Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2005, 22:33   #301
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger
Het probleem is dat men meestal het vuil bij de anderen ziet...

Afijn, doe maar. Sinds ik dat religieus juk van me afgeschud heb voel ik me bevrijd. Een mens heeft al meer dan genoeg aardse bekommernissen om zich nog met bovenaardse fata morganas in te laten.
Juist. Maar het paradijs dat ik voor ogen heb is ook wel heel aards ....
De eenheidsgedachte een middel om er misschien te geraken.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 00:09   #302
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

labyrinth

Citaat:
De evolutie is ook onmeetbaar, oneindig, tijdloos, eeuwig, almachtig want bepalend. Als God niet evolueert dan is hij dood. Persoonlijk denk ik dat alles voortdurend evolueert, in alles vinden er verschillende processen plaats dus ook in God.
evolutie is niet almachtig. als god almachtig is, kan hij niet dood. ALMACHT is letterlijk de macht om alles te doen. ALLES.

Citaat:
Neen, het is veel ruimer dan ons leven...... het is, ja lach maar, een heilig gevoel van eenheid met alles.
als "god" die eenheid is of dat gevoel van eenheid moet voorstellen, ben je gewoonweg dat gevoel aan het personifiëren => je maakt het moeilijker dan het is.

Citaat:
In het verleden was dat wel zo..... vruchtbare nakomelingen. De toekomst is echter tevreden nakomelingen.
als je tevreden nakomelingen niet vruchtbaar zijn, sterven ze uit.

Citaat:
Afzonderlijk niet, maar samen verplaatsen we bergen.
dus samen gaan we de evolutie sturen? hoe? mensenoffers ofzo?

Citaat:
Wij hebben natuurlijk niet het recht in een paar generaties de aarde gewoon leeg te plunderen zonder er tenminste voor te zorgen dat ze nog verder draait na onze dood.
je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag, denk ik. (je ben extreem zweverig bezig, dus ik durf niet zeggen of dit je antwoord is)

Citaat:
Als newage een nieuw tijdperk inluidt why not ? Nog zo zot niet.......8)
ik denk eigelijk dat zot het mooi samenvat.

----------------------------------------------------------------------
duncan

Citaat:
labyrinth legt hem da gewoon uit van iets & niets want het iets is creatie zo ook het niets gij snapt da wel
laat me raden: het antwoord gaat zweverig zijn, een poging bevatten om de kwantumfysica erbij te betrekken en lichtelijk uit de hoogte overkomen.

Citaat:
Kunnen we het niet gewoon stap voor stap door bvb het woord god even laten vallen en het bvb hogere kracht/macht/natuur of g'd noemen ofzo is maar een optie zenne
joden en bepaalde christenen noemen het juist G'd om de term te onderscheiden van "god" (heidense religies) en dan wil je juist die term er bijgooien?

Citaat:
Even uw woorden bekrachtigen labyrinth, zodiakale tekens zijn iddd goddelijke tekens en hemel lichamen; woords beschrijvingen zoals natuur (naturalis) ook althans dat zeiden vele geleerden; elementaire lichts stralen die vanuit ons zelf/aarde/plant/dier verschijnen of weg schieten dus ook ...althans dat leert men in occulte kennis zelfs esoterische leringen beschrijven dit.
owwwww occultici, zoals op die paranormale beurzen zo? de beste tijd van mijn leven heb ik daar beleefd. ze hebben me bijna moeten afvoeren van de slappe lach.

Citaat:
Atheïstisch gezien voor de sommige die melden voor mij bestaat god A.K.A g'd niet meld ik hier even; oké goed ik respecteer uw meningen maar ... zeg me nu niet dat er niet iets hogers of iets boven natuurlijk niet bestaat want dit zou een blijk zijn van weinig mensen kennis ten aanzien van de rare onverklaarbare dingen die gebeuren rond ons héén/ globaal.
zoals daar zijn?

Citaat:
Mocht je dan toch willen omschrijven en me zeggen dat er niet zo iets bestaat als para normale dingen of boven natuurlijke dingen leg me dan ook ( atheïstisch ) uit waarom.
1) wetenschap staat nog niet ver genoeg om het te begrijpen
2) goocheltruuks, charlatans, ....
3) defineer normaal/paranormaal

ik heb nog NOOIT iets paranormaal ervaren. ik heb rare, opmerkelijke, beangstigende, euforische, .... ervaringen mogen meemaken, maar NOOIT iets paranormaals.

Citaat:
Zelf woon ik samen met een atheïst en ik ken er enkele maar de vorm van absolute kennis die ik hier openbaar gaat soms vele hun petje te boven maar zelf heb ik althans niets tegen de vizie van het atheïsme als gelovige.
1) je woont samen met een atheïst, dus je zit niet in een sekte blijkbaar
2) wtf?

Citaat:
Ook nog even dit 2 dingen nml : men beschrijft al eeuwen dat god iets hogers ongekend onbegrijpbaar is zo ook zijn kennis.

De meeste atheïsten waar ik mee omga geef ik meestal 5 min dan zeggen ze ....ja toegegeven er is meer dan deze aarde
straks ga je nog beweren dat je eigenlijk de Messias bent.

Citaat:
Ge moogt altijd mijn woorden reflectief trachten te weerleggen zenne ....graag zelfs -
labyrinth uit uw woorden bemerk ik dat u zowel studies - werk - trainingen goed reflecteerd naar de buiten wereld maar....grote kennis die mondiaal en soms niet meer gekend is zoals een kostbare zeldzame schat die zich op een dodenlijke plek verschuilt.
wil je grote kennis? hier komt wat gratis raad: wees gelukkig, leef je leven, leer voldoende relativeren, .....
voor de rest is er geen "grote geheime occulte gevaarlijke eeuwige machtige kennis": er zijn geen onsterfelijke tibetaanse tovenaars, eliphas levi kon niet met geesten praten, jezus heeft niet over water gewandeld, merlijn de tovenaar heeft niet bestaan, ...

Citaat:
Lijkt onbetredenlijk voor vele maar; soms studie & werk opzij plaatsen en stilte helpt maar afstand is dan het belangrijkste.
Leuk dat ik hier even op mocht antwoorden in uw naam waarvoor mijn dank.
soms even afzonderen en alles loslaten vind ik idd belangrijk.
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 00:11   #303
myrdjinn
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Neen..... onschuldige mensen vermoorden is nooit of nooit goed te praten.
Remember, ik ben tegen zinloos geweld.
Die kamikaze zijn absoluut negatieve energie, ze maken de spiraal van geweld en haat alleen maar groter.
onschuld is afhankelijk van de gegeven omstandigheden (of relatief zoals graag wordt gezegd).
niet alle geweld is zinloos trouwens, dus ik ben blij te lezen dat je voor zinnig geweld bent.
Oud 16 juli 2005, 11:16   #304
duncan
Banneling

Standaard

kan zijn dat je een slappe lach kreeg en moest afgevoerd worden; maar vermits er hoog geleerde mensen zijn met zo'n gavens die 'jij' niet ziet of bestempelt als euforisch en zo getuigd van weinig en zo goed als geen mense kennis.

Even melden dat ik iddd niet in een sekte zit morja ge wijst me mor aan en personificeerd o zo graag zoals de meeste Atheïsten, in de vodoo en bij ' sommige ' echte para normale mensen zal je wel anders piepen over geesten die niet zouden bestaan.

Mocht je eens wat tijd maken en niet mensen belachelijk maken of aanwijzen dan zou je verder kunnen zien en reiken dan je eigen neusje.

Verder nog dit een medium die ik ken omdat ze mijn moeder is woont op de krijgsbaan 43 in mortsel ze heet Lydia Torfs; mocht ge nu eens nen stille dag hebben waar je wat meer luisterd naar de mede mens bezoek haar dan eens of doe zo eens een sceance mee.

Daarna moogtge mij komen zeggen dat geesten niet bestaan maar kverwittig je wel op voorhand dat er reeds vele geleerde mé grote buitengegooid werden door mijn moeder wegens weinig of GEEN respect....de meeste atheïsten breken liever een mening af dan ze te beleven, mee te maken dat der wel degenlijk geesten bestaan.

Héééél bewust als spirituele syncretische christene zeg ik je alvast als je dat tegen een kreool zegt of iemand die gelijk mij vodoo kent dan lachen wij je regelrecht teriug uit.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 12:07   #305
myrdjinn
Burgemeester

Standaard

Citaat:
kan zijn dat je een slappe lach kreeg en moest afgevoerd worden; maar vermits er hoog geleerde mensen zijn met zo'n gavens die 'jij' niet ziet of bestempelt als euforisch en zo getuigd van weinig en zo goed als geen mense kennis.
1) kaartenleggers, die er compleet naast zaten
2) auralezers, die blijkbaar tegen elke persoon hetzelfde zeiden
3) medium, dat duidelijk uit zijn nek aan't lullen was
4) kersje op de taart: wicca's die aan magie gingen doen (toen heb ik de slappe lach gekregen)

Citaat:
Even melden dat ik iddd niet in een sekte zit morja ge wijst me mor aan en personificeerd o zo graag zoals de meeste Atheïsten, in de vodoo en bij ' sommige ' echte para normale mensen zal je wel anders piepen over geesten die niet zouden bestaan.
ik wil het gerust hier nog eens letterlijk zetten hoor: GEESTEN BESTAAN NIET. in leuven zit ik in een oud studentengebouw van rond 1880 (justus lipsius) met ondergrondse douches. je zou toch denken dat je 's nachts in het weekend in de douches spooky dinges gaat tegenkomen, nee? wel het was in het begin idd spooky (dankzij de films en het menselijk instinct), maar geen spookjes daar.

Citaat:
Mocht je eens wat tijd maken en niet mensen belachelijk maken of aanwijzen dan zou je verder kunnen zien en reiken dan je eigen neusje.
ahaaaaaaa, en waarom maak ik ze belachelijk, denk je. net omdát ik er tijd heb ingestoken! er is geen magie, er zijn geen tovenaars, get over it.
Citaat:
Verder nog dit een medium die ik ken omdat ze mijn moeder is woont op de krijgsbaan 43 in mortsel ze heet Lydia Torfs; mocht ge nu eens nen stille dag hebben waar je wat meer luisterd naar de mede mens bezoek haar dan eens of doe zo eens een sceance mee.
je moeder moet maar op dit forum zien en ze heeft meer dan genoeg info over mij om aan cold reading te doen.

Citaat:
Daarna moogtge mij komen zeggen dat geesten niet bestaan maar kverwittig je wel op voorhand dat er reeds vele geleerde mé grote buitengegooid werden door mijn moeder wegens weinig of GEEN respect....de meeste atheïsten breken liever een mening af dan ze te beleven, mee te maken dat der wel degenlijk geesten bestaan.
je gaat er vanuit dat ik nog nooit aan een scéance heb deelgenomen.
Citaat:
Héééél bewust als spirituele syncretische christene zeg ik je alvast als je dat tegen een kreool zegt of iemand die gelijk mij vodoo kent dan lachen wij je regelrecht teriug uit.
voodoo is even echt als toverdrankjes. je zegt: ik ken voodoo. wel ik zeg: tuurlijk ja.
Oud 16 juli 2005, 13:43   #306
puud
Parlementslid

Standaard

Aan myrdjinn

Spoken bestaan wel hoor
Heb je nooit die documentaire 'Ghostbusters' gezien?
Had veel succes in de zalen enkele jaren geleden.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 14:14   #307
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=myrdjinn]labyrinth

Citaat:
evolutie is niet almachtig. als god almachtig is, kan hij niet dood. ALMACHT is letterlijk de macht om alles te doen. ALLES.
Ah ja ? En als God dan zelf zijn eigen dood wenst dan kan dat toch, of niet ?

Citaat:
als "god" die eenheid is of dat gevoel van eenheid moet voorstellen, ben je gewoonweg dat gevoel aan het personifiëren => je maakt het moeilijker dan het is.
Neen, want als iedereen een miniem deeltje god is en de andere ook als een miniem stukje god beschouwt gaat hij die andere automatisch meer respecteren...
Je weet wel, wie zijn neus schendt schendt zijn aangezicht. Je vermoordt niet je bondgenoten.

Citaat:
Tevreden nakomelingen zijn meestal gezond genoeg om te weten wanneer ze zich al dan niet moeten voortplanten.

Citaat:
Wel als je het liever overlaat aan het broeikaseffect, de overbevolking, natuurrampen, oorlog dan is dat natuurlijk ook een optie.....
Ik zie het liever met een 'gecontroleerde chaos', een wereldwijde samenwerking zeker op gebied van milieubeheer......

Citaat:
je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag, denk ik. (je ben extreem zweverig bezig, dus ik durf niet zeggen of dit je antwoord is)
Ben jij zelf niet de zwever door te denken dat alles gewoon verder kan zoals nu ?

Citaat:
Een mens moet zotte dromen hebben........
In de Middeleeuwen droomde de mens van te vliegen, nu stuurt hij de 'homo sapiens' naar de maan...... ( klinkt toch dubbelzinnig )[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by labyrinth on 16-07-2005 at 15:35
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Citaat:
Neen, want als iedereen een miniem deeltje god is en de andere ook als een miniem stukje god beschouwt gaat hij die andere automatisch meer respecteren...
Je weet wel, wie zijn neus schendt schendt zijn aangezicht. Je vermoordt niet je bondgenoten.

Citaat:
Tevreden nakomelingen zijn meestal gezond genoeg om te weten wanneer ze zich al dan niet moeten voortplanten.

Citaat:
Wel als je het liever overlaat aan het broeikaseffect, de overbevolking, natuurrampen, oorlog dan is dat natuurlijk ook een optie.....
Ik zie het liever met een 'gecontroleerde chaos', een wereldwijde samenwerking zeker op gebied van milieubeheer......

Citaat:
Ben jij zelf niet de zwever door te denken dat alles gewoon verder kan zoals nu ?

Citaat:
In de Middeleeuwen droomde de mens van te vliegen, nu stuurt hij de 'homo sapiens' naar de maan...... ( klinkt toch dubbelzinnig )[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:
In de Middeleeuwen droomde de mens van te vliegen, nu stuurt hij de 'homo sapiens' naar de maan...... ( klinkt toch dubbelzinnig )[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 juli 2005 om 14:35.
Oud 16 juli 2005, 14:33   #308
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myrdjinn
onschuld is afhankelijk van de gegeven omstandigheden (of relatief zoals graag wordt gezegd).
niet alle geweld is zinloos trouwens, dus ik ben blij te lezen dat je voor zinnig geweld bent.
Het zou te gek zijn dit te ontkennen, een mens moet toch doden om te eten en dat is inderdaad geweld. En wanneer je mij zegt binnen twee seconden schiet ik je dood wacht ik niet onnozel tot je bewezen hebt dat je het ook daadwerkelijk gedaan hebt.

Ik zal dus niet wachten dat de aarde echt in een onomkeerbaar proces is beland om over te gaan tot actie...... namelijk erover schrijven en zeggen dat niet de 'andere' een bedreiging vormt maar eerder onze levenswijze en dat deze zonder meer verder exporteren zonder voorwaarden van verantwoord en ecologisch ondernemingsschap gelijk is aan moord op onze zo levensnoodzakelijke omgeving en dus op onszelf.
Oud 16 juli 2005, 22:15   #309
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

En daarmee ben ik althans overtuigd dat God en de evolutie één zijn .....
God wenst toch dat zijn schepping behouden blijft en de mens heeft God's schepping nodig om verder te leven. Dan zouden ze toch logisch gezien bondgenoten kunnen zijn......[edit]
[size=1]After edit by labyrinth on 16-07-2005 at 23:26
Reason:

God wenst toch dat zijn schepping behouden blijft en de mens heeft God's schepping nodig om verder te leven. Dan zouden ze toch logisch gezien bondgenoten kunnen zijn......[/size]

God wenst toch dat zijn schepping behouden blijft en de mens heeft God's schepping nodig om verder te leven. Dan zouden ze toch logisch gezien bondgenoten moeten zijn......[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 juli 2005 om 22:26.
Oud 16 juli 2005, 23:06   #310
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
God wenst toch dat zijn schepping behouden blijft en de mens heeft God's schepping nodig om verder te leven. Dan zouden ze toch logisch gezien bondgenoten kunnen zijn......
God wenst niet, enkel mensen wensen.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 23:09   #311
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
God wenst toch dat zijn schepping behouden blijft en de mens heeft God's schepping nodig om verder te leven. Dan zouden ze toch logisch gezien bondgenoten kunnen zijn......
Heel het universum ligt besloten in een klein zaadje,het ligt eraan of je het wil zien of niet.Als het zaadje niet de eigenschappen zou hebben om het universum en alle verschijnselen in onze geest te projecteren was er geen universum of leven.

"Dat bent Gij"

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 23:10   #312
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
God wenst niet, enkel mensen wensen.
Ik wens niets,alleen De Waarheid wens ik te weten voor ik sterf.

Novalis
Oud 16 juli 2005, 23:16   #313
schaveiger
Minister-President

schaveiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
T'is wel wat laat om nog over mystieke zaken te "ouwehoeren" maar men kan nooit weten of het de nachtrust kan bevorderen.
Hebben we het al niet gehad over je God en de evolutie ?. Hou dit even in je gedachten, nml dat er op aarde en in het heelal NIETS geschapen wordt, NIETS verloren gaat maar dat ALLES zich aanpast en evolueert. Dit heeft niets met atheïsme te maken maar is zuiver toegepaste exacte wetenschap.
Geloof is een privé zaak waar niemand iets mee te maken heeft en nog minder aan de wetenschap te toetsen is.[edit]
[size=1]After edit by schaveiger on 17-07-2005 at 00:17
Reason:

Citaat:
T'is wel wat laat om nog over mystieke zaken te "ouwehoeren" maar men kan nooit weten of het de nachtrust kan bevorderen.
Hebben we het al niet gehad over je God en de evolutie ?. Hou dit even in je gedachten, nml dat er op aarde en in het heelal NIETS geschapen wordt, NIETS verloren gaat maar dat ALLES zich aanpast en evolueert. Dit heeft niets met atheïsme te maken maar is zuiver toegepaste exacte wetenschap.
Geloof is een privé zaak waar niemand iets mee te maken heeft en nog minder aan de wetenschap te toetsen is.[/size]

Citaat:
Hebben we het al niet gehad over je God en de evolutie ?. Hou dit even in je gedachten, nml dat er op aarde en in het heelal NIETS geschapen wordt, NIETS verloren gaat maar dat ALLES evolueert. Dit heeft niets met atheïsme te maken maar is zuiver toegepaste exacte wetenschap.
Geloof is een privé zaak waar niemand iets mee te maken heeft en nog minder aan de wetenschap te toetsen is.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door schaveiger : 16 juli 2005 om 23:17.
schaveiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 23:21   #314
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger
Geloof is een privé zaak waar niemand iets mee te maken heeft en nog minder aan de wetenschap te toetsen is.
Alle materie is inelkaar gepropte energie.Raar hé.En het speelt zich allemaal in de mens zijn geest af.

Novalis
Oud 16 juli 2005, 23:39   #315
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Ik wens niets,alleen De Waarheid wens ik te weten voor ik sterf.
Als "Dat bent Gij" waar is, dan sterf je sowieso niet. Er is dus alleszins geen haast bij.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2005, 23:58   #316
duncan
Banneling

Standaard

in plaats van te wijzen en dit te schrijven ---ik wil het gerust hier nog eens letterlijk zetten hoor: GEESTEN BESTAAN NIET. in leuven zit ik in een oud studentengebouw van rond 1880 (justus lipsius) met ondergrondse douches. je zou toch denken dat je 's nachts in het weekend in de douches spooky dinges gaat tegenkomen, nee? wel het was in het begin idd spooky (dankzij de films en het menselijk instinct), maar geen spookjes daar---

kuntge mischien WEL eens naar een seance gaan bijvoorbeeld en tegen mij mijn moeder en duizend en één ander bewegingen/groeperingen/geloven...ect en zo gaatge ni beginnen te zwammen van geen dit of dat of da kan ni want dan kuntge beter terug naar school gaan sorry hoor.

Blader eens wa door boekjes over regressie therapieën en worstel je eens DAAD werkenlijk tussen echte mediums en sceances en ge zult wel anders piepen.

[edit]
[size=1]After edit by duncan on 17-07-2005 at 01:27
Reason:

in plaats van te wijzen en dit te schrijven ---ik wil het gerust hier nog eens letterlijk zetten hoor: GEESTEN BESTAAN NIET. in leuven zit ik in een oud studentengebouw van rond 1880 (justus lipsius) met ondergrondse douches. je zou toch denken dat je 's nachts in het weekend in de douches spooky dinges gaat tegenkomen, nee? wel het was in het begin idd spooky (dankzij de films en het menselijk instinct), maar geen spookjes daar---

kuntge mischien WEL eens naar een seance gaan bijvoorbeeld en tegen mij mijn moeder en duizend en één ander bewegingen/groeperingen/geloven...ect en zo gaatge ni beginnen te zwammen van geen dit of dat of da kan ni want dan kuntge beter terug naar school gaan sorry hoor.

Blader eens wa door boekjes over regressie therapieën en worstel je eens DAAD werkenlijk tussen echte mediums en sceances en ge zult wel anders piepen.

[/size]

Zo ik hier lees en hoor kent u amper het woord paranormaal of medium dus sorry man ge moogt denken en schrijven wa[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door duncan : 17 juli 2005 om 00:27.
Oud 17 juli 2005, 00:07   #317
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Als "Dat bent Gij" waar is, dan sterf je sowieso niet. Er is dus alleszins geen haast bij.
Kwestie van het "gelukzaligheidsbewustzijn" te bereiken hé Rund.Dan ben ik ervan af.

Novalis
Oud 17 juli 2005, 00:19   #318
duncan
Banneling

Standaard

in plaats van te wijzen en dit te schrijven--- myrdjinn---ik wil het gerust hier nog eens letterlijk zetten hoor: GEESTEN BESTAAN NIET. in leuven zit ik in een oud studentengebouw van rond 1880 (justus lipsius) met ondergrondse douches. je zou toch denken dat je 's nachts in het weekend in de douches spooky dinges gaat tegenkomen, nee? wel het was in het begin idd spooky (dankzij de films en het menselijk instinct), maar geen spookjes daar---

Zo ik hier lees en hoor kent u amper het woord paranormaal of medium dus sorry man ge moogt denken en schrijven watge wilt maar vele andere atheïsten gaan u ZEER zekers tegen spreken en die ni alléén.

En inderdaad hogere kennis en zelfs niet vatbaar voor vele men wijst en oordeelt ZONDER nog maar hun eigen angst te overwinnen en naar een sceance of volwaardig medium te stappen & ja daar zitten ook kwak zalvers tussen OVERAL zelfs in de politiek en tussen atheïsten,mediums,gelovige en ander.

VOORALEER ge wijst moetge weten over WAT ge spreekt tssss sommige mensen hé

effe reageren GEESTEN BESTAAN ZEKERS WEL ER ZIJN ZELFS BEELDEN VAN !

En neen myrdjinn ik ga niet zeggen hoe wie wat waar of wat want ik veroordeel je nu ook daar je totaal maar dan ook totaal niet weet waarover je spreekt maar als je angst hebt dan is het je eigen dikke schuld en verder nog dit myrdjinn.

Mocht ik je persoonlijk tegenkomen dan heb ik geenzins vodoo bij jouw nodig om jouw versimpelde geest wat te verhogen dat doen andere ëntiteiten wel in mijn plaats en als je dat nu niet gelooft weet je wa .....kom dan AUB zo snel mogenlijk naar me toe - pronto !

Ik zal je niet aanraken of je handje schudden ge moogt caméra en getuige meenemen zenne is geen probleem maar ....als je nadien niet meer zo goed slaapt of dingen ziet die je ervoor NIET KON zien kom dan ni klagen bij mij hé hahahaha dan lach ik je gewoon zoals nu uit in je gezicht .

Dat je dit verdiende is vrij simpel daar je over mijn moeder nogal negatief klonk en over mij en over zogenaamde geesten hetgeen ze ni graag horen maar dat is niet zo erg zoals ik dat woord niet graag hoor daarom ëntiteiten morja kunt gij natuurlijk niet geweten hebben want sceances bijwonen begin je niet aan liever hitler spelen op 1 lijn zetten en afschieten .........bonne awel ik ook .

Dus doe me aub een klein plezierke komt gewoon af we kunnen zelfs ergens afspreken maar komt 'ni' klagen achteraf dan moogt naar de kerk lopen voor excorcisme of andere hoog bewuste mens inschakelen.

Mocht je nu willen denken dat ik uit ben op wraak en angst ...enz lol dan heb je het goed mis nee nee wat je zaait is wat je oogst .

Iemand die over iets spreekt dat hij niet kent of heeft geproeft kan niet oordelen want deze is partijdig en heeft al een vooringenomenheid.
Angst is zoals een kind dat zegt " jakkie vies da " eerst proeven dan spreken - eerst zien dan geloven en myrdjinn leer ook uw atheïstische reflecties eens niet zo cumulatief en ostentatief te openbaren dit verwart mensen; jaagt mensen in een harnas zoals ik nu en vooral geeft dit geen blijk van sociaal te zijn.

myrdjinn mag ik weten welk soort beroep uw uitoefent aub?!

Met dank en volle bewustheid de mens moet nog veeeeeeeel leren .

Even nog is melden geesten waren er al van voor christus en dus erg in trek als ze zelfs ouder zijn dan sommige bijbels - think about it ....cheers & god bless yah all
Oud 17 juli 2005, 00:30   #319
duncan
Banneling

Standaard

-quote-alle materie is inelkaar gepropte energie.Raar hé.En het speelt zich allemaal in de mens zijn geest af.

Grellig niet raar hoor voor iemand die telekinese kan die verklaren ons da op 1 - 2 - 3 met nodige praktijk; wedde datwe ze dan zien vliegen bvb vliegende schotels enzo lol
Oud 17 juli 2005, 00:37   #320
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan
-quote-alle materie is inelkaar gepropte energie.Raar hé.En het speelt zich allemaal in de mens zijn geest af.

Grellig niet raar hoor voor iemand die telekinese kan die verklaren ons da op 1 - 2 - 3 met nodige praktijk; wedde datwe ze dan zien vliegen bvb vliegende schotels enzo lol
duncan,kijk hier eens:http://forum.politics.be/showthread.php?t=35560

Geen plaats voor vliegende schotels maar wel "straight to the bone".

Novalis
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be