![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet (lees:wilt) u de toekomst van Zwarte Piet? | |||
| Zoals het altijd al was, volgens de traditie |
|
75 | 84,27% |
| Zwarte Piet is racistisch en moet weg |
|
7 | 7,87% |
| Zwarte Piet heeft niets met het Siterklaasfeest te maken. |
|
0 | 0% |
| Heel het Sinterklaasfeest is overbodig |
|
7 | 7,87% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat die idioten die zich tegen die jarenlange traditie verzetten gewoon het stereotype dat ze willen aanklagen gewoon bevestigen door hun onverdraagzaamheid gaat hun begrip natuurlijk ver te boven |
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind het zieligheidsniveau bij de Nederlandse nazaten van slavernij die persé tussen de nazaten van hun vroegere slavenhouders willen komen wonen werkelijk hallucinant.
Zwarte Piet is volgens HEN een slaaf en daarom dom? Als er op school een voorbeeld van een domme zwarte piet wordt gegeven dan denken alle gepigmenteerde kindjes in de klas dat het over hén gaat? Als er een voorbeeld wordt gegeven waarin de sint iets doet, denken dan alle niet-gepigmenteerde kindjes dan ook dat het over hen gaat? Als er een verhaal wordt verteld van Holle Bolle Gijs, denken alle (WITTE) dikkerdjes uit de klas dan dat het over hen gaat? Denken de zwartharige witte kinderen dat zij de stiefmoeder zijn van assepoester? Wat een ergerlijke KUL toch allemaal! Ik las vanmorgen iets heel belangrijk op FB : Citaat:
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat de wafelpieten, de strooppieten, de blauwe pieten en de kaaspieten, hun intocht maken, enkel bekeken door het handvol negers dat er woont (moslims vieren sowieso geen sint). En verder zal bij ons in ieder geval de onzichtbare sint met zijn enige échte onzichtbare ZWARTE knecht aan huis komen, dagelijks hun wortel voor het paard komen ophalen aan de schouw, waarna ze een klein snoepje krijgen, lekker opgebouwd tot aan de grote dag (nacht) dat ze hun speelgoed komen afleveren. Zwarte Piet is géén neger! Negers mogen geen zwarte piet meer spelen, dat hebben ze alvast al gedaan gekregen. En neen, kaaspieten en strooppieten zijn niet de échte zwarte piet. Dat zijn gewone mensen die zichzelf belachelijk maken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Driehoekje.
Ik accepteer geen sexistische opmerkingen. Is zelfs wettelijk niet toegestaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#325 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=21 http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=35
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Burger
|
Je mag niet vergeten dat van de honderd en zoveel leden van de VN maar enkelen zijn die Nederlands kunnen lezen, laat staan verstaan (blijkbaar moet je die ook niet gaan zoeken bij de gerechtelijke macht in eigen land).
Dus gaat het om een perceptie van een zwart gekleurde man die dan niet anders dan een neger kan zijn. Gezien dat de meeste afgevaardigden van de VN hoog geleerden zijn, die overtuigd zijn van hun eigen gelijk, lijdt dit tot de meest bizarre uitspraken want ze weten het toch beter dan wij. Laatst gewijzigd door Jos_be : 18 oktober 2014 om 10:44. |
|
|
|
|
|
#328 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Blijkbaar mogen deze sexistische opmerkingen van de mods wel blijven staan. Het zijn natuurlijk gewoonlijk de lulletjes die het over een piet hebben.
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Burger
|
Handen af van ons cultureel erfgoed.
Staat het u niet aan, ga dan terug naar eigen land.
|
|
|
#331 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Piet piet piet !!
Sinterklaas sinterklaast sinterklaas ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#333 |
|
Minister-President
|
Circe heeft piet dat haar klaas hier zo snel behandeld wordt
Laatst gewijzigd door Klein Licht : 21 oktober 2014 om 17:24. |
|
|
|
|
|
#334 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik dacht dat zwarte piet een knecht was, geen slaaf. Nu ja, binnenkort wordt een blanke werknemer die een zwarte in dienst neemt sowieso als racist beschouwd.
Laatst gewijzigd door kwantum : 21 oktober 2014 om 22:04. |
|
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De absolute krankzinnigheid van de poco's is niet te begrijpen. In Australië hebben ze een ander onderwerp gevonden om de haatspuiende idioten uit te hangen!
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...overtones.html Het wiegeliedje "Baa baa black sheep" dat al uit de 13de eeuw stamt is ... racistisch!!! "Is this the moment the world officially went mad? Lyrics of Baa Baa Black Sheep have been BANNED by kindergarten teachers because the nursery rhyme is 'racist'" Sommige zeggen dat het liedje niet alleen racistisch is maar ook sexistisch omwille van het regeltje : "and one for the naughty boy". Baa, baa, black sheep, Have you any wool? Yes sir, yes sir, Three bags full. One for the master, One for the dame, And one for the naughty boy Who lives down the lane
|
|
|
#336 |
|
|
Dus de uitdrukking: Hij is het zwart schaap van de kudde is racistisch.
Dus, in één lijn door, Star Wars met 'The dark side of the Force' is racistisch en zou moeten verboden worden. Wie vult het lijstje verder aan? |
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Nederland:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...reen_stra.html
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tradities zijn vaak mooi. Maar tradities met een racistische oorsprong en/of tintje: weg ermee. Punt uit. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 oktober 2014 om 06:43. |
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik ben benieuwd of je tegen een wat groter heilig huisje ook op dezelfde manier durft te trappen. Heb je al een klacht neergelegd bij het CGKR? Zo nee, waar wacht je eigenlijk op? Het eindpunt van het politieke correcte denken is iets wat in de lijn ligt van een land als Noord-Korea. Een ziekelijke hel waar elke vorm van eigen identiteit is uitgewist. |
|
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ten tweede: mocht een godsdienst een racistische leer verspreiden : gewoon verbieden! Trouwens, dat laatste zou maar conform de strafwet zijn. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 oktober 2014 om 08:18. |
|
|
|
|