![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het is dan ook niet zo eenvoudig als opperwezens uitvinden.
|
|
|
|
#302 |
|
Minister
|
Moest men het voor je ogen tonen, je zou het nog niet geloven. Koppiger dan ezels...
|
|
|
#303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toen ik nog op school zat, leerde men mij dat het wetenschappelijk bewezen was dat de Neanderthaler een voorlopen van de mens moest zijn geweest.
Het was wetenschappelijk bewezen zei men toen. Op de TV en al (In het programma van Aap tot Adam op de BRT) Men nam dat weldegelijk aan. Zo is dat, ook al zeg jij van niet. Paulus. |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Minister
|
Citaat:
En nogmaals, als jij hier kan zitten zeiken van "toon mij dit, toon mij dat", toon mij dan uw fantastische theorie. Dat is alsof je hier spreekt tegen een muur. Een muur die er niets van begrijpt weliswaar.
|
|
|
|
#306 |
|
Minister
|
Van statistiek ook geen kaas gegeten zeker?hm?
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat nu zo moeilijk om toe te geven dat het gaat om iets wat je gelooft, maar niet om iets wat bewezen is? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om van statistiek te spreken moet je minstens 1 gebeurtenis in een tijdspanne hebben en die heb je niet.
Bovendien is er statistisch, veel meer kans dat de wereld vergaat dor een in slaande meteoriet, dan wel het toevallig tot stand komen van een levende cel. Toch verging de wereld niet tot nog toe. Paulus. |
|
|
|
|
|
#310 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Parlementslid
|
Nee, voor die andere theorie hebben we al voldoende topics, ik wou met dit topic specifiek eens de evolutionisten aan het woord laten met hun bewijzen want het is hun theorie die op dit moment een monopolie heeft in het onderwijs en die zowat een dogma geworden is in de "wetenschap". Jullie beweren dat de evolutieleer een feit is ... dus aan jullie om met die bewijzen te komen.
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat die overgangsfossielen betreft, ik hoef toch geen creationist te zijn om mij af te vragen waarom er niet meerdere fossielen gevonden zijn die perfect de transitie tss de soorten kunnen weergeven. Maar aangezien u daar al een miljard keer hebt over georakeld hoeft u hier niet op te antwoorden. Een zotgedraaide wetenschapper is het laatste wat ik op mijn geweten wil. |
|
|
|
|
|
|
#315 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
De gehele overgang van Ambulocetus (wandelende walvis) tot hedendaagse walvis is zeer goed gedocumenteerd. http://www.talkorigins.org/features/whales/
|
|
|
|
#316 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Aangezien er meestal twee ouders zijn (bij ongeslachtelijke voortplanting niet) is het nageslacht sowieso niet identiek, maar dan is er ook sprake van wetmatigheden en toeval (wat volgens jou in een proces niet kan); stel bijvoorbeeld dat jouw moeder donker haar heeft en je vader blond en jij hebt ook blond haar, dan is dat zowel een wetmatigheid (haarkleur is erfelijk bepaald) als toevallig (blond, donker of anders).
|
|
|
|
#317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sterker nog. De vondst van het fossiel van een "tiktaalik" schijnt de perfecte overgang te vormen tss vissen en amfibieën. Dit fossiel werd zeer recent gevonden in 2004. |
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...art&art_id=303 |