![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Het is wel vreemd dat het steeds politici zijn; van één bepaalde strekking die een eed afleggen met zo'n dubieuze armhouding. Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Wie begon er in deze discussie over de hoofddoek? (post 117 kwam de hoofddoek voor het eerst ter sprake denk ik)" Je moet het mij dus niet vragen. Waarom gebruik je voor een vrouw, het woord "wijf"; en voor hoofd, het woord "kop"? Ben jij je er van bewust dat sommige forummers daaruit zouden durven concluderen dat je een voorstander bent van de discriminatie van de vrouw? |
||||
|
|
|
|
|
#302 |
|
Banneling
|
Ik denk dat een verbod geen middel is om discriminatie tegen te gaan.
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Banneling
|
ik ook
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Politiek correct België loopt nu al een generatie lang ongestoord weg van alle verantwoordelijkheden en basisnormen die vroeger werden toegedicht om het certifikaat "mensch" te kunnen opgeplakt krijgen.
Dit terwijl ze zichzelf een dusdanige morele superieuriteit aanmatigen dat het haast lachwekkend is mocht het maatschappelijke gevolg niet zo dramatisch zijn en dit enkel omdat ze deze zelfbeschouwing als oncontesteerbaar beschouwen via een mediatieke ideologiemonopolie. Reeds eerder op dit forum heb ik aangeklaagd dat hun morele justificatie van de gevolgen van hun waanzin zo flinterdun is geworden dat ze zich ten einde raad zijn moeten gaan verschuilen achter semantische truukjes. Ook in deze discussie zijn de poco's o zo consequent in hun semantische creativiteit: In hun media (de anderen zijn niet gesubsidieerd) slagen ze er nog steeds in de loftrompet van hun eigen discriminatiefilosofie te steken. In hun media zouden ze de discussie hierboven bestempelen als hun: Eervolle* standvastigheid* waarmee ze hun verantwoordelijkheid* opnemen voor de rechten* van minderheden* Vrij uit het poco's vertaald en getoetst aan de barre werkelijkheid op het veld klinkt het als volgt: Hun laffe* vlucht*, capitulatie*, ontzeggen-van-bescherming* en (ideologische én juridisch) vergunnen-van-discriminatie* van zwakkeren-en-gediscrimineerden* En hoe noemt men (niet in het poco's) iemand die hand en spandiensten verleent aan de discriminatie van (meestal andersgekleurde) zwakkeren? Juist ja...
|
|
|
#306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Straks vraagt Erlich weer aan mij om uitleg. |
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat betreft de swastika, indien u denkt dat u er vrij in uwe belziek mee moogt rondwandelen (niet om de affiche van een bepaald partij mee onder te kladeren), neem dan de proef op de som en trek naar de stad en wandel in een bepaalde wijk en kom dan naderhand het resultaat vertellen.Zo niet stop dan met erover te zagen. Indien vis nog vlees u niet ligt, is rond de pot draaien dan beter? Maar u blijft er toch rustig en lustig over doorgaan. Wat vrouwen betreft, heb ik een zeer groot respect voor. Voor iets dat zich laat misbruiken als een labiel schaap zonder dat het zichzelf daarvan bewust is of in sommige gevallen wel, nee geen respect. Voor hun venten nog minder. Alles duidelijk?
|
|
|
|
#308 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Jij kan geen wet geven dit dit aantoont. Jij kan geen voorbeelden geven van iemand die daarvoor vervolgd wordt/werd. Ik kan wel een voorbeeld geven van mensen die een hakenkruis dragen en daarvoor niet vervolgd worden. En dan haal jij het ultieme argument uit de kast : "stop dan met erover te zagen" en natuurlijk ook weer "vis nog vlees" en "rond de pot draaien" Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#309 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Eventjes off-topic.
Aan de forummer - ik noem geen namen - die blijkbaar héél graag de uitdrukking "vlees nog vis" gebruikt : misschien toch maar even de correcte spelling opzoeken en/of gebruiken? Het is maar een tip ...
|
|
|
#310 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Frank Vanhecke hekelt VB'ers in raad van bestuur VRT
0 reacties E-mail bericht Bookmarken/Delen 07:26 Frank Vanhecke, oud-voorzitter van Vlaams Belang, vindt Eric Deleu en Hilde De Lobel, niet bekwaam genoeg om in de raad van bestuur van de VRT te zetelen. De twee zijn vertrouwelingen van Filip Dewinter. Vanhecke zegt niet te begrijpen waarom huidig voorzitter Bruno Valkeniers zich inlaat met een "sujet als Deleu". Tegen de persoon Hilde De Lobel heeft hij niets. Vanhecke beweert dat zij gewoon gebruikt werd om de kandidatuur van Marie-Rose Morel als lid van de raad van bestuur van de VRT te dwarsbomen. De Lobel zou dat naar verluidt ook zelf toegegeven hebben. Vanhecke zal zijn ongenoegen aankaarten op de volgende partijraad. Het is niet de eerste keer dat hij in aanvaring komt met de 'Antwerpse Club' rond Filip Dewinter en Gerolf Annemans, nadat die Marie-Rose Morel opzij schoven.
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=70999
|
|
|
|
#313 | |
|
|
Citaat:
Het was enkel bedoeld om aan te tonen dat niet alleen uw houding tegenover de juridische flou artistique omtrent de hoofddoek niet meer en niet minder is dan platte racistische discriminatie.
|
|
|
|
#314 |
|
Banneling
|
Je hebt je mening weergegeven; maar je hebt helemaal niets aangetoond.
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
|
Toch wel hoor, maar voor U inderdaad niet, hetgeen mijn uiteenzetting enkel bijkomend illustreert.
|
|
|
#316 |
|
Minister-President
|
De juiste spelling laat ik over aan de pseudo intellectuelen op dit forum.
|
|
|
#317 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik kan u anders een voorbeeld geven waar men wordt opgepakt, een uur mag vertellen wat de bedoeling is/was van het dragen van een swastika en, of men begrijpt dat dit voor bepaalde personen als kwetsend en provocerend zou kunnen overkomen en dus, gelieve dit symbool niet meer in de toekomst in het openbaar te willen dragen. Het kan nu ook zijn dat u het Oostkanton niet bij belgie rekent. Wat betreft wijven en koppen, dacht toch duidelijk te zijn niet?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 3 februari 2010 om 17:22. |
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#319 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik herhaal dan maar mijn voorbeeld : De Blood & Honour-aanhangers. Je weet waarschijnlijk wel hoe ze erbij lopen. Toch heeft België hen nog nooit een stro in de weg gelegd. Pas nadat beelden, gefilmd op de bijeenkomst in Bellegem; op TV kwamen; worden enkelen vervolgd. En de aanklacht is helemaal niet "Het dragen van een hakenkruis". Ik kan enkel vermoeden waarom jij "wijf" en "kop" gebruikt voor "vrouw" en "hoofd". |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar indien u toch moest besluiten om mij iets te willen uitleggen, hou u zeker niet in.
|
|