![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3081 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Was jij erbij? Ik geloof enkel in mirakels als ik ze met mijn eigen ogen kan waarnemen. Als er ooit een God was stierf Hij in Auschwitz, daar blijf ik bij.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 november 2010 om 13:38. |
|
|
|
|
|
|
#3082 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3083 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
een uitspraak waarvan je haar waarschijnlijk recht zal komen: Zalig zij die niet hebben gezien maar geloven. |
|
|
|
|
|
|
#3084 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Zielig zij die niet hebben gezien maar geloven. Wie betaalt jou voor jouw rol te spelen? Léonard? De paus? Politics.be? Alexandra Colen? Blood and Honour? De Geest van Hitler?
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 november 2010 om 13:45. |
|
|
|
|
|
|
#3085 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Inderdaad, dat zeggen bisschoppen ook : "zalig om die mensen uit te buiten, zalig om hun kindjes te misbruiken".
|
|
|
|
|
|
#3086 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3087 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#3088 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#3089 |
|
Staatssecretaris
|
You do this dirty job for free? My God!
|
|
|
#3090 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Inno : 30 november 2010 om 13:55. |
|
|
|
|
|
|
#3091 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja marijke heeft nog last van jeugdelijk enthousiasme, het relativeren moet ze nog leren maar kom ze is al goed bezig op haar leeftijd
|
|
|
|
|
|
#3092 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Afgaande van haar foto ben ik toch teleurgesteld. Een "jeugdige manier van denken" hoort zo wel wat te verdwijnen tegen het einde van een universitaire carrière.
|
|
|
|
|
|
#3093 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bahné gij, dat gaat zonder moeite mee tot 30jaar dat jeugdelijk enthousiasme.
|
|
|
|
|
|
#3094 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
In het begin van een universitaire carrière denken ze allemaal het warm water opnieuw te hebben uitgevonden, en ligt de intellectuele wereld voor hun voeten. Tegen het einde van zo'n loopbaan nuanceren ze dat, en bouwen ze meer en meer kennis op, terwijl de overdreven arrogantie verdwijnt. |
|
|
|
|
|
|
#3095 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3096 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Voor de hemel te omschrijven on/of uit te leggen, heb je geen 10 zinnen nodig. Ik ben in de zevende hemel zodra ik gelukkig ben. Pijn en tegenspoed duwen mij in de hel. Hemel of hel, het is eigenlijk zoals wij het zelf voelen en/of willen. Help uzelf en 'God' zal u helpen. Het heil vind je best in uw eigen binnenste, 'God' eveneens: het volstaat hem te willen vinden. En ... de 'Wikipedia' freak ben jij, niet ik |
|
|
|
|
|
|
#3097 |
|
Staatssecretaris
|
Wees gerust dat ik ondanks mijn "jeugdig enthousiasme" wel degelijk kan relativeren. Dat is weer typisch zo'n opmerking die niet echt over de inhoud van mijn standpunten gaat maar over mijzelf, als persoon die nog naiëf zou zijn, tegenover jullie, de "oude relativerende wijzen", haha! Infeite is het niets anders dan een gecamoufleerde persoonlijke aanval bij gebrek aan steekhoudende tegenargumentatie. Goed geprobeerd jongens, maar de essentie van mijn betogen kunnen jullie niet onderuithalen. Wijsheid is relatief en heeft absoluut niets met ouderdom te maken, dat ondervind ik hier doorlopend. Uiteraard vooral met Godsdienstfreaks die hun sprookjesbijbel als argumentatie opvoeren. Holy Shit ja!
|
|
|
#3098 |
|
Banneling
|
Voel jij je als kinderloze dan "onnatuurlijk"?
|
|
|
|
|
|
#3099 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|