![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat ge hem ook begaan als zijn auto gericht staat naar de gevel van uw eigen huis?
|
|
|
#302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is zo'n beetje als een werknemer die in een bedrijf werkt met slecht management. Hij hoopt dan misschien dat de klanten gaan wegblijven zodat het management gaat vervangen worden, maar wat hij wellicht eerst gaat krijgen is dat hij zelf wordt buitengegooid en dat het management nog wel even blijft zitten. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jij staat misschien als toeschouwer te kijken, maar heel wat Vlamingen rijden mee, al dan niet in de aanhangwagen.
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de duurste dingen meepakken
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De ideale oplossing voor uw geval is natuurlijk van al flink beginnen te solliciteren, en als er zicht begint te komen op een ander baantje, het spel zo veel mogelijk naar de knoppen helpen waar ge bezig zijt
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juni 2014 om 10:38. |
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als dusdanig is het enige dat ge doet, die meerderheid met hun klooiers het spel omzeep laten helpen, he. Ze hebben hun kans gehad, niewaar. Trouwens als ik uit België weggegaan ben, was dat voor een groot deel omwille van de fiscale en communautaire "ambiance" die me echt niet weerhield, laat ons zeggen. Nu heb ik mijn leven hier, maar zolang Belgie is zoals ik het ongeveer kende, heb ik niet veel goesting om terug te komen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juni 2014 om 10:39. |
|
|
|
|
|
#307 | ||
|
|
Citaat:
Wanneer we bijna bij het dal komen om daar te pletter te rijden, dan zou ik zeggen ok. Maar daar zijn we nog lang niet. Bovendien hebben we nog een jerrycan remvloeistof mee (-> spaargeld) en dan is de kans ook nog groot dat de Touring een handje komt toesteken (-> Europa die den belgique onder curatele plaatst). Ik denk dat die weg nog langer is dan je denkt. Citaat:
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eentje dat zijn laatste trots mag ophangen aan het symbolisch niet afgeschreven art 1. SPA in de oppositie in vlaanderen is een evident gevolg van de uitslag in vlaanderen en dat voorspelde ik zelf al lang hier, heb ik overigens niet de minste moeite mee. Federaal wacht ik liever af. Toegegeven : de kaarten liggen niet slecht voor centrum-rechts maar de echte onderhandelingen moeten nog starten en we weten van vorige keer dat onderhandelen geen grote vaardigheid is bij n-va. Dan, en pas dan onstaat terug de piste van de tripartite. Enkele weken verder en dan zullen we wel zien. |
|
|
|
|
|
#309 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
|
Er zullen dan toch wat boeketjes over en weer gestuurd mogen worden.
|
|
#311 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
N-VA heeft de Vlaamse Beweging inmiddels kapot gemaakt dus uit die hoek hoeft ze geen kritiek te vrezen: die Partei hatt immer Recht... |
|
|
|
|
|
#312 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jep, maar vervolgens je partij politieke zelfmoord doen plegen door mee te doen aan een regering van het herstel van België... knap, zo achterlijk heb ik het nog nooit gezien.
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is allemaal bijzonder eenvoudig : een politieke carrière duurt geen twintig jaar meer zoals in de tijd van grootvader en De Wever ruikt de macht. Nu. Niet in 2019 want er is geen enkele zekerheid dat hij de omzet van zijn bollenwinkel op hetzelfde niveau kan houden als ze nog vijf jaar langs de kant gaan staan. Versta : hij zal alles (zeer letterlijk te nemen) doen en opofferen om 'erbij te mogen' Doodgewoon wat nicolo machiavelli schreef : de machthebber past zich aan aan veranderende omstandigheden ongeacht. |
|
|
|
|
|
#314 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bolleke Wol : 11 juni 2014 om 11:27. |
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allé, dat is toch de bedoeling, als ik het hier goed lees.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs de serviabiliteit van De Roover is enkele maanden geleden gekocht middels een op voorhand verkozen plaats op de lijst. En hoor je zijn oude strijdmakker Jan Diamant nog veel stoere vlaamse praat verkopen ? Totale windstilte. Zich voorbereiden op het échte werk : binnenkort de ministerposten verdelen en daarbij vooral zichzelf niet vergeten. |
|
|
|
|
|
#319 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als je hier leest, zal zelf meer dan 90% van een N-VA-congres daar mee instemmen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
#320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ziet er dus naar uit dat sommige forumgenoten en andere medemensen zich onnodig zorgen zitten te maken. Het Dierbaar Heilig Lalaland Der Vaad'ren zal nog wel een tijdje op een aantal kaarten in de (niet-'historische') atlassen dezer wereld blijven prijken, en de 'élite' ervan hoeft evenmin nu reeds uit te kijken naar een (tax) shelter. Juicht, verworpenen der aarde, juicht!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|