![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 30 januari 2016 om 22:35. |
||
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb al herhaaldelijk herhaald dat het feit dat de Vlamingen bestaan er veel en veel te veel aan is voor de grote francofonie. Ze gunnen de Vlamingen gewoon het licht in de ogen niet... Het is zoals met de slavernij; voor alles wat een slaaf doet, volgt de vraag of hij wel het recht heeft om dat te doen... Heeft de Vlaming wel het recht om op een weg te lopen die een franstalige zich wou toeëigenen??? |
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
|
Als ik er kom spreek in Nederlands in Vlaanderen dus waarom begint dat achterlijk Vlaams drek tegen mij in het Engels te spreken in mijn eigen land? Met welk recht denken die vuile stinkende luizen mij in het engels te mogen aanspreken? Antwoord op mijn vraag!
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
|
Citaat:
Dan toch een categorie waar de Franstaligen in de numerieke meerderheid zijn.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 30 januari 2016 om 22:47. |
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
|
U antwoord niet op mijn vraag, waarom spreekt dat stuk stront mij aan in het engels in Wallonië als ik hen aanspreek in het nederlands in Vlaanderen??????????
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarnaast slaagt u er maar matig uw zelf verzonnen verhaaltjes als echt naar voor te brengen. U moet dringend oefenen! |
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Engels is de Europese eenheidstaal, door de Franstaligen alzo erkend door de vrije keuze te laten aan leerlingen de meest gesproken taal van van het land (Nederlands) als tweede taal onderwezen te krijgen dan wel de Europese communicatie taal (Engels) bij uitstek. Wees blij dat u uw geleerde Engels nog eens kan boven halen. (waar heb ik dat argument nog gehoord? )
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen, u bent niet in dat geval. U weet even goed als ik dat u in het verleden al een paar keer het achterste van uw tong hebt laten zien. |
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe kan die jou duidelijk zijn als je zelf niet recent bij Kinepolis bent geweest ? Heb jij persoonlijk ervaring met mislukte pogingen om drank en snoep in een cinema binnen te smokkelen ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik grijp versprekingen normaal nooit aan als argument, maar ik vind deze echt grappig.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 31 januari 2016 om 11:58. |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met dergelijke standpunten kan je alle dag- en nachtwinkels in de Limburg sluiten waar ingevoerden geen volzin Nederlands uit hun mond krijgen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#318 | |
|
|
Citaat:
Misschien kent hij geen Frans, dan is het heel normaal een andere taal, zoals de wereldtaal Engels, te gebruiken. Zijn enigste fout is ervan uit te gaan dat een Waal dat zal verstaan.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 31 januari 2016 om 13:54. |
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben ik een totaal onzinnige pure populist als ik daar, naast het Nederlands, eventueel ook Frans wil spreken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tien tegen één ruiken die het enorm veel geld dat u het uwe mag noemen, en denken ze: dat kan niet anders dan een Amerikaanse multimiljardair zijn, waarschijnlijk een oliebaron uit Texas of misschien wel de CEO van Halliburton, en dan willen die beleefd doen, zeker?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|