zou doen heel Vlaanderen gewoonweg onder de voet zou gelopen worden en heel Vlaanderen nog een grotere rekening zou voorgeschoteld krijgen van dit anti-Vlaams racistisch onland... |
|
|
|
|
|
|
#294 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wel een beetje laat, maar beter laat dan nooit (wat ik eigenlijk vreesde).
|
|
|
|
|
#295 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de blabla is er voor de linkse galerij, waarop zij Dewever als ranzige fascist neerzetten, en zijn rechterkant afgedekt is. terwijl Dewever in t centrum en in de regering zit. het is geenszins de bedoeling de kraan toe te draaien en zo werkelijk aan de rechterkant terecht te komen. |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Banneling
|
tenzij hij Dewinter heet hé, dan is hij sowieso racist, vanwege zijn verborgen agenda, gelijk wat hij ook zegt.
|
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik heb er laatst nog een topic over gemaakt. Voor rechts is iedereen links verdacht. Voor niet-flaminganten is iedere Vlaams-nationalist of flamingant verdacht. Ik ben niet rechts maar wel flamingant. ik ben maw voor heel veel mensen verdacht.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|