Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2005, 06:48   #301
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Ik kan Yossarian alleen maar bijtreden. Ik heb eveneens geen zin meer om nog langer op dit zwart blok propagandaforum te vertoeven. Een pure tijdverspilling.

No Pasaran
Komaan seg,jullie zijn zeer zeker niet van de domste.Ieder heeft zijn eigen mening,het is de kunst om van ieders mening iets op te steken.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 06:55   #302
Grellig
Minister

Standaard

Oeioei.Raf weg,Yossarian weg,No Pasaran weg.................Binnenkort is er niemand meer om mee in discussie te gaan

Novalis
Oud 8 juli 2005, 07:09   #303
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
gepleegd door 'nieuwe' britten ?

Ik zou er niets van verschieten als net zoals in Madrid er weer tussenzitten die in België leefden.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:11   #304
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Komaan seg,jullie zijn zeer zeker niet van de domste.Ieder heeft zijn eigen mening,het is de kunst om van ieders mening iets op te steken.

Nee ze passen gewoon de gebruikelijke strategie van de multikul en Islam aanhangers toe. Ogen en oren dicht voor de nefaste gevolgen van onze 'tolerantie'.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:15   #305
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Nee ze passen gewoon de gebruikelijke strategie van de multikul en Islam aanhangers toe. Ogen en oren dicht voor de nefaste gevolgen van onze 'tolerantie'.
Blijkbaar,al vind ik het een spijtige zaak.Als we nog niet meer mogen zeggen wat we van heel de situatie denken zonder het risico te lopen dat forumgenoten er de brui aan geven...........Waar gaat het naartoe.

Maar dit is de bedoeling van heel de strategie van de terroristen.Onrust zaaien bij de bevolking,en blijkbaar lukt het ze.

Novalis
Oud 8 juli 2005, 07:15   #306
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Geertje stelt dat moslims "minstens begrip" hebben voor terrorisme. Bovendien suggereert hij dat ze geweld verheerlijken. Dat is islamofobie. Als hij "joden" i.p.v. "moslims" had gezegd, dan zou iedereen dit terecht als zware antisemitische uitspraken identificeren. Islamofoben en antisemieten gebruiken dezelfde technieken: citaten uit Talmoed uit hun context rukken, het gedrag van een extreme minderheid aan de meerderheid toeschrijven, enzovoort.
Joden deden tijdens de nazi-tijd geen kat kwaad. Wat van deze extremisten niet kan gezegd worden. Naast de wereld terroriseren, beschouwen ze zelfs de helft van hun eigen bevolking als minderwaardig, nl. de vrouwen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:19   #307
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Ik zou er niets van verschieten als net zoals in Madrid er weer tussenzitten die in België leefden.
De moordenaars van Massoud, hadden die ook geen gestolen belze paspoorten ?
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:20   #308
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Oeioei.Raf weg,Yossarian weg,No Pasaran weg.................Binnenkort is er niemand meer om mee in discussie te gaan
Afgezien van het feit dat het bij Raf niet vrijwillig is, kan je alleen maar vaststellen dat links overal stilaan zijn schup aan het afkuisen is. Hun sprookjes kleven niet meer, na vier decennia wanbeleid begint de rotzooi stilaan zo te stinken dat niemand er nog naast kan kijken. Dat ze dan maar wegtrekken met veel etisch verpakt gescheld, kan niet verhullen dat ze geen wederwoord meer hebben. De argumenten zijn op, en het wordt steeds moeilijker de media te controleren.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:21   #309
Azal
Burger

Standaard

Citaat:
Ik kan Yossarian alleen maar bijtreden. Ik heb eveneens geen zin meer om nog langer op dit zwart blok propagandaforum te vertoeven. Een pure tijdverspilling.

No Pasaran
Ok alles goed geen probleem. Propaganda of niet wie heeft er schuld aan?

De westerling of de oosterling?

Hebt gij al eens een zuidafrikaan of chinees weten iets opblazen? Het zijn ook vreemdelingen.

Eigen schuld dikken buld over heel de lijn.

De britten moesten zich moeien met Irak en Afganistan well nu hebben ze geoogst wat ze gezaaid hebben. De vader, moeder of kinderen zitten nu met de miserie. Ironisch genoeg zijn het all die slachtoffers geen onschuldige slachtoffers.
Waarom?
Omdat ze hun volksvertegenwoordigers gekozen hebben!!! Die hebben beslist om aan te vallen en een mierennest wakker te schudden.

Wat kun je er aan doen?
Integreren?
Wat is integreren?
Ze de landstalen leren?
Ze een diploma geven?
Ze meer dopgeld en kindergeld geven?
Buiten gooien wanneer een wet wordt overtreden?

Belgie kan haar burgers niet beschermen en dat is haar eigen fout. Belgie heeft veel te lang braaf geweest. Belgie is veel te veel bekommert om wat anderen over haar denken. Belgie moet eens beginnen met aan haar eigen te denken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Azal on 08-07-2005 at 08:29
Reason:
--------------------------------

Citaat:

No Pasaran

Hebt gij al eens een zuidafrikaan of chinees weten iets opblazen? Het zijn ook vreemdelingen.

De britten moesten zich moeien met Irak en Afganistan well nu hebben ze geoogst wat ze gezaaid hebben. De vader, moeder of kinderen zitten nu met de miserie. Ironisch genoeg zijn het all die slachtoffers geen onschuldige slachtoffers.
Waarom?
Omdat ze hun volksvertegenwoordigers gekozen hebben!!! Die hebben beslist om aan te vallen en een mierennest wakker te schudden.

Wat kun je er aan doen?
Integreren?
Wat is integreren?
Ze de landstalen leren?
Ze een diploma geven?

Belgie kan haar burgers niet beschermen en dat is haar eigen fout. Belgie heeft veel te lang braaf geweest. Belgie is veel te veel bekommert om wat anderen over haar denken. Belgie moet eens beginnen met aan haar eigen te denken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

No Pasaran

Waarom?

Wat kun je er aan doen?
Integreren?
Wat is integreren?
Ze de landstalen leren?
Ze een diploma geven?

Belgie kan haar burgers niet beschermen en dat is haar eigen fout. Belgie heeft veel te lang braaf geweest. Belgie is veel te veel bekommert om wat anderen over haar denken. Belgie moet eens beginnen met aan haar eigen te denken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Azal : 8 juli 2005 om 07:29.
Azal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:25   #310
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:

No Pasaran
De frustratie moet groot zijn bij de Moslims. De feiten zijn er : weeral moslims die onschuldige mensen genadeloos vermoorden in naam van Allah.

En ondertussen vinden ze zichzelf gezocht. Ze kunnen het maar niet begrijpen dat dit verschrikkelijke geweld door zowat de ganse niet-Islam-wereld wordt afgekeurd en zelfs streng veroordeeld wordt.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:26   #311
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
De moordenaars van Massoud, hadden die ook geen gestolen belze paspoorten ?
Ik denk niet dat het met gestolen pas was. Een van die gasten had hier gewoond, en is "zeker" genationaliseerd!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:29   #312
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Afgezien van het feit dat het bij Raf niet vrijwillig is, kan je alleen maar vaststellen dat links overal stilaan zijn schup aan het afkuisen is. Hun sprookjes kleven niet meer, na vier decennia wanbeleid begint de rotzooi stilaan zo te stinken dat niemand er nog naast kan kijken. Dat ze dan maar wegtrekken met veel etisch verpakt gescheld, kan niet verhullen dat ze geen wederwoord meer hebben. De argumenten zijn op, en het wordt steeds moeilijker de media te controleren.

Egidius
Idd,heb dit vermoeden ook.Er staat wat te gebeuren voor 2010!Zo kan het dus echt niet verder.

Novalis
Oud 8 juli 2005, 07:38   #313
Azal
Burger

Standaard

Ik vraag mij af hoe VBers zouden reageren moesten ze hier zo een aanslagje plegen. Laten we zeggen de zuidertoren opblazen.
Azal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 07:57   #314
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Ik ben al de hele dag niet goed van de aanslagen en Londen, en leef mee met de Londenaars. Ik ken er nogal wat, ook moslims, en Belgen, die er wonen.

En wat ik niet mocht doen - maar het is te laat - is hier even naar de reacties komen kijken. Het lijkenpikkende forumcrapuul laat zich weer van zijn goorste kant zien en misbruikt de verschrikkelijke gebeurtenissen om hun moslimhaat uit te kotsen over alles en iedereen. Eén keer teveel voor mij. Sinds een jaar vertoef ik hier regelmatig, maar dit is de laatste keer, trop is teveel.

Nog een welgemeende 'fuck you' ook aan de beheerders van deze beerput. Ik ben er nog niet helemaal uit of ze alle smeerlapperij blijven tolereren vanuit een misbegrepen principe van 'vrije meningsuiting', of gewoon omdat ze zelf ranzige bruine boter op het hoofd hebben. (Ik weet ook niet welk van beide mogelijkheden erger is). Ik hoop dat ze ooit hun vergissing inzien.

Tot nooit meer
Yossarian
En maar verontwaardigd doen. En maar de grote meelevende altruist uithangen. Maar wie vond het nodig om onlangs een ongeval tussen een bejaarde vrouw en een VBer te recupereren?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=133

Juist ja.
Hypocriet.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 08:00   #315
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Hahaha veel geluk

Denk je dat je veel woeste Noorse krijgers gaat recruteren in dit ingeslapen bourgeois-volkje, de fiere Vlamingen die elke maand braaf hun Ford Focus afbetalen en een karrewiel tegen de voorgevel van hun fermette hangen?

't is gene ford focus, maar als het erop aan komt met veel plezier. Ne mens komt er nog eens mee buiten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 08:02   #316
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Heb het al verschillende keren gezegd.

Een goei vettige varkenshuid kan wonderen doen.

Inderdaad, ge moet ze pakken waar het zeer doet, in hun geloof, zwiert maar eens wa bommen op mekka geen gewoon bommen, maar bommen met onreine payload, ...

Kwestie van een statement te maken....
Oud 8 juli 2005, 08:05   #317
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Afgezien van het feit dat het bij Raf niet vrijwillig is, kan je alleen maar vaststellen dat links overal stilaan zijn schup aan het afkuisen is.
Is dit dan tóch de bedoeling van rechts?
Hun eigen mening monopoliseren en andersdenkenden verjagen?

Citaat:
Dat ze dan maar wegtrekken met veel etisch verpakt gescheld, kan niet verhullen dat ze geen wederwoord meer hebben.
Huilend vluchtende softies niet verwarren met the real stuff.
Staaf is here to stay.
Oud 8 juli 2005, 08:07   #318
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Ik ben al de hele dag niet goed van de aanslagen en Londen, en leef mee met de Londenaars. Ik ken er nogal wat, ook moslims, en Belgen, die er wonen.

En wat ik niet mocht doen - maar het is te laat - is hier even naar de reacties komen kijken. Het lijkenpikkende forumcrapuul laat zich weer van zijn goorste kant zien en misbruikt de verschrikkelijke gebeurtenissen om hun moslimhaat uit te kotsen over alles en iedereen. Eén keer teveel voor mij. Sinds een jaar vertoef ik hier regelmatig, maar dit is de laatste keer, trop is teveel.

Nog een welgemeende 'fuck you' ook aan de beheerders van deze beerput. Ik ben er nog niet helemaal uit of ze alle smeerlapperij blijven tolereren vanuit een misbegrepen principe van 'vrije meningsuiting', of gewoon omdat ze zelf ranzige bruine boter op het hoofd hebben. (Ik weet ook niet welk van beide mogelijkheden erger is). Ik hoop dat ze ooit hun vergissing inzien.

Tot nooit meer
Yossarian

Als dat fundamentalistisch uitschot zijn manieren moest houden, dan zou u dergelijke reacties niet moeten lezen, voor ons begint het ook een beetje veel te worden, ...

Ik heb vorige week ook de tube moeten pakken, en ik zal u eerlijk zeggen ik ga u mijn reactie besparen moest ik er vandaag ingezeten hebben...
Oud 8 juli 2005, 08:07   #319
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Egidius
Het is nu (hopelijk voorlopig) wel vrijwillig, zijn ban is al over.

Ik vind het heel spijtig dat Yossarian en No Pasaran hier niet meer willen komen.
Oud 8 juli 2005, 08:11   #320
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Is dit dan tóch de bedoeling van rechts?
Hun eigen mening monopoliseren en andersdenkenden verjagen?
Sorry, maar dit lijkt mij nogal een tendentieuze insinuatie die je helemaal niet uit Egidius' tekst kan concluderen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be