![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet (lees:wilt) u de toekomst van Zwarte Piet? | |||
| Zoals het altijd al was, volgens de traditie |
|
75 | 84,27% |
| Zwarte Piet is racistisch en moet weg |
|
7 | 7,87% |
| Zwarte Piet heeft niets met het Siterklaasfeest te maken. |
|
0 | 0% |
| Heel het Sinterklaasfeest is overbodig |
|
7 | 7,87% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Geert Wilders heeft ondertussen al in zijn partijprogramma de zwarte piet laten opnemen als verplicht.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6617..._piet_wet.html |
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...te_Piet__.html
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Albert Heijn gaat de boycot voelen in zijn omzet.
![]()
|
|
|
#306 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
nee circe, lijkt mij eerder een proto moderne blanke europeaan. google naar de iceman, ea oude voorouders van de europeanen en het moderne onderzoek dan zal je zien dat de geleerden het nu erover eens zijn dat de proto 'blanke' europeaan een bruingekleurde man was, met blauwe ogen en lang zwart, glad haar. DNA onderzoek heeft dit nu ook bewezen dat die ogen inderdaad blauw waren dus pigmentloos en dat pas veel later de huid en haren lichter werden. google het, het stond in nu.nl paar maanden geleden. ach, circe, kinderen vinden alles leuk wat raar eruit ziet, maak van zwarte piet maar een chimpansee zou ik zeggen die dom springt en krom loopt en krijst als een aapje, dan zijn wij af van dat neger gezeik, ok misschien gaan de echte chimpansees dan janken dat wij racisten zijn. beter is een koeliepiet ervan maken, een echte lange, zwarte tamil koelie uit india want dan hebben zij tenminste een maandje hier een leuke baan en worden zij betaald met harde euro's. of een echte Hindoepiet, prototype als Hollandse Hanuman, met apenkop, staart, haar, en de knots, ja joh, krijg je elk jaar extra massa toerisme uit India, puur kassa he voor ons arm Poldertje. die negers die hiertegen bleren zijn zelf verdomde rassenhaters. de meeste negers haten het blanke ras hartgrondig en ze discrimineren als de pest. Ik heb hier toch aardig wat ervaring mee en hierom vind ik negers niet echt intelligent of ruimdenkend. Ook veel koelies/hindoestanen die ik goed ken zijn radicale blankenhaters en ook dit vind ik echt ziek van hen. blankenhaat is legaal en discrimineren van blanken is ook legaal toegestaan in nederland dus er is hier gewoon apartheid en het is een complot tegen alle blanke hollanders in Nederland. Echt smerig. Waarom moeten de blanke Hollanders dit nog langer slikken? Men vertrapt alles van inheemse blanke hollanders nu en vernietigd hen als kakkerlakken. mijn visies zijn zuiver Hindoe fundamentalistisch en mijn Hindoe Nazi Kat, Wieroe denkt ook al jarenlang actief mee met mij, want hij vindt het zielig als de blanke ariers uitsterven of massaal verkracht en gediscrimineerd worden in Nederland, omdat zij de lekkerste Nazi Duitse Kattenbrokjes uit 1940 maken voor katten. Tsja, ik geef Wieroe gelijk en vindt hem toch slimmer dan de gemiddelde viesbruine Hindoe mensaapje. dewanand en Wieroe Hindoe fundamentalisten planet of the Intelligent Hindu chimps |
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Europees Commissaris
|
Tja onze Franchise ondernemers zitten echt in een probleem, wat ze ook doen het is nooit goed. Niks aanpassen en de vocale lobby protesteert, wel aanpassen en vele autochtonen klagen over de ''verkrachting'' van hun traditie...
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Lokaal Raadslid
|
De helper zijn van een heilig verklaarde Bisschop, bekend om zijn kindvriendelijkheid op een niet seksuele manier, lijkt me een hele eer. Het zou dan ook van racisme getuigen, mocht die betrekking niet toegankelijk zijn voor een zwarte medemens.
De roe en de zak, die mogelijk veel traumatischer zouden kunnen zijn voor onze "kindsjes", dan een tapijtbombardement dat is voor degenen die de pech hebben in het verkeerde land te zijn geboren, zijn intussen opgeborgen. En dat straalt ook positief af op de positie van Zwarte Piet. Natuurlijk zullen er blanke en bruine sollicitanten zijn, die zich gediscrimineerd voelen, door deze beroepsvereisten. Ten onrechte, want Zwarte Piet is per definitie geschminkt. Meer nog, ook een zwarte kandidaat zal zich zwart moeten maken, alvorens zich naast Sinterklaas aan boord te kunnen hijsen. Om maar te zeggen: WTF, mates. |
|
|
|
|
|
#309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pieten met roetvegen bij intocht in Amsterdam
https://yahoo.skynet.be/nieuws/showb...t-in-amsterdam kutverdomme , fuck that shit , diarreezeikers !!!! Wat een kinderachtig gedoe !!!! Waarom kloegen ze er bv 30 jaar geleden niet over , en nu wel ?? Hebben sommige van die klagende onmensen de roe te veel gekregen , kwam dus sint & piet nooit bij hen langs ?? Och arme Willen ze de piet aanpassen , of sint & piet eventueel zelfs verbieden ?? Wel , schaf ALLE feestelijkheden af , dan kan niemand meer klagen , vwala !!!! Wie dan nog klaagt dat ze hun feest niet meer mogen feesten , straf hen met een boete van 1.000.000€ , zonder uitstel !!!! Blijven ze dan nog zeuren , een boete van 10.000.000€ zal wel genoeg zijn zeker ?? of ook dit van mij: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=22 Algemeen: Ach , voor mij mogen heel da' boeltje .... behouden , het is iets voor kinderen , dus , laat kinderen kinderen zijn De ene wil het andere afpakken , omdat ....
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu 'Pietitie' tegen Witte Piet
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tte-Piet.dhtml Ze willen de zwarte behouden , daarom deze pietitie !!
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is het probleem Westerse Belgische & Nederlandse cultuur ,
is die misschien minderwaardig ?? Diegene die de west-europese (NL & B) cultuur proberen op te doeken , zijn zij zelf heilige met TL-lampkes rond hun hoofd ??
|
|
|
|
|
#312 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of is dit de midden-oplossing ??
http://www.wanttoknow.nl/wp-content/...witte-piet.jpg Of wat dacht je van deze ?? http://i40.tinypic.com/316lroj.jpg
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als men kinderen nu alles afneemt , hoe zal de reactie later worden ??
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Partijlid
|
Zwarte Pieten 'discussie' ontaardt in Totale Oorlog
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ws_gemist.html |
|
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar ALLES wat Westerse cultuur is/bevat , moet naar de kloten ??
Waarom ?? Ik hou van de Westerse Cultuur , ben ik dan een smeerlap ?? Oh , ook dit nog: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...van_state.html
|
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is om te gieren: komen daar een paar zwarte mensen verklaren dat ze zich aangesproken voelen omdat Zwarte Piet als leuke domme knecht wordt voorgesteld. Zullen we hem dan maar wit maken? Witte mensen voelen zich nooit aangesproken als iemand als domme bolle gijs wordt voorgesteld, toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ons maakten ze wijs dat (origineel witte) Piet zwart was omdat hij door de schouw naar binnen kwam.....blijkt het nu een ECHTE neger te zijn. Wat een trauma.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 oktober 2014 om 06:02. |
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 oktober 2014 om 07:52. |
|
|
|
|
|
|
#320 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Buitenlanders die een probleem hebben met tradities en gewoontes van de plaatselijke bevolking dienen hier dan niet te komen wonen aangezien zij er een probleem van maken en het derhalve veroorzaken. Probleemzoekers gelieve hier weg te blijven.
|