Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 2 juni 2008, 13:28   #301
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ceci n'est pas un topic. Dit is een slagveld.
ook efkes in pauze?
Oud 2 juni 2008, 13:32   #302
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ook efkes in pauze?
Pauze?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline  
Oud 2 juni 2008, 13:34   #303
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Pauze?
ja, in blokpauze, zoals de meeste studenten te beweren zijn als ze hier iets posten?
Oud 2 juni 2008, 13:35   #304
Anna List
Banneling

Standaard

ontopic blijven he mensen
Anna List is offline  
Oud 2 juni 2008, 13:35   #305
Geert C

Standaard

Citaat:
ja, in blokpauze, zoals de meeste studenten te beweren zijn als ze hier iets posten?
Ah, in die zin.

Inderdaad.

En ik ga weer voortdoen, dus tot straks.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline  
Oud 2 juni 2008, 13:37   #306
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ontopic blijven he mensen
mja, maar ik heb geen roddels over andere forumleden te zeggen, dus tja....
Oud 2 juni 2008, 13:38   #307
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mja, maar ik heb geen roddels over andere forumleden te zeggen, dus tja....
Ik heb ook geen eicellen weg te geven...

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline  
Oud 2 juni 2008, 13:42   #308
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
tging niet over exen, maar nynorsk sleurde mijn ex er wel met plezier bij.
Ik sleurde jou bij je eigen posts.
Een beetje vertellen hoe een ander zijn problemen moet aanpakken, maar het zelf op een geheel andere manier doen, vind ik hypocriet.
Dan nog eens tegen de anderen zeggen dat ze hypocriet zijn, slaat gewoon alles.

Je vertelde me zopas nog iets persoonlijks in je pm naar mij (ja, ze blijft maar persoonlijke dingen naar mij sturen) dat toont dat je blijkbaar toch de dingen niet bepaald accepteert zoals ze zijn, en zelfs vér gaat om de door jou ervaren problemen te proberen oplossen.

Het wordt steeds hypocrieter.
Oud 2 juni 2008, 13:47   #309
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik sleurde jou bij je eigen posts.
Een beetje vertellen hoe een ander zijn problemen moet aanpakken, maar het zelf op een geheel andere manier doen, vind ik hypocriet.
Dan nog eens tegen de anderen zeggen dat ze hypocriet zijn, slaat gewoon alles.

Je vertelde me zopas nog iets persoonlijks in je pm naar mij (ja, ze blijft maar persoonlijke dingen naar mij sturen) dat toont dat je blijkbaar toch de dingen niet bepaald accepteert zoals ze zijn, en zelfs vér gaat om de door jou ervaren problemen te proberen oplossen.

Het wordt steeds hypocrieter.
Je hebt het misbegrepen denk ik:
- ik gaf de topicstarter geen advies (zou ook nogal raar zijn, want ze vroeg hier langs geen kanten om) maar gaf gewoon mijn mening.
- ik heb haar veel succes gewenst en gezegd dat ik haar begreep en dat ik misschien geneigd zou zijn om hetzelfde te doen in die situatie maar anderzijds wel schroom zou voelen omdat je heel veel van iemand vraagt
- dat ik het zelf niet zou doen, te meer omwille van de anonimiteit bij ruildonatie
- dat ik het wel zou overwegen moest het gaan om familie of vrienden
- ik heb de mensen (of was het er nu één?) die zeiden direct eicellen te geven mochten ze vrouw zijn of aan de voorwaarden verweten weinig blijk te hebben gegeven van enige introspectie
- ik heb de mensen die deze dan weer verdedigden tov mij hypocriet genoemd Als iedereen toch zo geneigd is om eicellen te geven en niet de bezwaren maakt die ik vraag, had mevrouw er immers al lang! In die zin vond ik al die opmerkingen �* la 'de mijne zou je wel hebben gekregen hoor', vernederend.

En over die pm: LOL. In je dromen, Nynorsk. Ik "herinnerde" je zogezegd terug aan wat je plots verklaarde zogenaamd vergeten te zijn toen het te warm werd onder je voeten.
Ik zeg het: je bent één van de meest geslepen, laag gevallen en valse mensen die ik ken op dit forum. Ik ben gewoonweg gedegouteerd en geschokt.
En zoals ik zei in die pm: ik zou zo snel mogelijk geen contact meer met je willen hebben, niet via dit forum of enige andere weg waarlangs je aangeslijmd komt!! Dank je!

En als jullie me nu willen excuseren is dees gaan studeren.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 juni 2008 om 13:52.
Groentje-18 is offline  
Oud 2 juni 2008, 13:59   #310
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Je hebt het misbegrepen denk ik:
- ik gaf de topicstarter geen advies (zou ook nogal raar zijn, want ze vroeg hier langs geen kanten om) maar gaf gewoon mijn mening.
- ik heb haar veel succes gewenst en gezegd dat ik haar begreep en dat ik misschien geneigd zou zijn om hetzelfde te doen in die situatie maar anderzijds wel schroom zou voelen omdat je heel veel van iemand vraagt
- dat ik het zelf niet zou doen, te meer omwille van de anonimiteit bij ruildonatie
- dat ik het wel zou overwegen moest het gaan om familie of vrienden
- ik heb de mensen (of was het er nu één?) die zeiden direct eicellen te geven mochten ze vrouw zijn of aan de voorwaarden verweten weinig blijk te hebben gegeven van enige introspectie
- ik heb de mensen die deze dan weer verdedigden tov mij hypocriet genoemd Als iedereen toch zo geneigd is om eicellen te geven en niet de bezwaren maakt die ik vraag, had mevrouw er immers al lang! In die zin vond ik al die opmerkingen �* la 'de mijne zou je wel hebben gekregen hoor', vernederend.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=182
Hier zeg je "Het ging er mij net om dat iedereen hier beweerde dat stante pede wel te doen."
Iedereen = iedereen.
Lijkt me eenvoudig.

Hier zeg je hoe mensen zich best gedragen in 't leven:
Citaat:
Ik blijf bij mijn punt: accepteer de problemen die je tegenkomt op je levenswandel, dat zal je duizend maal sterker maken als persoon dan er tegen proberen vechten terwijl je een heel aantal mensen ermee bij in jullie ongeluk laat lopen.
Compleet het tegenovergestelde van wat je zelf doet.
Of heb je weer eens een 'niet' vergeten? Accepteer de problemen die je tegenkomt NIET?
Dat is een centraal punt in dit topic.

Hier zeg je dat het �*nderen zijn die hypocriet zijn, terwijl je hen op je eentje allemaal verslaat in hypocrisie:
Citaat:
Wat mij betreft zijn Magnificat en ik hier de enige die weigeren hypocriet te zijn.
Maar ik zal dat misbegrepen hebben, daar zal staan 'ik ben de enige die hypocriet is'. Ik moet een nieuwe bril halen, wellicht.

Citaat:
En over die pm: LOL. In je dromen, Nynorsk. Ik "herinnerde" je zogezegd terug aan wat je plots verklaarde zogenaamd vergeten te zijn toen het te warm werd onder je voeten.
Neen, ik herinner me de pm over dat desbetreffende probleempje van je, maar ik kon me niet herinneren dat daarin vermeld stond wat in die overigens nog steeds niet gewijzigde post van mij ook stond.
Daarvoor was ik die gehele pm inderdaad vergeten. Toen je zei dat je me daarover een pm had gestuurd, heb ik daarover nagedacht, en me dat herinnert.

Citaat:
Ik zeg het: je bent één van de meest geslepen, laag gevallen en valse mensen die ik ken op dit forum. Ik ben gewoonweg gedegouteerd en geschokt.
Och gutjes. Ik voel me gekwetst.

Citaat:
En zoals ik zei in die pm: ik zou zo snel mogelijk geen contact meer met je willen hebben, niet via dit forum of enige andere weg waarlangs je aangeslijmd komt!! Dank je!
dan moet je contact met mij vermijden.
ik vind contact met jou wel leuk.

Laatst gewijzigd door Nynorsk : 2 juni 2008 om 14:15.
Nynorsk is offline  
Oud 2 juni 2008, 15:00   #311
Anna List
Banneling

Standaard

is het hier dan toch nog stilgevallen
Anna List is offline  
Oud 2 juni 2008, 15:09   #312
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
is het hier dan toch nog stilgevallen
iedereen aan het studeren zeker?
Oud 2 juni 2008, 15:09   #313
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
iedereen aan het studeren zeker?
t gaan nog goeie examens worden morgen
Anna List is offline  
Oud 2 juni 2008, 15:42   #314
Groentje-18

Standaard

Na meer dan vier jaar heb ik voor het eerst mijn negeerlijst in gebruik genomen. Het was meer dan welletjes geweest. Laten sudderen in het eigen vet is dan de beste optie.
Oud 2 juni 2008, 16:30   #315
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Hola, dames in koleire.

Het maakt me wel geil.

Deze wordt opgevolgd
Dronkoers is offline  
Oud 2 juni 2008, 16:57   #316
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

On topic : Dronkoers, vooruit jong, sta een eicel af !
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 2 juni 2008, 17:08   #317
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
On topic : Dronkoers, vooruit jong, sta een eicel af !
'k Heb mijn laatste vanmorgen opgegeten
Dronkoers is offline  
Oud 2 juni 2008, 17:09   #318
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
'k Heb mijn laatste vanmorgen opgegeten
Amai, en had ge daar genoeg mee ?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 2 juni 2008, 17:13   #319
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Amai, en had ge daar genoeg mee ?
Op een maandagmorgen wel ja, ik heb zelfs de helft moeten
meenemen omdat ik niet zoveel in 1 keer opkreeg
Dronkoers is offline  
Oud 2 juni 2008, 17:52   #320
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Misschien moeten mensen die een eicel afgeven maar zelf bepalen of ze daarmee in hun ongeluk lopen of niet?
Ja en neen. Het fertiliteitscentrum in Leuven heeft onlangs een campagne gevoerd om jonge studentes te lokken, om hen te overtuigen eicellen te doneren.

Dat vind ik echt WALGELIJK! Rekening houdende dat deze groep mensen het lokaas (750euro) goed kunnen gebruiken, en dat zij in sommige gevallen zich niet echt tenvolle kunnen inschatten wat dit nu precies inhoudt.
Maar vooral: ze moeten zelf nog beginnen aan een gezin! En de risico's eraan verbonden voor het doneren van eicellen is dat men door infectie's onvruchtbaar kan raken. Maw, cru gezegd: men speelt gewoon met de gezondheid en de toekomst van die jonge vrouwen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be