Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 juli 2024, 15:54   #321
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Denkend als een fan, snap ik ze wel, maar de speler naar wie ze begrijpelijk boe roepen (tenminste Duitse fans), heeft ook maar te dealen met de beslissing van de scheids. Allicht mazzelt hij op een cruciaal moment voor de Duitsers, niet zijn fout, wel die van de scheids.
Correct !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2024, 18:29   #322
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.697
Standaard

Scheidsen waren dit EK zeker ondermaats. Ik heb enkel de resultaten gezien, eerlijk gezegd. De berichtgeving was voor Nederland alleszins wel zo dat de scheids slecht gefloten heeft.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2024, 18:38   #323
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.188
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Scheidsen waren dit EK zeker ondermaats. Ik heb enkel de resultaten gezien, eerlijk gezegd. De berichtgeving was voor Nederland alleszins wel zo dat de scheids slecht gefloten heeft.
Het waren bijna allemaal VAR beslissingen. En alhoewel je sommigen als ‘pietluttig’ zou kunnen bestempelen waren ze allemaal correct naar de letter van het reglement.
(het enige dat twijfelachtig is, is het gebruik van virtuele figuren bij buitenspelposities)
En dat ga je steeds meer krijgen: tackles met de studs vooruit gaan er op de duur uitgaan als men ze consequent bestraft en dat vind ik een goede zaak.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2024, 00:38   #324
Adam Smith
Europees Commissaris
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 6.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Scheidsen waren dit EK zeker ondermaats. Ik heb enkel de resultaten gezien, eerlijk gezegd. De berichtgeving was voor Nederland alleszins wel zo dat de scheids slecht gefloten heeft.
Zeker bij Nederland - Engeland was Zwayer inderdaad bijzonder zwak. Neemt niet weg bij die wedstrijd, dat Engeland voor het doel vaker gevaarlijker was.
Nederland is zeker niet meer zo zwak als een paar jaar geleden, maar we ontberen extra kwaliteit spelers zoals Robben en Sneijder of Gullit en Van Basten etc.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2024, 20:56   #325
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 72.188
Standaard

Eigenlijk is het zoals De Bruyne zegt. Al dat theoretisch en taktisch gedoe is bijkomstig. Bij voetbal heb je een portie geluk nodig:

https://www.demorgen.be/sport/kevin-...ppen~bba00371/

Citaat:
Meer durven en ons minder aanpassen, is dat ook jouw evaluatie?
“Het is niet mijn job om het EK te evalueren. Achteraf kan je altijd zeggen dat we tegen Frankrijk aanvallender hadden moeten spelen, maar als die owngoal niet was gevallen, en je wint in de verlengingen, dan had iedereen het plan een top keuze gevonden. Zo relatief is het allemaal. Het is gebaseerd op de uitkomst. Uiteindelijk maak ik me daar niet zo druk in. De bondscoach had vooraf een plan gemaakt en wij hebben dat plan op zich vrij goed gevolgd, maar het resultaat was niet wat we wilden. Ik snap dat de trainer nu de druk van iedereen probeert weg te houden en alles op zich heeft genomen. Dat is iets wat trainers soms doen.”

Het was ook de manier waarop. België heeft er niet alles aan gedaan.
“Hebben we er niet alles aan gedaan? Ik denk van wel. Maar misschien is Frankrijk kwalitatief gewoon veel beter dan ons. Is dat nu zo moeilijk om toe te geven? Frankrijk was ook niet goed, maar ze zijn kwalitatief wel beter dan ons.”
En ja, Frankrijk heeft meer kwalitatief goede spelers. Dat is niks om beschaamd over te zijn.
__________________
Maar telkens als Rousseau op haast Steve Stevaert-achtige manier zijn punt maakte – ‘Iemand die geen geld heeft om zijn energiefactuur te betalen heeft zeker geen geld om zonnepanelen te kopen’ – begon diezelfde De Wever opzichtig goedkeurend te knikken. Die twee hebben elkaar gevonden.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...t-oog-op-2024/
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be